AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
158Cevap
Kişinin maddi durumuna baglı ben şahsen bedelli gitmek istiyorum 6 ay çok uzun
Oha be 80 bin ne ya bune milleti resmen çiğniyolar yuhhh
Yapsın topikler vatan borcunun bedeli olur mu? Fakir yapsin zengin bedelli veya çürük alsın , o cocukları gidip yapsınlar
var mı altı ayda 80 bin lira para kazanacak o gitsin
Kişinin hür iradesine bağlı bir durum bu yorum yapmak bizlere düşmez
Askerlik 3 aya düşmezse o parayı bisekilde verip bedelli gidicem
Bedelli askerlik yapmak ile vatanhaini olmak arasında bir fark yok
Gene karsilastik bak sen
@l_i_l_i_t_h evet
80 bin 64 çok yaaa keşke o 64 de olmasa bak o zaman çok makul fiyat x d
80 bin le çok güzel bi yasantin olabilir yazık degilmi o kadakadar paraya
c. şıkkı anayasadan zorunlu askerlik çıkarılmalıo vicdani ret gelmeli isteyen askerliğini yapmalı ve istemeyenlerde yapmamalı
yapmak istemeyenlerin yerine ben yapimm
Klavye basindan yazmak kolay sadece sana 1 komutanimizin yaptiği bir seyi anlatayım 6 ay sabır eder misin?
Nöbetçi komutanin aldiği 1 kilo çilek birileri tarafindan yendiği için gece 3'te bütün takımı uyandırıp çalıların arasından erik ağacina tırmandırttı saatlerce onun için erik toplamaya uğrastik götürdük begenmedi bu ne ya ekşi bu gidin bana nizamiyenin önünden tatlı olanlardan toplayın vs üstüne yemediğin laf kalmiyor ve para toplayip 1 kasa çilek aldırttı.
@Mandırafilozofu121 kız lafı iyi koymuş anlayana , çürük alanlar bedelli olanlar sizin yerinize ben yaparım aslanlar gibi diyor , sen çilek erik diyon , vatan borcu herkes yapmalı bedeli olmamalı , yapanlar enayimi , biz 18 ay yaptık , ot yolduk mardinde akrep yılan sarıkız içinde yaptık , o cocugu basacak parayı antalyada kum deniz güneş ,,
Bravoo işte gerçek Türk kızı 💪 cürük alan bedelli yapan zaten rum ermeni Türk olamaz
@Atlas_du Ne alaka kardeşim adam vardır pkk sempatizanidir yapmak istemiyordur o adamı orduya sokmak daha mı hayırlı olur? Ya da psikolojisi bozuk dengesiz bir sürü herif var bunlarin sana bana orduya ne faydasi olacak bırakta yapmak isteyen yapsın ya da gönüllü olsun bakalım kim vatanını daha çok seviyor burada atip tutanlar gidiyor mu gitmiyor mu?
Aşağıda bravo işte Türk kızı vs demissin, Tsk ve Jandarma'da Emniyette bir cok kadın personel alımı oluyor buyursun başvursun kendisi
@Mandırafilozofu121
kardesm yapmadigimi saniyosun sanirim, saglik raporum temiz degil ustune ustluk askeri personelde 100 erkek aliyolarsa 10 kadin, 10 erkek aliyolarsa 1 kadin aliyolar (misal) haliyle elemeler de kadinlar icin daha sert oluyo neyse burada seni irdeleyen bisi yok senin hukumetinin gereksiz girisimleri.
ayrica ben zaten kolay demedim her isin kendine gore zorluklari elbette var.
senin askerligini yapip yapmaman beni uzaktan yakindan alakadar etmez yuzlerce kisinin icinde gocunup yazdigina gore yarana veriyorum hadi iyi gunler.
Neden gocunayım hanımefendi. Sadece bir anımı anlatarak kolay olmadığını anlamanızı istedim ve zor olan bir konu hakkında sıfır tecrübeniz olduğu halde yazdığınız yorumu elestirmek istedim. Fakat yorumuma cevap veren diger arkadaş olayı buralara kadar getirdi. Yorumunuza saygı duyuyorum iyi günler...
Ayrıca; Jandarma personeliyim gayette memnunum.
Öncelikle kendi zihniyetinize bakınız, ufak bir elestiride hemen ötekileştirip hükümet yanlısı ilan ettiniz. şu an ki hükümetle benim aramda nasıl bir bağlantı kurdunuzda benim hükümetim oldu. Ben devletten yanayım hükümetten değil. Yorumlarınızı daha dikkatli yapın.
