• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Gündem

Bedelli askerlik 80.064₺ oldu! Bu paraya bedelli yapmak mantıklı mı? (Sayfa 2)

Marisen
Marisen Takip Et
Xper 6 Yaş: 27
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
311
Yapay Zekaya Sor
Bedelli askerlik 80.064₺ oldu! Bu paraya bedelli yapmak mantıklı mı?
Cevapla
Fiyat Soruları Ödeme Soruları Para Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
14 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

47

Cevap

158

Cevap

Popüler Cevapları Göster(60)
  • birazkülbirazduman
    birazkülbirazduman Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 55%
    +1 yıl
    Gündem konusunda 544 cevap paylaştı.

    Fakirin askerlik yaptığı, zenginin cafelerde nargile içtiği yeni Türkiye'ye hoş geldiniz.

    1
    0 Yorumla
  • BayanOlric
    BayanOlric Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 100%
    +1 yıl

    Yuh yılbaşından önce 43 bin liraydı 6 ayda 2 ye katlamış

    1
    0 Yorumla
  • CrayzMan06
    CrayzMan06 Takip Et
    Master Yaş: 33 , eic 98%
    +1 yıl

    Gider 6 ay değil 15 ay bile yaparım daha önce paşalar gibi yaptım geldim yine olsa yine giderim

    1
    0 Yorumla
  • Cramm
    Cramm Takip Et
    Xper 6 Yaş: 22 , eic 100%
    +1 yıl

    O parayı ona vereceğime 30 bin lira rüşvet veririm doktora çürük raporu alırım

    1
    1 Yorumla
    • KutsallıkAdına
      KutsallıkAdına
      +1 yıl

      Aynen

      Yorumla
  • ayçıll
    ayçıll Takip Et
    Xper 6 Yaş: 22 , eic 85%
    +1 yıl

    Zengin çocukları gitmez işte böyle bi sistem…

    1
    0 Yorumla
  • Alacabulaca
    Alacabulaca Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 100%
    +1 yıl

    6 ay askerlik mi Allah aşkına. Abimler 18 ay yapmıştı.

    1
    0 Yorumla
  • SwordOfDemocles
    SwordOfDemocles Takip Et
    Master Yaş: 102 , eic 97%
    +1 yıl
    Gündem konusunda 525 cevap paylaştı.

    Aylık geliri 15.000 ve üzerinde olan birisi için bedelli dsha mantıklı bence

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Bedelli yapıp da napıcanız gidin adam gibi yapın askerliğinizi, bedelli olayı sadece yurtdışındakiler için olabilir

    2
    0 Yorumla
  • baristokrat
    baristokrat Takip Et
    Xper 6 Yaş: 39 , eic 100%
    +1 yıl

    6 ay askerlik yapmak çocuk oyuncagı, 80.000 TL vermeye degmez hiç mantıklıda degil

    0
    0 Yorumla
  • KIZILİNKA
    KIZILİNKA Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 97%
    +1 yıl

    Bedelli askere erkek mi denir o çıksın ben onun yerine giderim

    0
    0 Yorumla
  • süperstaralem1642
    süperstaralem1642 Takip Et
    Yoda Yaş: 25 , eic 99%
    +1 yıl

    Bende yakında gitemeyi planlıyorum izin kullanmıcam 5.5 ay yapcam gelcem

    0
    0 Yorumla
  • Master81
    Master81 Takip Et
    Master Yaş: 43 , eic 87%
    +1 yıl
    Gündem konusunda 341 cevap paylaştı.

    Şayet yaptığı işte daha fazlasını kazanabiliyorsa, vermek gayet mantıklı.

    0
    0 Yorumla
  • serdaryildirim5631
    serdaryildirim5631 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 39 , eic 96%
    +1 yıl

    Bugünleri de gördük ya Maşallah eskiden 15 aydı hadi ona değer de 6 ay askerlik için değmez

    0
    0 Yorumla
  • _BombacıMülayim_
    _BombacıMülayim_ Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl

    Parası olan yapsın askere gidip komutanın köpeği olacağına 20 günde kurtulsun

    0
    1 Yorumla
    • _BombacıMülayim_
      _BombacıMülayim_
      +1 yıl

      @Gökkuşağımkayboldu0 askerlik yapmadan kendine insanım deme :d

      Yorumla
  • joeblack18
    joeblack18 Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 43%
    +1 yıl
    Gündem konusunda 1,5b cevap paylaştı.

