• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Gündem

Antalya'da üç öğrenci örgün eğitim dışına çıkarıldı. Sizce verilen ceza doğru mu? (Sayfa 2)

Eʟᴘʀᴏғᴇꜱꜱꜱᴏʀ u
Eʟᴘʀᴏғᴇꜱꜱꜱᴏʀ Takip Et
FenomenMaster Yaş: 48
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
28
Yapay Zekaya Sor
Antalya'da üç öğrenci örgün eğitim dışına çıkarıldı. Sizce verilen ceza doğru mu?
Cevapla
Lise Soruları Telefon Soruları Eğitim Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
10 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

94

Cevap

106

Cevap

Popüler Cevapları Göster(60)
  • expectopatronumm1
    expectopatronumm1 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 23 , eic 95%
    +1 yıl

    deist biriyim ama bu videoyu görünce çok sinirlendim ve kötü oldum. inanmıyosan inanma ama kimse bir başka kimsenin kutsal kitabına ya da inancıyla dalga geçip oyuna çevirmeye hakkı yok

    2
    0 Yorumla
  • aloneman530
    aloneman530 Takip Et
    Guru Yaş: 47 , eic 100%
    +1 yıl

    Bence ceza çok az inanın aynı şehirde olsaydık ve yanımda Vuku olsaydı bu öldürürdüm açık ve net diyorum Sizin Annenize bacınıza birisi küfür ettiği zaman aklınızdan geçen Nedir bu Allah Celle Celalühü'nün göndermiş olduğu kitap

    0
    1 Yorumla
    • aloneman530
      aloneman530
      +1 yıl

      Öldürme lafı ağır o sözü ne kadar kızdığımı belli etmek için yazdım Allah c. c. verdiği canı ben alamam haşa

      Yorumla
  • Alaçatı_mavisi
    Alaçatı_mavisi Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 99%
    +1 yıl
    Gündem konusunda 741 cevap paylaştı.

    Ben bu tarz şeylerde yıkıcı değil. yapıcı olunmasından yanayım belki o üç cocuk bundan sonra bir din düşmanı olacak tatlı dille anlatilsaydı daha farklı olabilirdi. Ceza cocuklardan ziyade aileye verilmeli egitim ailede başlar çünkü.

    0
    0 Yorumla
  • Demir666
    Demir666 Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 92%
    +1 yıl

    Hangi dinden olursan ol hiç bir inanca saygısızca hareketler sergilemeyezsin eğitim sadece okulda verilmiyor ilk önce bu çocuklara ahlaki değerlere saygı gösterilmesi konusunda sıkı bir eğitim verilmelidir.

    0
    0 Yorumla
  • Moledro
    Moledro Takip Et
    Xper 7 Yaş: 25 , eic 97%
    +1 yıl

    Doğru bir karar olmuş. Zaten okul hayatları boyunca ahlak ve saygıyı öğrenememişler. Okumalarına gerek yok yani..

    3
    4 Yorumla
    • O1BEN
      O1BEN
      +1 yıl

      Yanlışa yanlışmı yapılmalı, daha o bi çocuk , eğitmek gerekir onu cehalete mahkum etmek değil

      Yorumla
    • Moledro
      Moledro
      +1 yıl

      @O1BEN bu da doğru😄

      Yorumla
    • O1BEN
      O1BEN
      +1 yıl

      Dimi yanlış yapmış doğrusunu gösterelüm öğrensin bukadar

      Yorumla
    • HiçEtikDeğilim
      HiçEtikDeğilim
      +1 yıl

      @O1BEN Çocuklara uygulanan durum bir ceza, yanlış değil. Algıda seçiciliğin bu kadarı. Eğitilmemiş bir ailenin çocuğunu kimse eğitmek zorunda da değil.

      Yorumla
  • _BombacıMülayim_
    _BombacıMülayim_ Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl

    Yine bazı kesim cezayı çok bulmuş konu din olunca:d Rusya'da klisenin önünde uygunsuz resim çektirenler sınır dışı edilmişti , aydından olması gerek.

    3
    0 Yorumla
  • Deniizz99
    Deniizz99 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    Az bile verilen ceza azzz. O kurana vurduğu gibi onun başına vura vura doğruyu yanlışı öğretmek gerekiyor.

    3
    0 Yorumla
  • Shiningdiamond
    Shiningdiamond Takip Et
    Guru Yaş: 25 , eic 99%
    +1 yıl

    Yanlış tabi. Bir kitap sonuçta o insanlar dinlerini çok önemsiyor olsa onlara göre hareket eder ama onlar da tavırları ile kitabın içeriklerine tekme atiyor. Önce kendilerine baksınlar

    1
    0 Yorumla
  • JuanyEmma
    JuanyEmma Takip Et
    Bilge Yaş: 26 , eic 86%
    +1 yıl

    Yetişkin olmasalar bile akıllari yetecek yaştalar ki bir insanın kutsalinı alaya almayı kendinize nasıl yakıstirıyorsunuz anlamıyorum. Tamam ceza fazla olabilir ama hırsızin hiç mi sucu yok.

