TÜİK: Türkiye ekonomisi 2023'te yüzde 4,5 büyüdü.
Her yıl büyüyoruz ama her şey pahalılığını koruyor anlamadım bunu, bu pahalılık ne olacak? Siz ekonomideki bu büyümeyi nasıl karşılıyorsunuz?

TÜİK: Türkiye ekonomisi 2023'te yüzde 4,5 büyüdü.
Her yıl büyüyoruz ama her şey pahalılığını koruyor anlamadım bunu, bu pahalılık ne olacak? Siz ekonomideki bu büyümeyi nasıl karşılıyorsunuz?

Ekonomik büyümeyi gözünüzde büyütmeyin ya. Önemli olan mal ve hizmet üretiminde artış değil, mal ve hizmet üretimini kimlerin yaptığıdır. Döviz garantili yatırımlarla da buyursun, teknoloji ureterekte 😃😃😄. Ayrıca pandemi de Türkiye ekonomisi önemli ölçüde daralmıştı, az bile büyümüş. Bir sene % 5 kuculup öbür sene % 4 büyüyor 😃😃.. sığınmacıları gönderseniz %1 küçülür ekonomi zaten 😃
Türkiye ekonomisi % 4.5 arttı ama çarşı pazarda ki fiyatlar %100 artıyor, çokta umurumda ekonominin artması. Ben sokağa çıkınca cebimden eksilen paraya bakarım. 10 liraya alınan şey 100 liraysa yanlış bir şey var demektir.
Cevap
30Cevap
Rakamlarla büyüme kolay gadası
Büyüme yok
Büyüyen tek şey bize giren kazıkların çapları.
Kalkıp bu ekonomik girdabın içinde bu saçmalıklara inanan beyinsizler varsa, onlar yaşamasa da olur.
Büyümeyi farklı şekilde hissediyoruz maalesef 😃 Şahlanan şeyin ekonomi olduğuna emin miyiz
G.. tümüzde hissettiğimize göre büyüyen kısmı bize girmiş.
Ülkede gelir adaletsizliği olduktan sonra halk büyümeden pay almadiktan sonra bir önemi yok.
37 yaşındaki Hasan’ın bamyası bile büyür ama Türkiye‘de ekonomi büyümez.
Büyüdüğünü hissettiğim tek şey borclarim gibi hissediyorum
Evet evet büyüdü ekonomimiz çok. Aylık kart borcum 25k olarak geliyor artık.
Bu büyüme istatistiklerini kim belirliyor kıraathanedeki emekli dayılar mı çözemedim ben
Allah tayip şıhımıza zeval vermesin 😂😂😂😂😂türkiye cok guzel cok hosdur
Tüik i kurumdan sayıyırsanız artık ne diyim size
Ekonomik büyüme göbek yapmak değildir. Hissedilmez.
büyüme verisi enflasyonla (deflatör) hesaplanır.
Enflasyon yanlış olduğu için bu da yanlış
Büyüyen tek şey bu ülkeye atılan kazıklar. Ve borçlar.
maalesef abla
Asıl büyüyen şey cebimizde ki kara delik ozon deliğini geçti açlıktan ölmezsek iyi.
tam olarak ne tarafa doğru büyüdük acaba bilen var mı?
Zengin kesim büyüdü ülkede yüzde 90 kesimi daha kötü oldu devlet devlet değildir olmayan devleti seviyorlar
Bize de büyüyen bir boru giriyor cebimize nedense.
Birsey yazardim da simdi +7 xper gitmesin
Gözlerinde ki ışığı gördüm ben nabinin
Baya büyümüş maşallah,😄
Gsyih artmış işte daha gsyihin ne olduğunu bilmeyenler boş beleş espriler yapıyor
Biraz daha okşasak
cebindeki delik büyüdü iyi hissettim
Baya büyüyor doğru büyüklüğümü hissediyoruz😂😂😂
Ben gabar dağını görüyorum şahsen.
Hiç hissetmedim aksine küçülme hissettim
İçimizde büyüdüğünü hissediyoruz hamdolsun.
guzel espiri
Dalga geçiyorlar, hem de hep bir ağızdan inadına
Türkiye kalkanıyor!💡🇹🇷
Türkiye kalkanıyor!💡🇹🇷
Deliğin büyümesi mi?
İçimize giren büyüdü evet bunu söylemişlerdir.
Kol kadar olanını hissettik toplum olarak
Tuike göre uçuyoruz zaten
Kan emiciler büyüdü hep biz nerdee
Halka etkisi ne
Büyüyüp bize girdi
Her seyini
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?