    50 bin bence normal rakam ama 80 bin TL sıradan bir insan için geri ödemesi imkansız bir şey.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Bedelli yapsan ne olcak, 1-2 ay yine eğitim alcan. Temelli kalkmalı para verenlerden. hem para ver hemde bir ay eğitime katıl. Para vermrden 6 ay askerlik Yaparım daha iyi

    0
    0 Yorumla
  • JustCoordinator
    JustCoordinator Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 98%
    +1 yıl

    6 ay askere gidersem zarara giriyorum sağlam. Hiç gerek yok. Vereceğim parasını.

    0
    0 Yorumla
  • DareDevil_
    DareDevil_ Takip Et
    Bilge Yaş: 38 , eic 98%
    +1 yıl

    kadınlarda askerlik yapsın. haksızlık değil mi erkeklere?

    1
    0 Yorumla
  • soramazsın34
    soramazsın34 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 39 , eic 96%
    +1 yıl

    ben kısa dönem yaptım 5 ay gibi sıkıtı olmadı hatta para ile geri döndüm

    0
    0 Yorumla
  • Emirbey2
    Emirbey2 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 27 , eic 44%
    +1 yıl

    6 ay içinde 80 binden fazla kazanan varsa yapmasn yoksa paşalar gibi gidip yapıcak mecbur :)

    0
    0 Yorumla
  • AsabiÖküz
    AsabiÖküz Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 96%
    +1 yıl

    Ucuz olmasını doğru bulmuyorum
    Pahalı olsun ki
    Paralı denildiğinde değsin

    0
    0 Yorumla
  • Yakuza1001
    Yakuza1001 Takip Et
    Yoda Yaş: 40 , eic 93%
    +1 yıl

    Parası olan gitmesin askerliğin bir günğ bile gereksiz.

    0
    0 Yorumla
  • çilingiroğlu-61
    çilingiroğlu-61 Takip Et
    Master Yaş: 35
    +1 yıl
    Gündem konusunda 478 cevap paylaştı.

    Bu askerliğin nedir bu hükümetten çektiği. 2 ayda bir bişeyi değişiyor. Ülkeye sorsan yeminle %90ı şuanda genel kurmay başkanı kim desen yok der

    0
    0 Yorumla
  • GeceMuhafızı
    GeceMuhafızı Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 98%
    +1 yıl

    Asla değil, 6 ay gidip gelsinler paşalar gibi. Zaten 6 ay

    0
    0 Yorumla
  • redork
    redork Takip Et
    Yoda Yaş: 34 , eic 91%
    +1 yıl

    Asker olmaktan korkan ödlekler 200 bin de olsa verirler

    0
    0 Yorumla
  • aerolite
    aerolite Takip Et
    Master Yaş: 57 , eic 31%
    +1 yıl
    Gündem konusunda 3,8b cevap paylaştı.

    İmkanları olsa, cenneti bile parayla satacak imanı, vatanseverligi sahte insanlar...

    0
    0 Yorumla
  • Kara__Dayı
    Kara__Dayı Takip Et
    Xper 5 Yaş: 39 , eic 100%
    +1 yıl

    bedelli yapacaklar düşünsün zaten askerlik düşmüş 6aya gitsinler kardeşim bi silah tutsunlar

    0
    0 Yorumla
  • Hadiyani
    Hadiyani Takip Et
    Guru Yaş: 63 , eic 97%
    +1 yıl

    Aynen bu işte parayı basan askerlik yapmazsa adalet olmaz

    0
    0 Yorumla
  • İlkvetekaşkımsın
    İlkvetekaşkımsın Takip Et
    Xper 4 Yaş: 37 , eic 64%
    +1 yıl

    Zamanında arabayı satiyorlardi askere gitmek için

    0
    0 Yorumla
  • İɴfᴇʀɴᴏ
    İɴfᴇʀɴᴏ Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28 , eic 67%
    +1 yıl

    Doğu, çıkacaksa gidilir batı da askerlik yapılmaz

    0
    0 Yorumla
  • SeninİcinGeriGeldim
    SeninİcinGeriGeldim Takip Et
    Guru Yaş: 38 , eic 93%
    +1 yıl

    15 bine gitmiştim vay be hayattaki tek şansım üzüldüm yeni ücrete...

