Neden ve hangi partiya oynvereceksiniz
AKP
CHP
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Neden ve hangi partiya oynvereceksiniz
Nedeni açık. Ekonomik sıkıntılar gelir geçer, ama mülteci sorunu ve sınırdan hudut namustur yazısını kaldırmak milli sorundur. Adamlar resmen göndermiyecez diyor. Ülkesinde savaş yok sınır açık kapı zaten gelen geçen giriyor. Bu seçim akp ye oy vermek demek kaçak gocek bütün arapların afganlarin pakların vatandaşlık alması demek. Herifler Türkçeyi bilmiyor vatandaş oluyor böyle şey mi olur. Sınırdan kolunu sallayarak giriyorlar. Bir seçim daha başa gelirseler geçmiş olsun. Daha da inmezler çünkü diğer seçim 10 milyon verdikleri Araplar bunlara oy verecek vatandaşlik alıp
Cevap
1Cevap
CHP çünkü cumhuriyet halk partisi olduğu için 🇹🇷
İnşallah kazancaz. Ekledim kanki
Sende mi chp
Evet Akp deseydin eklemicektim
Hayatta vermem hiç vermedim ben ona🤨😡 ne ekliyon anlamadim
Ne bilim ekledim
Çok ilginç sın 🤨
Evet teşekkür ederim
Anlamadım şeyi deseydin iyi olurdu eklemeyi🤔
Ne dediğini anlayamadım şu an
Bende ekledim dediğini anlamadım her şeyi karıştırdın ya 🙄🙄🙄🤨🤨😡
Hahaha ekledim derken takip ettim seni yani KS de arkadaş olarak ekledim
Bana istek gelmedi bende kabul etmem🤨🤨
İstek atmıştım. Etmezsen tekrar etmim o zaman ne gerek var ki dimi?
Evet de gizli uyesin ben nerden bileyim kim diye gerek yok
Gerek yoksa söylemeye de gerek yok kullanıcı adımı :D
Hey yarabbim ya cins sın yürü git ya 😡
Haksız mıyım? Kabul etmem zaten diyorsun. Hem 2 defa reddettin alındım yani
Banane napimm🤨🤨 sende eklemeyince gizli öteki türlü gizli değil ne ayaksın ya defol
Ne ayaksın falan sen ne diyon ya tövbe tövbe ister gizli sorarım ister normal canım gizli sormak istedi gizli sordum. Bana ilginç insansın diyorsun sen daha ilginçsin valla en iyisi sen defol
Yürü git lenn mall
Ya sen saf mısın? Ne düşmanca davranıyorsun naptım ben sana saçma sapan konuşmayı bırak
Susss lennn mall
Ben malsam sen özürlüsün. Durduk yere kendi kendine havalara giriyon. İnsan ol az
Sana çekmişim lennn defol uyuz🧐🧐🧐😠😠
Tamam sakin ol ya kavga etmeyelim bak Akpliler sevinir böyle kavga ettiğimizi görürse
Banane ya onlardan sende bahsetme kendine de senle mi ugrasam onlar la mi Kürtlerle mi ya 😡😡😡😡
Sen gerçekten iyi değilsin kanki 😀
Kanki deme bı tek ben sevindirmek o zmn sende sevindirirsin CHP olarak sende hiç iyi değilsin
Ne diyim ismini bilmiyorum ki
Hitap etmeden olabilir ben hitap etmeden diyorum fark edersen
E iyide hitap edelim işte. Hep hitap etmeden mi konuşacağız
Evet
Hitap etmeden
Anladım tamam etmeyelim
Solculuğumuz sorgulanmasın
Ekledim solcu bayan
Akp karşısındaki herkes
Neden bu ikisi başka parti mi kalmadı
Zafer
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?