    1
    0 Yorumla
  • SaygımSonlu
    SaygımSonlu Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    Ergenlerin saygı duyduğu ne var? Boşuna ıngalamayın baskıyla kimliği hiç edilen bir toplumsunuz siz. Sizin değerleriniz sizi mallaştırmak için önünüze konan saman sadece

    1
    0 Yorumla
  • objektifyakışıklı
    objektifyakışıklı Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30 , eic 100%
    +1 yıl

    İnanmayabilirsin, ama inananlara saygı duymalısın. Toplum git gide kötüye gidiyor. Verilen cezayı doğru buluyorum. Eğitim hayatları bitsin de bin pişman olsunlar. Rezil herifler.

    1
    0 Yorumla
  • bilgisizhatice
    bilgisizhatice Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 36%
    +1 yıl

    O çocuk herseyi atabilirdi ama o kutsal kuranı kerimi atamaz atamaz...😢 Çok üzüldüm o yerde o kuranı kerimi gorunce içim acıdı içim

    2
    1 Yorumla
    • bilgisizhatice
      bilgisizhatice
      +1 yıl

      O kuran o yerde olmamalıdı o kuran ı top gibi kullanmak ta çok kötü bir şey.. o yüzden ceza alsın kuran el üstünde tutulmalıydı yerde degıl...

      Yorumla
  • Onlygirl_
    Onlygirl_ Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 67%
    +1 yıl

    Tabiki de doğru. Inaniyorlarsa zaten olmamali, inanmıyorlarsa da baskalarinin kutsalına saygısızlık edemezler

    2
    0 Yorumla
  • HaWaLı_Gözlük
    HaWaLı_Gözlük Takip Et
    Xper 1 Yaş: 23
    +1 yıl

    Verilen ceza çok hafif böyle hafif ceza neden verilmiş ki cezası ölüm olması lazım ama Türkiye idam cezasını 70lerde 80lerde mi ne kaldırmış idam cezası bu yüzden gelmesi lazım bazı suçlar öyle büyük suç ki idam edilmesi lazım bazı suçları işleyen kişiler

    0
    0 Yorumla
  • ZırhıPaslıKahraman
    ZırhıPaslıKahraman Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 100%
    +1 yıl

    Ceza verilmesi doğru, verilen ceza abartılı. Dışlamak yerine kazanmaya yönelik bir yaptırım uygulanması daha doğru olurdu ama tabii yönetmelik ne diyorsa onu yapmış olmalılar.

    0
    0 Yorumla
  • badarbungaa
    badarbungaa Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 100%
    +1 yıl
    Gündem konusunda 587 cevap paylaştı.

    Yerinde karar … şimdi milletin hakkını gasp eden , hakkını yiyen, emeğini sömüren , cebindekine göz dikip çalanların da örgün şeylerin çıkarılmasını isteriz

    0
    0 Yorumla
  • aşkınyaşıolur
    aşkınyaşıolur Takip Et
    Xper 5 Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl

    Böylelerinin eğitime daha çok ihtiyacı var asıl. videoyu izlemedim çirkin bir görüntüye benziyor. eğitim hayatının dışına çıkarmak? insan hakları mahkemesine şikayet etmeliler.

    0
    35 Yorumla
    • aşkınyaşıolur
      aşkınyaşıolur
      +1 yıl

      video değilmiş resimmiş o. videoyu da izlemedim.

      Yorumla
    • Batuhan1003
      Batuhan1003
      +1 yıl

      Videoyu izleseydin böyle düşünmezdin

      Yorumla
    • aşkınyaşıolur
      aşkınyaşıolur
      +1 yıl

      @Batuhan1003 videoyu izlemeyeceğim. başka insana zarar vermemişler. ceza vereceklerse dini değerlere saygıyı yerinde sosyal sorumluluk cezası şeklinde bir ceza uygulanmalıydı. ülkede yaygın değil ama olması gereken bu. saydıkları cezayı zorbalara vermeliler. bu kişilerin eğitime ihtiyacı var kısa soluklu uzaklaştırıldıklarında daha da sapıtmayacakları ne belli?

      Yorumla
    • aşkınyaşıolur
      aşkınyaşıolur
      +1 yıl

      madem gönderiyorlar takip etmeliler veya o kişiler rapor verir gibi sürekli görüşmeli ilgili yerlerle

      Yorumla
    • Batuhan1003
      Batuhan1003
      +1 yıl

      Bu tur olaylarda mudur , milli egitim muduru , kaymakam görevden alınır haberin var miydi

      Yorumla
    • aşkınyaşıolur
      aşkınyaşıolur
      +1 yıl

      @_BombacıMülayim_ uygulamanın yetersiz olduğunu söylüyorum sadece uzaklaştırıp bırakacaklar. bu böyle olmaz onun yerine dine saygı hakkında eğitim görmeleri akıllanmaları gerekiyor. insan hakları mahkemesine şikayet etsinler evet? uygulamalarımız yetersiz. bıktım bu kol kırıldı yen içinde kalır mantığından. ayıplanınca akıllarına geliyor. ben bu olayın çok dışına çıktım. böyle olaylar yaşanmaması için daha iyi tedbirler gerekiyor o da denetlemeyle olur.

