Türkiye'de nükleer santral kurulması hakkında ne düşünüyorsunuz?

Merhabalar bildiğiniz üzere mersin de Akkuyu nükleer santrali inşaa ediliyor 6 Şubat 2023 de deprem meydana geldi Kahramanmaraş başta olmak üzere belli başlı iller de işin riski nükleer santral kurulduktan sonra deprem olursa yine şiddetli büyük riskler olur maalesef sorum sizce Türkiye ye nükleer santral kurulması hakkında? ne düşünüyorsunuz devam mı? etmeli iptal mi? Edilmeli
Türkiyede nükleer santral kurulması hakkında ne düşünüyorsunuz?
Nükleer santral kurulmasın iptal edilmeli çok tehlikeli ☢️🔥
Nükleer santral kurulmalı devam etmeli
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
Benim görüşüm kurulmasın iptal edilsin tamam kabul ediyorum nükleer santral ne kadar büyük enerji olsa da tasarruf avantaji olsa bile Allah korusun bi patlama da çok büyük felaketler facialar ortaya çıkarıyor Çernobil en iyi örnek kanser sakat doğumlar mutasyon Türkiye yi etkilemiş olması
Güncellemeler
+1 yıl
Oylama dışında görüşler de beklerim
Türkiye'de nükleer santral kurulması hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla