Doktorlar hükümetten 33 bin lira maaş istiyor! Sizce maaşları ne kadar olmalı?

Asgari ücretin 6 katı fazla maaştan bahsediyoruz. Emeklerinin karşılığı sonuçta ama bilemiyorum. Sizce ne kadar maaşları olmalı?

Basın açıklamasına buradan bakabilirsiniz.

Doktorlar hükümetten 33 bin lira maaş istiyor! Sizce maaşları ne kadar olmalı?
Doktorlar hükümetten 33 bin lira maaş istiyor! Sizce maaşları ne kadar olmalı?
Cevapla