    0
    0 Yorumla
  • Green_mile_devi
    Green_mile_devi Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 60%
    +1 yıl

    Gitmek daha iyi, hatta yedek subaylık da yapılabilir

    0
    0 Yorumla
  • TAPASYA_
    TAPASYA_ Takip Et
    Xper 7 Yaş: 22 , eic 98%
    +1 yıl

    Valla o paraya son model iphone almak bile daha mantikli bence😅😅😅

    0
    0 Yorumla
  • esmer_adam34
    esmer_adam34 Takip Et
    Yoda Yaş: 44 , eic 99%
    +1 yıl

    Zaten topu topu 6 ay askerlik, onda da eskisi gibi değil

    0
    0 Yorumla
  • Ğizliüyeişte1903
    Ğizliüyeişte1903 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 22
    +1 yıl

    Bedeli askerlik de nedir ya 6 ay git gel

    Biri vardı tanıdık ne uğraşcam para veririm diyordu böyle insanlar var ya cidden vatan haini gibi sizi anlamıyorum savaş olsa para mı vercen yani sövdürcekler bana simdi sinirlendim yaa

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    6 ay askerlik mi be onuda para verip yapmayacaklar korkaklar ben 15 ay aslanlar gibi askerlik yaptım nöbet tutmaktan ayağım yara olmustu

    0
    1 Yorumla
    • Ğizliüyeişte1903
      Ğizliüyeişte1903
      +1 yıl

      Hellal olsun

      Yorumla
  • scorpion026
    scorpion026 Takip Et
    Master Yaş: 40
    +1 yıl
    Gündem konusunda 1,2b cevap paylaştı.

    E madem işten güçten askerliğe vakit olmuyor o işten kazandığı ile gitsin işte. Koymaz adama seksen bin

    0
    0 Yorumla
  • özgürrr35
    özgürrr35 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl

    80 bin deyilde 100 tlde olsa askere giderim ortam fenaaa heleki doğuya düşerseniz 5 sene oldu biteli hala rüyalarımda kendimi orada görüyorum farklı bı şey

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Allah'tan zamanında yapıp kurtuldum 6 ay yapmayanlar düşünsün.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Maaşın varsa çıkarırsın zaten o parayı ama yoksa sıkıntı

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    ya ne zaman böyle oldu hayır ya nişanlıma alacaktım 😢😢 gerçekten üzüldüm

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Erkekler en az 2 yıl askerlik yapmalı. Eskiden böylemiş, şimdi de böyle olsun :)

    0
    7 Yorumla
    • Sefo_sefo
      Sefo_sefo
      +1 yıl

      Hayat kısa ayrıca en verimli çağımızı neden 2 yıl askerde geçirelim ki? Profesyonel asker sayısı arttırılır zorunlu askerlik süresi kısaltılır dünyanın her yerinde artık böyle. Siz saçmalamaya devam edin

      Yorumla
    • BenErkegimAdimYalcin
      BenErkegimAdimYalcin
      +1 yıl

      Hiç uğraşma anlatamassın sevgilim askeri personel askerin görevi ne diye sorduğumda
      İzmarit toplamak ayak işi yapmak nöbet tutmak ve hep söylediği bi söz var 100 tane asker yerine 2 tane işçi 2 tane özel güvenlik olsa benim işimi görür der

      Yorumla
    • Sefo_sefo
      Sefo_sefo
      +1 yıl

      @izliyom sen ne anlatıyon? Er hiçbir iş yapmasa bile aylarca askerlik görevi yaptırmanın bir anlamı yok diyorum. Sanki bize askerdeyken maaş mı veriyorlar. cahil cahil konuşuyorsun