      Yorumla
    • aşkınyaşıolur
      aşkınyaşıolur
      +1 yıl

      @_BombacıMülayim_ biri şeytan ilan edilse de taşlasak diye bakıyorsunuz yamyam kafasında bir yorum bu yaptığınız ben yapıcı olmaya uğraşıyorum. Böyle sorunlar başka ülkelerde de yaşanıyor. Bizden kötü bizden iyi uygulamalar var. İyisi varken ben de olumlu eleştiri yapıyorum. Yamyamlık benzetmem olumludan çıktı biliyorum ama sıkıldım insanların asalım keselim tribinden kendinize gelin.

      Yorumla
    • _BombacıMülayim_
      _BombacıMülayim_
      +1 yıl

      Ben de sizin dini ezmenizden sıkıldım 17 yaşındaki hiiç dine saygıyı öğrenmemiş bi de millet onlarla mı uğraşacak? Ama o çocuklar sana askintlik yapıp, küfür etse yapıcı konuşmasın mevzu bahis din :D

      Yorumla
    • aşkınyaşıolur
      aşkınyaşıolur
      +1 yıl

      @_BombacıMülayim_ milyonlarca insan zaten kontrol altında iyi kötü devlet bu yüzden var. Yeni yeni meslekler bu şekilde doğuyor. İhtiyaç var ki söyleniyor. Mliyonlarca insana alışkanlık gerekiyor. Kültür nasıl gelişti. İnsanların alışmasıyla olacak iş bunlar. Kültürel hale gelir kabul gören halktan davranış halini alırsa düzenlemeler böyle böyle sayı azalır işte. Uç noktalarda insanlar kalır sadece. Ama şu anda bir olay olsa da öfke kusalım diye bakılıyor. Kuranı küçümsemiyorum etkisinin farkındayım bir insana sözlü olarak zarar vermeseler de inanca saygısızlık edilmiş ama bu kişiler bunun farkında mı? bence değiller. yani onlar önemsemiyorlar. önemsemeyene neyi öfkeyle anlatacaksınız? o yüzden ölçülü davranacaklarsa yerinde görmeliler inanmıyorlarsa bile saygı göstermeliler. Keşke sosyal sorumluluk cezası olsa ve düzgünce uygulansa

      Yorumla
    • Batuhan1003
      Batuhan1003
      +1 yıl

      Hem sınıfta tepineceksin
      Kuranikerimle top oynayacaksın
      Telefon yasak olduğu halde telefon sokacaksın
      Görüntüleri paylaşacaksin
      Bir çok kişiyi mesleğinden edeceksin.
      Bi de üzerine sikayet edeceksin.
      Okumak istiyorsa açıktan okusunlar
      Toplum içinde , arkafas ortaminda , cuma namazında bile eğitim verilir alacak olana

      Yorumla
    • aşkınyaşıolur
      aşkınyaşıolur
      +1 yıl

      @_BombacıMülayim_ keşke avukat biri olsa o da iyi açıklayabilirdi durumu. birine askıntılık edildiğinde zararın şekli değişiyor. düşünceler gözle görülür hale geliyor. sözle düşünceyle söylenenlere bu kadar tepki göstermek kontrolsüzlük. Ki çoğu da mantıklı davranayım demiyor aşırı duygusal yaklaşıyorsunuz bence sakin kafayla daha sonra bakın.

      Yorumla
    • aşkınyaşıolur
      aşkınyaşıolur
      +1 yıl

      @_BombacıMülayim_ millet uğraşmayacak ayrıca bu işi görevi olan kişiler uğraşacak. uğraşmayacaklarsa işleri ne. bu arada bir meslek sayamıyorum farkındaysanız çünkü öyle bir meslek yok şu an bir meslek bulduk bakın.

      Yorumla
    • aşkınyaşıolur
      aşkınyaşıolur
      +1 yıl

      aynı şey değil bir insana zarar vermedi. Bunu avukat biri daha iyi açıklayabilir. Farkında yaptıklarının bu yüzden üzerine düşülmeli. İnsanları işinden çıkararak bunları başlarından savarak bir şey yapamazlar.

      Yorumla
    • aşkınyaşıolur
      aşkınyaşıolur
      +1 yıl

      @_BombacıMülayim_ her cümlemde belirttim insana zarar vermediler. anlamazdan geliyorsunuz tartışma düzgün ilerlemiyor. sapkın örnekler verip demediğim şeyleri o zaman böyle o zaman şöyle olsun diyorsunuz. yorumumdan siliyorum sizi.

      Yorumla
    • _BombacıMülayim_
      _BombacıMülayim_
      +1 yıl

      Bana zarar verdiler diyorum işine gelmiyor mu :d

      Yorumla
    • aşkınyaşıolur
      aşkınyaşıolur
      +1 yıl

      @_BombacıMülayim_ o zaman şikayetçi olabilirsiniz sizi tutan yok.

