AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
85Cevap
Çok iyi buldum doğru bı karar oldu sonunda ya sevindim gerçekten böyle bir karar olmasına
Katiller de başımıza kahraman kesildi şu medya ve assalak toplum yüzünden
Valla ailecek çok sevindik. Nihayet adalet kavramından haberi olan bi hakim vs çıktı.
Beğenmeyen 3 kişi neyin kafasını yaşıyor anlamıyorum. Demekki onların da adalet kavramından haberi yok.
Olayın tamamiyle yansıtıldığı kadar saf ve temiz olduğunu düşünmüyorum açıkcası. Örneğin o bıçak gökten inmedi cebinden çıktı..
Bence iyi oldu. Kadının ölmesinden ise adamın ölmesi yerinde oldu.
Hukukçu değilim, olayın hukuk boyutunu da düşünemem sonuçta. Fakat çıktığına sevindim açıkçası.
Döneminde haksız yere verilmiş daha doğrusu art niyetli verilmiş bir karardı.
yaw cıkmıs iste ne yapak hayırlı olsun yetmedi ana ekranda gördüğüm 50 kadir sekerci haberi
Kadirin yerinde olsam bu olayla ilgili fena manita düşürürdüm :D :D :D
Bu hayatta hiç kimseye Körü körüne inanmayın..
Daha dün okudum yatgıtay 12 yılı onamış.
Hangisine inanalım?
Karar iyi ama yarın bir gün bu çocuk bir suç işlerse daha sıkıntılı olur
Bende çok kurtardım dayak yiyenler ama hiç bıçak çekmedim benim yumruklarını sağlam vurdugum baygın yatıyordu
Ellagam kavak gibi yere düşen mi dersin sadece bir yumruk kodum mu grogi durumda ondan sonra kendi kendine düşüyor.
O zaman elini kolunu sallayan herkes bıçak taşısın gördüğü kavgada bıçağına sarılsın diyorum ne diyeyim
anlamadığınız nokta şu basit bir kavga gibi görüyorsunuz boğazını sıkıp öldürecekti kadını o kadar basit bir tartışma olsa, kimse bıçakla öldürmez zaten müdahale etmez.19 suç kaydı var ölen adam günahsız mıydı?
Raporda darp yok diyor boğazını sıkmış olsa raporda darp var diye belirtilirdi.
O da bir katil şimdi ölen adamla arasında ki fark ne kaldı 18 cinayetmi bırakın şu duygu sömürüsü hareketleri lütfen
keşke bu tepkinizi çocuk tacizcilerinede verseniz:...
Kalbine saplanmış rastgele arbede sırasında. Böyle bir olay esnasında kimse sağlıklı düşünemez. Erkek gücü pek rahat kadını öldürür silahsız. Birini silah kullanmadan boğazına sarılarakta öldürebilirsiniz döverekte adamın silahsız olması masum olduğunu göstermez Mahkemede Şeker, “Ben oraya kadının yardıma ihtiyaç duyduğunu düşündüğüm için gitmiştim. Bıraksaydı, evime gidecektim. Yanından uzaklaşmışken maktul bana saldırdı, boğazıma sarıldı. diyor. Ölen adamın 19 suç kaydı var. Kadir Şeker in hiç suç kaydı yok. anlamadığınız nokta şu basit bir kavga gibi görüyorsunuz boğazını sıkıp öldürecekti kadını o kadar basit bir tartışma olsa, kimse bıçakla öldürmez zaten müdahale etmez.
Düşünmediğimi nerden biliyorsun
Keskin bir alet yanında taşıyan birini savunmak ne kadar doğru acaba o zaman herkes cebinde silah bıçak taşısın bir tartışma gördüğünde çekip vursun
Arkadaşım boğazına sarılmış olsa raporda darp gösterirdi hiç bir şekilde darp yok sözlü tartışma var
Şekerin kendini savunmak için o şekilde konuşmadığı ne malum.
