
Enflasyon, ekonomi yükselince dengeye oturur diye biliyordum; çokta büyümemiş ama oran bana tuhaf geldi. Sizin görüşleriniz neler?

Enflasyon, ekonomi yükselince dengeye oturur diye biliyordum; çokta büyümemiş ama oran bana tuhaf geldi. Sizin görüşleriniz neler?
Nüfusu bizim yarımız kadar bile olmayan ülkelerin ihracatı bizden fazla. Ne büyümesi. Kendi ekonomileri büyümüştür
Cevap
3Cevap
Gastamonulu gardaşım, Enflasyon çoğunlukla hızlı büyüyen ekonomilerde görülür ;)
Allah aşkına bunlara inanan gerçekten var mı?
Yizde 187 diyecektin galiba
nereye büyümüş :D
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?