      Yorumla
    • _BombacıMülayim_
      _BombacıMülayim_
      +1 yıl

      Ben de biliyorum işte devlet devlet değil yoksa sınır dışı etmeleri gerekirdi.

      Yorumla
    • aşkınyaşıolur
      aşkınyaşıolur
      +1 yıl

      @Batuhan1003 bel altı tehditvari paranoyalı örneklemeler veriyorsunuz. Sizin yorumunuzu da siliyorum. Öyle bir şey olmasıyla bunun alakası yok. O zaman kişiye saldırı var. Avukat bir bilirkişiyle konuşun. Bu videoda 3ü var söylediğiniz olayda temas olması şart değil bu da bir saldırıdır. Ve bireyseldir. Bu videodaki olay manevi ve kişiye yönelik değil. Söylediğiniz kişiden kişiye saldırı.

      Yorumla
    • aşkınyaşıolur
      aşkınyaşıolur
      +1 yıl

      görünmüyor yorum engellediyse bile ben yeterince açık ifade ettim. Anlamaması aşırı duygusallığından.

      Yorumla
    • Batuhan1003
      Batuhan1003
      +1 yıl

      Ne yazdığının farkında değilsin. Ne dediğini de bilmiyorsun.

      Yorumla
    • aşkınyaşıolur
      aşkınyaşıolur
      +1 yıl

      @Batuhan1003 yanılıyorsun

      Yorumla
    • _BombacıMülayim_
      _BombacıMülayim_
      +1 yıl

      Ne alaka la milyonlarca müslümana hakaret et sosyal suç olsun çok iyi hatta madalya takak :d

      Yorumla
    • aşkınyaşıolur
      aşkınyaşıolur
      +1 yıl

      @_BombacıMülayim_ milyonlarca Müslümana *saygısızlık = sosyal suç.

      Yorumla
    • _BombacıMülayim_
      _BombacıMülayim_
      +1 yıl

      Tamam işte sosyal ortamdan atılmış. Derdin ne :d piicin biriyle ders almak istemiyor demek ki sosyal toplum

      Yorumla
    • aşkınyaşıolur
      aşkınyaşıolur
      +1 yıl

      @_BombacıMülayim_ izlemediğim videoyla ilgili daha da konuşmam orada laf söylemiştir bilmem ne olmuştur. ben yazanlar üzerinden konuştum daha da manevi olarak saldırıldığınızı düşündüyseniz avukatlarla konuşun soruşturun hakkınızı alın. yazan olaylara göre yapılan şey bu. sosyal suç

      Yorumla
    • _BombacıMülayim_
      _BombacıMülayim_
      +1 yıl

      Tamam ben de sosyal ceza almışlar diyorum problem ne? Tutuklanmadılaer , sınır dışı edilmediler. Neyse byee yeter anlaşamıyorum

      Yorumla
    • aşkınyaşıolur
      aşkınyaşıolur
      +1 yıl

      @_BombacıMülayim_ atılması için tüm okulun bu konuda anlaşması gerekirdi bir tane karar yerinden verilmesiyle olacak şey değil yani bu.

      Yorumla
    • aşkınyaşıolur
      aşkınyaşıolur
      +1 yıl

      bunlar çok başka mevzular ben avukat bir bilenle konuşucam :D merak ettim hadi iyi akşamlaar

      Yorumla
    • Ragnar_Lodbrok
      Ragnar_Lodbrok
      +1 yıl

      @_BombacıMülayim_ İslam ülkesinde yaşamıyoruz, haberin olsun. Eğitim ise yasal hak. Yani normalde devlet böyle bir ceza veremez.

      Yorumla
    • _BombacıMülayim_
      _BombacıMülayim_
      +1 yıl

      @Ragnar_Lodbrok halla halla anayasada dine hakaret suçu var ama :d

      Yorumla
    • _BombacıMülayim_
      _BombacıMülayim_
      +1 yıl

      Ülkenin %80'i müslüman olduğuna göre çoğunluğa hakaret etti.

      Yorumla
    • Ragnar_Lodbrok
      Ragnar_Lodbrok
      +1 yıl

      @_BombacıMülayim_ İnek yediğinde Hindu dinlerine hakaret ediyorsun.

      Ayrıca o dine hakaret suçu da saçma zaten. Kime neye göre? Çocuk bir tane zırva harekette bulunmuş alt tarafı

      Bu halkın %80'inin müslüman olduğunu da pek sanmıyorum.

      Yorumla
    • _BombacıMülayim_
      _BombacıMülayim_
      +1 yıl

      Hayırdır hinduların çok olduğu bir yerde mi yaşıyorum? Ya da Ansayasada inek yemek suçtur diye bir kanun mu var? Kutsal kitabın aşağlanması , tekmelenmesi suçtur. Ülkede yaşayan milyonlarca Müslümana hakarettir. Dinsiz olunca kendine pay çıkarman normla tabi. Bir de İslam düşmanı olunca. Ceza çok yerinde olmuş hak etmişler.