      Yorumla
    • BenErkegimAdimYalcin
      BenErkegimAdimYalcin
      +1 yıl

      Sen iyi okudunmu mesajı diyorum ki askerliğe gerek yok onun yerine 20 yaşında işlerini kursunlar işi gücü biraktırıp 6 ay izmarit toplatıyolar çocuklara diyorum

      Yorumla
    • Sefo_sefo
      Sefo_sefo
      +1 yıl

      evet okudum iki mesajın da deli zırvası söylediklerin üzerine daha fazla yorum yapmayacağım

      Yorumla
    • BenErkegimAdimYalcin
      BenErkegimAdimYalcin
      +1 yıl

      Yemin ederim aptalsın valla bak sen git kardeşim asker rütbeli askerleri dinle emirlerini yap akşam sigarayı iç sabah topla mal mal 6 boş yere takıl orada ulan savaç çıksa er gidemiyo savaşan çatışan iş yapan rütbeli personel

      Yorumla
    • BenErkegimAdimYalcin
      BenErkegimAdimYalcin
      +1 yıl

      Asker ne yapıyo Allah aşkına işi yapan uzman çavuş assubay

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    O parayı vereceğime gider çürük raporu alırım niye 6 ay 60 erkekle aynı odada yatayım boşuna

    0
    1 Yorumla
    • Bluepunk
      Bluepunk
      +1 yıl

      Nasil aliniyor o rapor

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    20-30 bin normaldir de 80.000 ne ağa bence bedelliye olan talep düşer

    0
    0 Yorumla
  • s3vvaljr_
    s3vvaljr_ Takip Et
    Xper 3 Yaş: 23
    +1 yıl

    Askerlik zaten niçindir? görevini yapsın diye vatan borcunu ödesin diye parayı verip yaptı diye değil bu vatan bize emanet edilcek parayı basarak herkes emanet etmeyi çok iyi bilir

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Her erkek vatani görevini yapmalı

    Suraya bak ya ulkelerine hayırları yok

    0
    3 Yorumla
    • Mrtol1453
      Mrtol1453
      +1 yıl

      bu vatan görevi değil boş silahla nöbet tutuyoruz böyle mi vatan görevi yapacağız :p zorunlu askerlik denen şey sâdece eğitim gerektiğinden fazla anlam yüklüyorsun spor salonuna gitmek ya da dövüş eğitimi yapmakla hemen hemen aynı şey bu kutsal bir şey değil toplumun cahilce oluşturduğu yanlış algısına göre konuşuyorsun

      Yorumla
    • Orta_saha
      Orta_saha
      +1 yıl

      İzmir'den denize dökülenlerin ermeni artıklarının torunları bilmez askerliğin kutsal olduğunu

      Yorumla
    • Mrtol1453
      Mrtol1453
      +1 yıl

      @Orta_saha askerlik zâten kutsal okuman yok mu senin ben sâdece zorunlu eğitimden bahsediyorum askerlerime canımı bile veririm ben gidip burada boş duyar kasma eminim senden daha has türküm

      Yorumla
  • Highline
    Highline Takip Et
    Master Yaş: 43
    +1 yıl

    biz 18 ay yaptık şimdikiler 6 ay yapmaya korkar oldu

    0
    6 Yorumla
    • l_i_l_i_t_h
      l_i_l_i_t_h
      +1 yıl

      Aynen

      Yorumla
    • Highline
      Highline
      +1 yıl

      @l_i_l_i_t_h vatan bunlarla kurtulacaksa yandık

      Yorumla
    • l_i_l_i_t_h
      l_i_l_i_t_h
      +1 yıl

      Bunlar kurtaramaz zaten

      Yorumla
    • Highline
      Highline
      +1 yıl

      @l_i_l_i_t_h yok canım iphone larından pc başında falan kurtarırlar hakkarını yemeyelim

      Yorumla
    • l_i_l_i_t_h
      l_i_l_i_t_h
      +1 yıl

      Ay pardon unutmusum haklisin 😅

      Yorumla
    • Highline
      Highline
      +1 yıl

      @l_i_l_i_t_h 🤣🤣🤣

      Yorumla
  • karsiyakaliali
    karsiyakaliali Takip Et
    Master Yaş: 61
    +1 yıl

    O parayı vereceğine gidip askerlik yapmak daha mantıklı.