Şunu unutmayın sakın hiç bir suçlu asla suçunu kabul etmez
Bu eleman ucuz kurtuldu o yüzden yine ülkedeki kadınları kurtarmayın. Bırakın güvenlik güçleri gelip kurtarsın
Guzel karar sevindim umarim bundan sonra kimse bir kadina elini bile kaldiramaz
Bvben çok sevindim. Umarım cezasida düşer. Hakkeden biri degil
Ne yaşandığını bilmiyorum orada ama bu adamda hiç katil tipi yok umarım masumdur hayırlısı olsun
Herkeszin görüşü aynı değil kimi der niye bıçak taşıyor
bnde tahliye edilsin nede olsa siddet yapan karekteriszi öldürüdü
Şiddete siddetle karşılık verilsin demek istiyon yani bu kadar da feminist lik olmaz arkadaş erkek erkeğe birbirini öldürse öldürüyor da hiçbiriniz tepki vermediniz yalan mı inşallah o ölen şahısın ailesinden birisi pusu da beklemiyordur🙂
ölen kisi icinmo üzülüyorsun o ölmese kadin ölcekti
Gözünle gördün mu arkasında ne naneler dönüyo biliyon mu şu kadın yalakası sistem varya işte onun canı cehenneme medya dan tutta alayı kadın üzerinden prim yapıyo sizde hemen birilerini kahraman ilan ettiniz size azılı olmak lazım galiba azılı olunca dikkat çekiyor erkekler demekki nasıl da övüyonuz o ölen adamın yerinde abin erkek kardeşin olsaydı aynı böyle yaygara yapacakmıydınız acaba🙂
19 suç kaydı olan bi adam NE KADAR MASUM OLABİLİR SENCE
gelip adamı savunma lan bize
sende onlardansın belliki rahatça suç işlemek için suç işleyeni savunıyon
Şiddet yapana daha kötüsünü yaptı. ÖLDÜRDÜ. En azından bi kisim daha yatmasi gerekirdi
e daha iyi işte bi pislik gitti
Bu kadar da erkek düşmanlığı olmaz la😀😀😀😀
asıl bu kadar suçlu erkeği savunmak olmaz
oglan kendini savunmal icin bicaklamis bos bos konusma
Bok gibi buldum yerinde bulanlar sokakta manitasiyla tartisirken yaninda bicak tasiyan saykonun biri gelip kizi aglatma lan diye bicagi taksin bakiyim nasil buluyorlar
seni ağlatan biriyle sevgiliysen o da senin sıkıntın
sende sokak ortasında öldürülünce herkes patlamış mısırla izler
Valla beni olduresiye beceren biriyle de sevgili olabilirim dedigin gibi o benim sıkıntım. Patlamis misirla izlemesinler de polisi arasinlar yapmalari gerektigi gibi? Gec kalmislarsa da ambulansi arasinlar veya. Birini oldurmelerine gerek yok beni kurtarmak icin
he hee polisde çok kurtarır seni gelip gidiyorlar anca yıllardır arkadaşımın bi yan binasında kavga eden şiddette uğrayan kadın var anca kavga bittikten sonra geliyorlar bişi yaptıkları da yok
Tamam kardesim sen birini beni doverken gorursen hicbir sey yapma misirla da izleyebilirsin tamam mi doven kisiyi bicaklama ama naparsan yap gec git
ayn öl git zaten oksijen israfı sizin gibilere iyilik yaramaz dayağını yer oturursun
.. öldüresiye beceren...
Vay arkadaş 😀
İyiylik yapayım derken hayatını yakan bir masum. Dünya, adalet okadar kötü ki kimseye iyilik yapmaya değmez…çok sevindim adına
Yanlış bir karar. Sonuç olarak cinayet işleyen birisi haklı ya da haksız.
Kadirin tahliye olması saçma en az 10 yıl almaliydi bu it şimdi elini kolunu sallayarak gezsin it
Ben doğru bulmuyorum..
Neden
Çünkü bir katil..
Olayın içinde şiddet gören bir kadın olması bu durumu değiştirmez.
Ayırmaya çalıştı güç yetiremedi ve bıçağına sarıldı.. hemde karşı taraf silahsız..
Ve ölümcül olmayacak o kadar yer varken o kalbine sapladı..
İyi yaptı bütün şiddet gören kadinlarin adına. Adam o kadar cinayetlerin olduğunu bildiği halde ders almadan bi kadını darp ediyosa katlanicak ona bakarsan silahsız diyosun ama kadında dayak yediği adama karşı silahsız güçsüzdü
Ne yani ölen pisliğin teki olunca katili masum mu oluyor?
Hep kadınlar mı ölsün kanka? Güçsüz bir insana acimayana ben hiç acimam madem büyük balık küçük baligi yiyo kadir de onu yedi böyle bakalım o zaman
@1a9y0ç3a 👏🏻 👏🏻
Tahliye edilmesini doğru bulmuyorum
Neden pardon?