      Yorumla
    • Ragnar_Lodbrok
      Ragnar_Lodbrok
      +1 yıl

      @_BombacıMülayim_ Öyle bir şey yok, sen şu an sadece muhafazakar müslümanların ayrıcalıklı olması gerektiğini iddia ediyorsun ki talep ettiğin çoğunluğun kaçta kaçı hakikaten dini umursuyor büyük soru işareti sorsan bu çocuk da size göre müslüman mesela.

      Yorumla
    • _BombacıMülayim_
      _BombacıMülayim_
      +1 yıl

      Ulan cahil din düşmanı seninle mi tartışacağım mk git bir sor bakalım avukata bunun cezası var mıymış , yok muymuş? Ondan sonra gel boş boş konuş

      Yorumla
  • johnyx
    johnyx Takip Et
    Master Yaş: 48 , eic 32%
    +1 yıl

    "Gezdim Halep Şam,
    Eyledim ilmi talep,
    Meğer ilim bir hiçmiş,
    İlla edep illa edep"Yunus Emre Edep yoksa, anca böyle merkep olurlar. Diğer merkepler de bunu özgürlük diye savunur..

    0
    0 Yorumla
  • Victorius
    Victorius Takip Et
    Bilge Yaş: 28 , eic 81%
    +1 yıl

    verilen ceza yanlış, maks uzaklaştırma verilebilir diye düşünüyorum. bu sitede bile insanlar doğru bulmuş tüm halk için %85-90 doğru diyecek demekki. diyecek bir durum yok ülke hak ettiğini yaşıyor

    0
    0 Yorumla
  • HesapsızHayat
    HesapsızHayat Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 90%
    +1 yıl

    Çıkarılsınlar aile terbiyesi bir de bir hoca terbiyesiz aldıktan sonra devam edebilirler cahilliginden atmış olabilir tekmeyi dini onlara güze şekilde anlatmalıyız.

    0
    0 Yorumla
  • seyda028
    seyda028 Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 98%
    +1 yıl

    Daha fazla cezayı hakediyorlar sadece bu cezayla bitmemeli

    3
    2 Yorumla
    • Arifolananlar26
      Arifolananlar26
      +1 yıl

      kesinlikle

      Yorumla
    • aerolite
      aerolite
      +1 yıl

      Idam edilseler mutlu olur musunuz?
      Hatta önce işkence edilip öyle yavaş yavaş olsun bu.. Nasıl iyi mi?

      Yorumla
  • heyybenesra
    heyybenesra Takip Et
    Yoda Yaş: 22 , eic 98%
    +1 yıl

    Neden tekme attiklari anda agizlari , burunları , gözleri yamulmuyor , carpilsalardi keşke

    3
    1 Yorumla
    • nullmosaic
      nullmosaic
      +1 yıl

      amin amin

      Yorumla
  • asiks95
    asiks95 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 31
    +1 yıl

    Kesinlikle yanlış çocuk bunlar hatada yapar önemli olan bu hatadan ders çıkarmak. Ne olacak şimdi bu çocuklar daha çok soğuyacaklar

    2
    1 Yorumla
    • Mertizm2834
      Mertizm2834
      +1 yıl

      Bunlar daha yola gelmez ibreti alem daha iyidir

      Yorumla
  • HerİsmiAlmışsınız
    HerİsmiAlmışsınız Takip Et
    Xper 7 Yaş: 26 , eic 99%
    +1 yıl

    İnançlara ve kutsallara bu şekilde bir tepki vermek yanlış ama bu ülkenin de bu çocuklara bunu yapmaya hakkı yok.

    1
    3 Yorumla
    • Sıwar
      Sıwar
      +1 yıl

      Bu kabul edilemez durum karşında ç ocuklara madalya mı takalım, tepki göstemeyelim de ne yapalım?

      Yorumla
    • HerİsmiAlmışsınız
      HerİsmiAlmışsınız
      +1 yıl

      @Sıwar Karşılığı bu olmamalı başka yöntem izlemeliydi

      Yorumla
    • Sıwar
      Sıwar
      +1 yıl

      Ne mesela?

      Yorumla
  • Sjhshsjsjsjye
    Sjhshsjsjsjye Takip Et
    Xper 7 Yaş: 29 , eic 93%
    +1 yıl

    Doğru eğitim verilseydi herkesin inancina saygi duyulmasi gerektigini bilirlerdir ve egitim almalarini yasakliyolar ironik baya

    1
    0 Yorumla
  • Geberisice6464
    Geberisice6464 Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 74%
    +1 yıl

    Müslüman olabilir veya olmayabilir ama yaşadığımız ülke müslüman bir ülke o yüzden kutsal dini değelere saygı duymak zorunda herkes

    1
    0 Yorumla
  • Larkzkaoon
    Larkzkaoon Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 99%
    +1 yıl

    Yerinde bir karar olmuş tamam inanmayabilirsin ama saygı duymak da zorundasın bu ülke sınırları içinde yaşıyorsan müslüman bir ülkede yaşıyorsan.

