Türkiye de Nükleer Santral İnşa Edilmesi Hakkında Ne Düşünüyor sunuz? Sizce Çernobil Nükleer Facia Gibi Felaket Yaşanır mı?

Bildiğimiz Üzere Diğer Ülkelerin Nükleer Enerji Reaktör Santral Bulunmasından Türkiye de Geride Kalmamak İçin Mersin'e Akkuyu Adın da Nükleer Santral İnşa Ediyor Bu Karar Hakkında Ne Düşünüyor sunuz? Sizce Yine Çernobil Gibi Nükleer Faciası Yaşanır mı? Bu Yüzden Korkuyorum (Ben Türkiye ye Kızıyorum Aslında Sadece Türkiye Değil Nükleer Enerji santral inşa eden çoğu ülkeye Nedeni Tamam Kabul Ediyorum Nükleer Büyük bi Enerji Güç Ama Allah Korusun Bi arıza hatada patlama Yangın Meydana Gelirse Olacak Felaketlerini Biliyoruz Kızma nedenim budur Patlama Yangın da getirdiği felaketler Sizler Neler Düşünüyorsunuz) Tepkiler Gelmesin Enerjiye Karşı Değilim tabiki de Tehlikesine karşıyım
Türkiye de Nükleer Santral İnşa Edilmesi Hakkında Ne Düşünüyor sunuz? Sizce Çernobil Nükleer Facia Gibi Felaket Yaşanır mı?
Türkiye de Nükleer Santral İnşa Edilmesi Hakkında Ne Düşünüyor sunuz? Sizce Çernobil Nükleer Facia Gibi Felaket Yaşanır mı?
Türkiye de Nükleer Santral İnşa Edilmesi Hakkında Ne Düşünüyor sunuz? Sizce Çernobil Nükleer Facia Gibi Felaket Yaşanır mı?
Türkiye de Nükleer Santral İnşa Edilmesi Hakkında Ne Düşünüyor sunuz? Sizce Çernobil Nükleer Facia Gibi Felaket Yaşanır mı?
Türkiye de Nükleer Santral İnşa Edilmesi Hakkında Ne Düşünüyor sunuz? Sizce Çernobil Nükleer Facia Gibi Felaket Yaşanır mı?
Türkiye de Nükleer Santral İnşa Edilmesi Hakkında Ne Düşünüyor sunuz? Sizce Çernobil Nükleer Facia Gibi Felaket Yaşanır mı?
Türkiye de Nükleer Santral İnşa Edilmesi Hakkında Ne Düşünüyor sunuz? Sizce Çernobil Nükleer Facia Gibi Felaket Yaşanır mı?
Cevapla