Çok sevindim cok üzülmüştüm ona Allah kurtardı
Azılı katili Allah sever mi
@JapanMakineleri insan öldürmek çok günah evt ama o kendi icin yapmadı bir kadını kurtarmak icin yaptı bende olsam bende yapardım sen kendini korumak icin yapmazmıydın yapardın insan bu insan öldürmek kolay değil her insanın harcı değil insan zorda kalınca bile öldürür
Nerden biliyorsun kadının masum olduğunu nerden biliyorsun planlı olmadığını bu olayın
@JapanMakineleri olay planlı olsa kadın ile gerçekleştirse kadın ölen adamı seviyordum der miydi sence Kadir Şekerle kurgulasaydı olayı.
Neyse ne olmesi mi gerekiyordu ee sidete karşı çıkıyom derken bir can gitti birde erkek olacksın kendi hemcinsini bile savunmuyon kadınlar bak nasıl savunuyo birbirini
@JapanMakineleri birde savuncaktı ya binlerce kadın öldü bunların katileri kim erkekler hemcinisini savunmak böyle şeylerde mi oluyor du ki gereksiz savunmalar bunlar
Bu olayın kadına siddetle ölenler ile ne alakası var
@JapanMakineleri ne alakasıh oldugu bence beli ne demek istediğimi de anladın sanırım pek uztmaya gerek yok sanki demi
Doğru bir karar adalet yerini buldu
Geç de olsa adalet yerini buldu
Çok iyi olmuş 2.5 yıl bile fazlaydı ona
Yorumlara bakıyorum da erkekler kıskanç köpek gibi konuşmuşlar yazık
Katili serbest bıraktılar. Adalet nerede?
kadina siddet vs olunca hepsi serbest ibenin birni öldürdü diye mi zoruna gitti
Oruusbu kadın uyuşturucu tüccarı olması zoruna gitti kadını öldürse skimde olmaz :d
sevindim güzel haber boş yere yatacaktı cocuk
Yanlış karar. Başka da bir şey demiyorum.
Geç te olsa adalet yerini buldu
Geç kalınmış bir kara
Daha erken verilmesi gereken bir karardı
Özaman herkes birini öldürsün 1 yıl yatıp çıkarız
Sus dayı hakimi yargılamak sana mi kaldı
@Çoksıkıldımofffd çok cahilsiniz
Gec alinmis dogru bur karar
Bu durumda aptal sen oluyorsun olaylari bilmeden burada atip tutuguna göre
İnşallah cezası da düşer
Doğru bir karar olmuş
iyi olmuş boşu boşuna zamanını çaldı pç, kuruları
çok çok fazla gecikmiş bir karar.
İyii ki bırakılmış çok sevindimm...
İyi olmuş sevindim adına
güzel oldu zaten hapse girmesi anlamsızdı
Niye bir kadını kurtardı diyemi erkek erkeği normal kavga da öldürünce bu kadar tepki vermiyonuz
@JapanMakineleri ama sonuçta kadını kurtarmak istedi şiddetten bir sebep var yani
Nerden biliyon
@JapanMakineleri olay öyle siz bilmiyor musunuz neredeyse kadına şiddet uygulayacaktı o adam kadir de kadını kurtardı o kadar yani hapse girmemesi gerekiyordu ama belki yanında bıçak taşıması yanlıştı
Alakası yok ben biliyom uydurma onlar sevgilisiydi planlı işlenen cinayet ama kadın dışarıda dolaşıyor
@JapanMakineleri araştırdınız mı
yorumda sizin dışında öyle diyen biri yok
adam sadece kadını kurtarmak istedi o kadar benim bildiğim bu millet tweetler atıyordu zaten hapse atılmasın diye
bu yüzden
Çünkü onlar feminist kesim ya da onları destekleyen gvat kesim tabi haddini iddia edecekler Allah yukarıda
@JapanMakineleri ya olay öyle mi olmuş yani kesin mi dediğime hala cevap vermediniz
Çok iyi olmuş. Sevindim.
Bıçak Kadir’in miydi?
Evet.
@merdümgiriz o zaman yanında taşıdığı bıçakla birini öldürmek kasıtlı cinayet sayılır. Nasıl tahliye edildi ki 🤔
İşte bi bilsek :)) Birini korudu diyolar koruma falan yok kadın şiddet görmüyormuş öyle iddia etmişti. Bıçağın üstüne düştü dedi öyle bi şey de yokmuş.