    0
    0 Yorumla
  • erdemzorbey
    erdemzorbey Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    6 ayda askerlik mi bee abartmayın bence yapın gitsin

    0
    0 Yorumla
  • EslemBarlas
    EslemBarlas Takip Et
    Xper 4 Yaş: 29
    +1 yıl

    6 aya düşmüş askerlik. yıllarca yapanlar oldu. bence 6 ay gidip aslanlar gibi yapın askerliğinizi

    1
    0 Yorumla
  • hicoban
    hicoban Takip Et
    Xper 2 Yaş: 24
    +1 yıl

    Askerlik 12 ay zorunlu olacak sağlık olan her Türk erkeği gidecek yaşı geldi mi paşalar gibi eğitimini alacak disiplini görecek

    0
    0 Yorumla
  • Kartal91
    Kartal91 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 30
    +1 yıl

    Bana göre zaman kaybı keşke savaş vs durumu olmasa da normal ve güzel şekilde herkes evine dönse. Yoksa zamanla kimse gitmeyecek

    0
    0 Yorumla
  • Mahmutzort
    Mahmutzort Takip Et
    Xper 4 Yaş: 28
    +1 yıl

    Ah eskisi gibi keşke erlerde savaşa atılsa, savaş meydanında şehit olmak istiyorum,

    Ama yıllar sonra bile zar zor savaşa gireceğim :D

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Ben bile 15 ay askerlik yaptım onlar 6 ay mı yapamayacaklar hükümet para kazanmasın gitsinler 6 ay askerlik yapsınlar

    0
    0 Yorumla
  • İkidakikasadece
    İkidakikasadece Takip Et
    Xper 7 Yaş: 103
    +1 yıl

    Askerden yazıyorum. Akıllı olun gerekirse 800 bin verinde buraya gelmeyin jdjsks

    0
    2 Yorumla
    • okuyankim
      okuyankim
      +1 yıl

      Askerde telefon kullanan adam yazıyor bunu dikkat 😅

      Yorumla
    • 48382727
      48382727
      +1 yıl

      Napıyorlar orada

      Yorumla
  • sinyoltak
    sinyoltak Takip Et
    Xper 2 Yaş: 25
    +1 yıl

    Bunu ödeyenler hep zengin bebesi garibanda. Uzman çavuş olsun anca

    0
    0 Yorumla
  • NazilerÖlümsüzdür
    NazilerÖlümsüzdür Takip Et
    Xper 5 Yaş: 27
    +1 yıl

    Ben geçen mayısta gittim kasımda geldim gitmeyenler düşünsün normal yaptım bedelli değil

    0
    0 Yorumla
  • Herşeyeragmenyaşamak
    Herşeyeragmenyaşamak Takip Et
    Xper 5 Yaş: 25
    +1 yıl

    Şunun şurasında 6 ay ya ne gerek var o parayı vermeye

    0
    0 Yorumla
  • Dikkatedilmeli
    Dikkatedilmeli Takip Et
    Xper 5 Yaş: 25
    +1 yıl

    Ya bu kadar para vereceğine git adam gibi askerliğini yap işte

    0
    7 Yorumla
    • Vâkıf1358
      Vâkıf1358
      +1 yıl

      Allah aşkına askerlikte ne varki adam gibi askerlik yap diyorsun? Silah tutmak mı, eğitim mi, manevi değerler mi gelişiyor? Yoo yapılacak işleri erlere kitleyip komutanların egosunu tatmin ediyorlar, dönemcilik yapıp yenileri eziyorlar, devlete bir katkın olmadığı gibi masraf da çıkarıyorsun, üstelik erlere artık komandoluk bile yaptırmıyorlar bildiğim kadarıyla. Yani askerliğin kimseye faydası olmadığı gibi zararı var, sen hangi yönüne adamlık diyorsun ablacım?