    1
    0 Yorumla
  • aksamgunesi91
    aksamgunesi91 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35
    +1 yıl

    Doğru değil tabiki çocuk zaten açıklama yapmış ben kuran oldugunu bilmiyordum diye

    3
    2 Yorumla
    • MekanınSahibiHande
      MekanınSahibiHande
      +1 yıl

      Şaka mısın? Liseli bu çocuk 4 yaşında değil nasıl bilmiyor!!

      Yorumla
    • kanka35
      kanka35
      +1 yıl

      kokendini savunmak için demiştir

      Yorumla
  • Ceyda-Shame
    Ceyda-Shame Takip Et
    Xper 5 Yaş: 23 , eic 93%
    +1 yıl

    İncili tekmelediğinde aynı şey olmuyorsa adaletli değildir

    2
    0 Yorumla
  • -Afroditimsi
    -Afroditimsi Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 99%
    +1 yıl

    Çocukların yaptığı normal değil tamam da diper dinlere niye aynı hassasiyeti göstermiyorlar?

    2
    17 Yorumla
    • UfkunÖtesi
      UfkunÖtesi
      +1 yıl

      Gösterilsin

      Yorumla
    • -Afroditimsi
      -Afroditimsi
      +1 yıl

      @UfkunÖtesi gösterilmez şimdi gerçekçi ol

      Yorumla
    • UfkunÖtesi
      UfkunÖtesi
      +1 yıl

      @-afroditimsi ona bakılırsa başka dine saldırmıyorlar Türkiye'de, yaygın olan hangi inanç varsa ona saldırı yapılıyor

      Yorumla
    • -Afroditimsi
      -Afroditimsi
      +1 yıl

      @UfkunÖtesi bir dahaaa düşün alevilikten hazmetmeyip zamanında milleti yakan kimdi?

      Yorumla
    • UfkunÖtesi
      UfkunÖtesi
      +1 yıl

      @-afroditimsi Alevilik nedir diye sorulsa bin bir çeşit tanımı yapılır. Alevi var camiye gider Müslümanın der, Kur'an'ı Kutsal kitap kabul eder. İki olay arasında dağlar kadar fark var. Ayrıca kimsenin değil yakılmasını kılına bile zarar verilmesin. Geçmişte yaşanan bazı tatsız olayların arkasında provokasyon olmadığı ne malum?

      Yorumla
    • _BombacıMülayim_
      _BombacıMülayim_
      +1 yıl

      Alevilik bir din değil ama mezhep :/ müslüman onlarda

      Yorumla
    • -Afroditimsi
      -Afroditimsi
      +1 yıl

      @_BombacıMülayim_ ben aksini söylemedim zaten. Aleviliği başka bir şey zannedip dışlayanalara söyle onu.

      Yorumla
    • -Afroditimsi
      -Afroditimsi
      +1 yıl

      @UfkunÖtesi ne pravakasyonu ya insanları yaktılar suçlular yargılanmadı bile. Ne saçmalıyorsun. Aleviliğe müslümanların bakış açosından bile belli oluyor saygılı olup olmadıkları. Alevilere ne gözle bakıyorlarsa diğer dinlere dini inanışı olmayanlaradq öyle bakıyorlar kılıf uydurmayalım hiç

      Yorumla
    • -Afroditimsi
      -Afroditimsi
      +1 yıl

      Müslüman demiyim pardon mezhepçi müslümanların diyim

      Yorumla
    • _BombacıMülayim_
      _BombacıMülayim_
      +1 yıl

      Haa diğer dinler diyince öyle sandım. O tek taraflı bir durum değil maalesef sünilerin çok olduğu yerde aleviler , alevilerin çok olduğu yerde de süniler eziliyor ülkemize has bi durum değil

      Yorumla
    • UfkunÖtesi
      UfkunÖtesi
      +1 yıl

      @-afroditimsi asıl saçmalayan sensin, bir provokasyonda suçlu olur zaten. Daha provokasyon yazmayı bilmiyorsun gerçi! Toplumda kargaşa çıkarmak için provokatif eylemler yapılır senin gibiler bunu ağzına dolasın diye! Benim yazdıklarımı zerre kadar anlamaya çalışmamışsın, işin gücün sadece bana saldırmak! Alevi olsun başka inanca sahip olsun kimsenin kılına zarar verilmesin diyorum, her kim zarar verirse ona ceza verilsin. Senin neye inandığın beni ilgilendirmiyor, Alevilere saldırılmasına da karşıyım, hiç kimseye saldırı yapılmasın

      Yorumla
    • UfkunÖtesi
      UfkunÖtesi
      +1 yıl

      @_bombacımülayim_ öyle bir şey yazıyor ki sanki Alevilere yapılan saldırıları onaylıyormuşum gibi algı operasyonu yapıyor. Camiye saldırı yapılır Aleviler yaptı denilir Cemevine saldırı yapılır Sünniler yaptı denilir. Bu tür provokasyonlara kanıp gaza gelen çok var maalesef