@merdümgiriz kadınla Kadir tanışıyorlar mı?
Bilindiği kadarıyla hayır. Ama bazıları aralarında bi olay vardı diyor, bilmiyorum o kadarını
@merdümgiriz hmm. Karışık bir olay. Ama mahkeme öyle kafasına göre yargılayamaz, gerekeni yapar.
kadın yalancının teki ifadesini değiştirdi madem yardım etmedi neden başta etti dedi zaten kadın uyuşturucu kaçakçısı kim ona güvenir
@EresUnBebé Kriminal rapor kadının şiddet görmediğini söylüyor. Bu raporlar kadının söylemleriyle oluşturulan şeyler değil.
kadın o zaman neden YARDIM ETTİ DEDİM
@EresUnBebé Ben de size ortada şiddet yokmuş dedim. Madem şiddet yok, bu Kadir denen şahıs neyi ayırdı da birinin canını aldı açıklayabilir misiniz?
ulan kadın kendi ifadesinde diyor bana yardım etti diye neyi savunuyon sen hâlâ sonra gitti ifadesini değiştirdi neden ulan adamın zaten 19 suç kaydı var başlatma masumluğuna
@EresUnBebé İyi de şiddet yok :)) Kadına yalancı diyorsunuz madem, neden yardım etti demesi yalan olmasın? Adam suçsuz olsa aynı tatavayı yapacak mıydınız? Ki kadir adamı kalbinden bıçaklarken suçunu bilmiyordu neticede. Senin abin de baban da olabilirdi hani.
kusura bakma ben kadına şiddet uygularken onu ayırmaya çalışan birini suçlu bulamıyorum şahsen bunu yapan ailemden biri olursa onu ilk ben öldürürüm zaten
@EresUnBebé kadına şiddet uyguladığını kanıtlayabildiğin bi belge var mı?
sence o çocuk bile isteye tanımadığı birini neden öldürsün sen yapar mıydın
okulunu aileni kendini yakar mıydın
mantıksızsın
@EresUnBebé Niye, sokakta kadını samuray kılıcıyla öldüren adam kadını tanıyor muydu?
o kişinin şizofren olduğunu hesaba katarsak böyle davranması gayet normal şizofren biri kendi annesinin boynunu keserek öldürmüştü onların akli dengesi yerinde değil
@EresUnBebé hukuku siz belirliyorsunuz sanırım, keza adamın akli sorumluluğunun yerinde olduğuna karar verdi uzmanlar :)
o yüzden mi televizyonda şizofren olduğu söylendi bayan çok bilmiş
@EresUnBebé araştırabilirsin bilmemiş ablam, okumaktan zarar gelmez televizyondan yarım yamalak dinleyeceğine :)
ha yani internetteki yalan haberleri tercih ediyorsun peki
@EresUnBebé aynen kriminal raporların yalanları daha güzel, doktorlar avukatlar hakimler savcılar falan daha güzel yalan atıyor 😅 çok tatlısın
raporu gösteriyor mu peki resmini nerden biliyon aynı şu Türkiye istatistikleri gibi
Sonunda bee çok sevdim
Çok şükür ailesi çifte bayram yapacak 🙏🙏
gayet yerinde bir karar oldu..
ayyyyy çok sevindim moralim düzeldi resmen
@karizma96 olayı bilmeden atıp tutma burada
Olay aninda oradaydin galiba
@karizma96 sen ordaydın galiba?
@karizma96 Babamın 19 suç kaydı olan bir manyak olsa aynısı olsa ses etmezdim hakkaniyetli olun biraz 19 suç kaydı olan bir pislik zaten bu adam Kadir in suç kaydı bile yok , adam silahsız diye masumlaştırmayın boğazına sarılıpta öldürebilir bir erkek, bir erkeğide bir kadınıda öldürebilir.
o kadın sizinyakınınız ananız, bacınız kızınız olsa böyle düşünür müydünüz acaba
haberleri çok izlemeyin
Adalet yok diyenler ortalikta yok?
orada giden yıllarına yazık
Uzun zaman sonra aldığım en iyi haber olabilir
Salınmamalıydı
Zahmet oldu
doğru buluyorum
Seçim yaklaşıyordurrrrrrrr
Guzell