      Yorumla
    • Dikkatedilmeli
      Dikkatedilmeli
      +1 yıl

      Neden bu kadar koydu anlamadım ki

      Yorumla
    • Vâkıf1358
      Vâkıf1358
      +1 yıl

      Lafa bak ya, ne kadar ayıp. Sen askerliği ne sanıyorsun bilmiyorum ama babalarımızın zamanında pkk vardı, dedelerimizin zamanında kore, kıbrıs vardı, ötesine gitmiyorum. Profesyonel askerlik yapmadıkça seni cepeye sürmezler ve o askerliğin manevi havası, ruhu olmaz. O yüzden şimdi yapılan askerlik bedavaya hamallık gibi. Hangi erkeğe desen aynı şeyi söyler. Sen gelmiş ne diyorsun, sanki kuvayımilliyeye çağırıyor. Gidince tuvalet temizletecekler, tuvalet temizlemekle adam olunmuyor. Keşke gidip oradaki saçmalıkları gözlerinizle görseniz...

      Yorumla
    • Dikkatedilmeli
      Dikkatedilmeli
      +1 yıl

      Biliyorum askerlik nasıl bişey abim asker anlatıyor

      Yorumla
    • Vâkıf1358
      Vâkıf1358
      +1 yıl

      Ee sen askerliğin hangi yanını savunuyorsun o zaman?

      Yorumla
    • Dikkatedilmeli
      Dikkatedilmeli
      +1 yıl

      Ya niye o kadar para verilsin ki

      Yorumla
    • Vâkıf1358
      Vâkıf1358
      +1 yıl

      Çalışan bir adam zaten çalıştığı müddet boyunca o parayı çıkartır ve verdiği para devlete gider. Devlet her bedelli giden için o miktarı alır, küçük gibi gözüksede birikince epey yapıyor. Üstelik askerlikte yapacağı masraflar da olmamış oluyor. Kaldı ki askere gitmesinin devlete bir faydası da yok. Bu durumda parası varsa ve bedelli yaparsa kısa süreli eğitimini alıp dönecek ve hem kendine eziyet etmeyecek, hem de devlete katkı sağlayacak. Askeriyedeki askerlerin sayısının azlığı orada da iyi bir şey olur, askerleri yöneten komutan, dolayısıyla asker de rahat olur. Bu yüzden kâr içinde kârlı bir durum bedelli yapmak. Parası yoksa vermesin zaten.

      Yorumla
  • meriç4ayşen
    meriç4ayşen Takip Et
    Xper 3 Yaş: 26
    +1 yıl

    bence 6 ay gidip gelmeleri en iyisi olur. benim erkek arkadaşım gidip geldi.

    0
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (85)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Gündem > Anketler > Bedelli askerlik 80.064₺ oldu! Bu paraya bedelli yapmak mantıklı mı?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

104 Bin ₺ Şu an bedelli askerlik mantıklı mı? 6 cevap verildi
Bedelli askerlik ücreti kesin olarak 280.850,54 TL oldu. Bu devirde bedelli askerlik yapmak... 130 cevap verildi
Bedelli askerlik ücreti 80.064 TL oldu! Siz bedelli askerlik yapar mısınız? 64 cevap verildi
Bedelli askerlik 100.000 TL oldu! Bu parayı vermeye değer mi? 234 cevap verildi
Bedelli askerlik ücreti açıklandı, 217.871 TL oldu! Bu paraya değer mi? 66 cevap verildi
Bedelli askerlik ücreti 217 bin 870 TL oldu! Bu paraya askerlik yapılır mı? 151 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • ​Çevrenizdeki insanların mantıksızlığı karşısında görselindeki gibi hissettiğinizde, nezaketi mi koruyorsunuz yoksa iğnelememi?
  • Geceye ruh halinize göre bir şarkı bırakır mısın?
  • Hayatta en zorlandığın şey nedir?
  • Sizinle aynı gün doğan ünlüler kimler?
  • Gelen güncellemeler yüzünden bıraktığınız oyunlar hangileri?
  • Sevgilinle beraber müzelere gider misin?
  • Gayretli biri misin?
  • Kalbinde bi tabela olsa ne yazardı?
  • Aşkta şanslı mısın?
  • Covid-19 geçirdiniz mi?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