      Yorumla
    • -Afroditimsi
      -Afroditimsi
      +1 yıl

      @UfkunÖtesi yaa he aynen algı operasyonu yapıyorum aynenn alevilere yapılanlar ortadayken saçma s4l4k konuşan sensin saldırmak için yazıyormuşum defol gitt görüşümün altından o zaman nerde kuşbeyinli var beni bulur zaten ayrı görüşün varsa gitt belirtt. Alevilere yapılanların cezasınıda vermediler bilgin olsun. Günümüzden bile başka dini görüşe tahammülü olmayanlardan gösterilsin diyorsun ya he aynen aynen gösterirler

      Yorumla
    • busuyukimiçtii
      busuyukimiçtii
      +1 yıl

      Şu ufkun ötesine niye cevap veriyorsun knk özelden küfür edip engel atan bir beyinsiz

      Yorumla
    • -Afroditimsi
      -Afroditimsi
      +1 yıl

      @busuyukimiçtii yaptık bir hata 😂

      Yorumla
    • busuyukimiçtii
      busuyukimiçtii
      +1 yıl

      Cahilin teki. Elbette islam dinine saygı yapmışlar hoş değil ancak eğitim hayatlarıyla cezalandırılmamalılar

      Yorumla
    • busuyukimiçtii
      busuyukimiçtii
      +1 yıl

      Aksine böyle çocuklara daha çok eğitim verilmeli ki yaptığından daha çok pişman olur hatasını anlar ve bir daha yapmazdı. Şimdi bu sebepten dolayı ağır ceza aldıklarından islama karşı daha çok nefret edecekler

      Yorumla
  • AgentKid
    AgentKid Takip Et
    Master Yaş: 22 , eic 96%
    +1 yıl
    Gündem konusunda 573 cevap paylaştı.

    Insanlara zorunlu islam dersi dayatınca sorun yok ama böyle yapınca sorun oluyor, sonra millet niye islam düşmanı.

    0
    0 Yorumla
  • Saddov
    Saddov Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 99%
    +1 yıl
    Gündem konusunda 491 cevap paylaştı.

    Ben lisedeyken aklım gayet yerindeydi. Bir kutsala saygısızlık yapmamak gerek. Böyle ağır ceza verilmez ise bu tür davranışlar artabilirdi.

    0
    0 Yorumla
  • Asena_1
    Asena_1 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl

    La doğru yapıcaktım yanlışa bastım yani öyle yargılanmaları doğru. Kuran kerime öyle tekme atmak yanlış

    0
    0 Yorumla
  • rashaddemirov
    rashaddemirov Takip Et
    Yoda Yaş: 23 , eic 99%
    +1 yıl

    eğitim jayatlarına son vermektense ceza uygulana bilirdi insanların kutsal değerlerinden birine saygısızlık etmişler

    0
    0 Yorumla
  • Sıwar
    Sıwar Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 74%
    +1 yıl

    Okuldan uzaklaştırılmaları doğru olmuş. En azından bundan sonra hiç bir öğrenci büyle bir cahillik yapmaz, hayatını kararartmaz.

    0
    0 Yorumla
  • aaaliali
    aaaliali Takip Et
    Yoda Yaş: 42 , eic 45%
    +1 yıl

    Toplumsal bir yara daha, bu cimocuklara bu yasa kadar bu değerler anlatılamamissa, bu çocuklardan toplumda binlerce varsa geleceğimiz tehlikede

    0
    0 Yorumla
  • bektss6969
    bektss6969 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 25
    +1 yıl

    Hiçbir Türk vatandaşıni eğitim den mahrum edemezler bu ceza kabul edilemez.

    2
    0 Yorumla
  • serenay1995
    serenay1995 Takip Et
    Yoda Yaş: 30
    +1 yıl

    Ben bu soruyu sayfamda görmek istemiyorum nasil yok edebilirim?

    2
    0 Yorumla
  • Birabey
    Birabey Takip Et
    Yoda Yaş: 35 , eic 96%
    +1 yıl

    Dogru bir karar. Hangi dine olursa olsun saygısızlık yapılmamalı

    1
    0 Yorumla
  • zeynebpbuyukinan
    zeynebpbuyukinan Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 99%
    +1 yıl

    Öğrencilerin yaptığı çok yanlış ama bu verilen ceza da hiç doğru değil bence

    1
    27 Yorumla
    • nabercnmnapıyosun
      nabercnmnapıyosun
      +1 yıl

      Yaptıkları şeyin ne kadar yanlış ve büyük bir şey olduğunu idrak etmeleri lazım

      Yorumla
    • Siyahkadaryalnızım
      Siyahkadaryalnızım
      +1 yıl

      Yo yaptıkları çok da yanlış değil

      Yorumla
    • zeynebpbuyukinan
      zeynebpbuyukinan
      +1 yıl

      Ögrencilerin yaptığı mı?

      Yorumla
    • Siyahkadaryalnızım
      Siyahkadaryalnızım
      +1 yıl

      Evet henüz çocuklar hayatlarını bitirmeye gerek yoktu , dini siyasete alet edip milleti islamdan soğuturken iyiydi?