@Mandırafilozofu121 askerlik yan gelip yatma yeri degil , erik te toplucan çilekte , hepsi sizin iyiliginiz için seni hazır olda tutmak için , siz istiyonuz burada karı kızla chat yapayım iki selam ay sonu geldimi maaş yattımı , yok öyle dünya onca şehit kanı var bu topraklarda ,, sen neyi savunuyorsun onu de , çürük alsınlar bedelli yapsınlar vatanı kim korucak , gariban kimsesi olmayan parası olmayan , senin zihniyetindeki biri zaten yanlış yerde , yarın savaş cıksa sen kaçar saklanırsın , bu zihniyet düşmanla şavaşamaz, keşke yunan galip gelseydi diyenlerdensin belliki ,
@Atlas_du Şu zırvalamalarını okuduğum an sinirden deliye döndüm keşke o an elime geçseydin, neyse sonra biraz sakinleyince sana haksızlık ettiğim kanaatine vardım. Çünkü sen beyni olmayan veya yeterli düzeyde kullanamayan bir varlıksın, ben sadece bir örnek verdim ve sen h haddin olmayarak saçma sapan cevaplar verdin, benim burada kadınlardan ilgi beklediğim için yorum yaptığımı söylemişsin, profiline baktım kimin kadın pesinde olduğu ortada, ayrıca bu cehaletine rağmen nasıl oldu da dogru yolu bulup Atatürk'ü profil fotoğrafı yaptın gerçekten bravo🙏 sorsam Atatürkün herhangi bir ilkesini bile açıklayamazsın. Sadece fikrimi söyledim diye beni savaştan kaçmakla suclayacak kadar küçüldün. Merak etme senin gibi cahiller sürüsü olduğu sürece bu ülkenin düşmana ihtiyacı yok.
250 300 bin yapsınlar herkes yapsın askerliğini
Mantıklı tabi. 6 aya bedel o para.😊
Gitsin gelsin 6 ay çok değil bence.
İş adamı falansa verir harici verenler aptaldır.
herşeyi anladım da 64 lira ne alaka ya
Asla değil, 6 ay gidip gelsinler paşalar gibi.
Sevgilim askere gidecek 64 lirasını ben ödeyeceğim
Zengin çocukları gidecek
bedelli yapmasınlar
Subaylık okuyorum hep asker olduğum için benim için sorun değil hshshshs
Herkes eşit olmalı
Bir erkegi erkek yapan askerligidir.
İzmarit toplamak mi 😂😂😂
@izliyom evet öyle adam oluyorlar
Bu dünyanın kerizi benmisim 15 ay yaptim
değil yani 6 ay gidip yapmak daha mantıklı.
Paşalar 6 ay askerlik yapıyor evet
Asla değil, 6 ay gidip gelsinler paşalar gibii
Parası olan gitmesin
La gidin yapın aptal olmayın ya kardeşim
Maaşı gelir düzeyi iyiyse neden olmasın
39bin 800 liraya çözdüğüm olay
Heheh hayırlı teskereler beyler jdhfkfjfjfjf
Yapmamak için çükünü kestirecekler var
O parayı vereende zaten * * 1 ay duracan hiç gerek yok
80 bin bedelliye verilmez
6 ay hiçbir şey değil
Parası veya kariyeri olanlar için mantıklı
6 ay içinde bu kadar para verilmez.
Zenginler için yapıldı Şu an itibariyle
o parayla evlenilir
yok daha neler, evlilik 300-400 bin diyorlar ben 200 bin sanmıştım
Gitsinler adam gibi yapsınlar askerliğini
Şükür 30 bine kurtuldum 😅
6 ay için verilecek para değil bence de
Gitsek eşsek sudan gelinceye kadar dövücekler
@murat2211 kim demiş dövecekler diye
Yaw tuvalet temizletecekler bende tabi sevmem öğrenirim temizlemek istemem ee sonrada dövücekler gece saat 3 4 gibi nöbete kaldıracaklar tam uykunun en güzel yerinde yanlış selam dursak 2 3 tokat yiyecez ben bırak 2 3 tokat 1 tokat bile yemek istemiyorum
@murat2211 yok kardeş yok tokat yok emin ol.
Ilk çıktığı zaman 15k ile yirtmistim
O zamanin 15 k ile simdinin 80 k aynı hemen hemen biliyorsun değil mi?
@AtınıArayanKovboy o zaman bir inek parası idi şimdi 2 inek 70k üzerine daha 10k eksik kalıyor benim bu işleme göre bir inek ve 10k nereye gitti
Lan ne ineği dolar üzerinden hesapla bana inek ile hesaplama. Hangi senw gittin
Ayrıca internete yazdım. İlk 2011 de ve 30 bin tl ile açılmış nasıl 15k verdin sen
@AtınıArayanKovboy 15 verdik bak bi tekrar ben inek bazından bakarım nerede benim bir inek ve 10k para puf oldu 15 inek satıp mercedes almistim şimdi aynı arabaya almak için 35 tane inek satmam lazım nerede benim 25 inek
Yae ne diyorsun geri_zekalI?
@AtınıArayanKovboy küfür hakaret edecek kadar aciz ve ayrıca anlamıyorsan ben ne yapayım
Bir ay bile çok. Yazık sizin 6 ayınıza
Polis olmanin avantaji askerlikten muaf olmak 😀
Paşalar gibi mi? :D
6 ay icin o kadar para vermezdim açıkçası
Bu iktidar yönetiminde askere mi gidilir ya
Yılbaşında 100 ü geçer
Çok zengine hitap ediyor.
Maaşı çok olanlar gitmeyebilir
100 bin olsa gene de acımam o paraya
6 aylık askerî ücretin git ne olacak sanki
Ben 56 yatırdım zam yansımadı Allah'tan
6 ay yapıp geldim pişman deilim
Yapmamış olsaydım bedelli yapardım.
Bedelli bence gereksiz
Asla değil
Değer gitmeye gerek yok
Knk yalnış seçeneğe bastım kb
Hangisine bastun