      Yorumla
    • zeynebpbuyukinan
      zeynebpbuyukinan
      +1 yıl

      Yok ögrenciler çok hatalı bir şey herkes birbirinin inancına saygı göstermeli

      Yorumla
    • Siyahkadaryalnızım
      Siyahkadaryalnızım
      +1 yıl

      Ya tatlı su müslümanları bunlar ne konuşuyorsun sen? Bu yuhlayanların hepsi hırsız ve onun bununla düşüp kalkan tipler sadece yakalanmadıkları için milleti rahatça yargılıyorlar.

      Yorumla
    • zeynebpbuyukinan
      zeynebpbuyukinan
      +1 yıl

      Bunun konuyla alakası yok

      Yorumla
    • Siyahkadaryalnızım
      Siyahkadaryalnızım
      +1 yıl

      Gayet de var kimse iyi bir bok değil ve kimse kimseyi yargılayamaz.

      Yorumla
    • essekfaruk23
      essekfaruk23
      +1 yıl

      @Siyahkadaryalnızım sen her yerde gozume batiyosun senin o pismis kafandaki kelleni kopartirim haberin olsun haddini bil

      Yorumla
    • zeynebpbuyukinan
      zeynebpbuyukinan
      +1 yıl

      Konu burdaki ogrencilerin benim dinime saygi duymamalari bunu kabul etmiyorum!
      Her Musluman senin bahsettigin gibi degil Afganistan degil tamam mi
      Madem inanmiyorsun bari bizim inancimiza saygi duy

      Yorumla
    • Siyahkadaryalnızım
      Siyahkadaryalnızım
      +1 yıl

      Faruk anneni altımdan al önce.

      Yorumla
    • NujenZanistvan2
      NujenZanistvan2
      +1 yıl

      O öğrencilere bu yaşına kadar egitilememisse bu kadar aşağılık bir şey yapmışsa boş yere bir de eğitim mi verilmeli? Çaba mi gosterilmeli? Bugün Kur'an'a tekme yatar yarin gider uyuşturucu kullanır milletin kızına tecavüz eder hırsızlık yapar

      Yorumla
    • Siyahkadaryalnızım
      Siyahkadaryalnızım
      +1 yıl

      Bu ülkeyi zemzem değil rakı içenler kurtardı

      Yorumla
    • Siyahkadaryalnızım
      Siyahkadaryalnızım
      +1 yıl

      Ağlama yani , ensar vakıflarında az tecavüz etmedi bu allahçılar cemaatçiler.

      Yorumla
    • zeynebpbuyukinan
      zeynebpbuyukinan
      +1 yıl

      Bence egitilmeliler bu benim fikrim daha farklu bir ceza verilebilir elbette ceza verilmeli
      Ama egitimden alikonsalar nolacak?
      Ulkeye fazlalik yuk sadece bence egitilmeliler
      Yeterli egitim terbiye almamislar demekki ailelerinden okullarindan bence asil bi sahislarin ihtiyaci var egitilmeye

      Yorumla
    • NujenZanistvan2
      NujenZanistvan2
      +1 yıl

      Dincilere yobaz derler ama akılları ermiyor dincisi de din düşmanı da aynı yobazlığın sonucu

      Yorumla
    • Siyahkadaryalnızım
      Siyahkadaryalnızım
      +1 yıl

      Dinciler yobazdır ensar vakıflarında sünyancılık yapmışlardır

      Yorumla
    • zeynebpbuyukinan
      zeynebpbuyukinan
      +1 yıl

      @Siyahkadaryalnızım
      Ya yeter ya modernlik=ateistlik rakı avrupa falan zannediyosun herhalde komiksin cidden
      Sen bu allahci cemaatcileri Islam diniyle ozdeslestirmissin galiba yanlis dusunuyorsun

      Yorumla
    • Siyahkadaryalnızım
      Siyahkadaryalnızım
      +1 yıl

      Doğru düşünüyorum hükümet bile bir elinde kuran diğer elinde yalanla kandırıyor halkı.

      Yorumla
    • zeynebpbuyukinan
      zeynebpbuyukinan
      +1 yıl

      Tamam senin bahsettigin allahci cemaatler yobaz olabilir ama senin de bagnaz biri oldugun acik

      Yorumla
    • NujenZanistvan2
      NujenZanistvan2
      +1 yıl

      Böyle dinsiz yobazlarla tartışılmaz. Bi şey öğrenirler ve her seferinde papağan gibi aynı şeyi söylerler. Ne fikir üretirler ne kültürlü bir şey çıkar ağızlarından. Zora girince de küfretmeye başlarlar. Akçomarlar ile tıpatıp aynıdır bunlar

      Yorumla
    • Siyahkadaryalnızım
      Siyahkadaryalnızım
      +1 yıl

      Bağnaz olacağım bir durum yok ki eğitimden alınmaları onları islama mı bağlayacak :D işte bizim zihniyet bu çocukları islamdan soğutmak.

      Yorumla
    • zeynebpbuyukinan
      zeynebpbuyukinan
      +1 yıl

      @Siyahkadaryalnızım Ayrica Ataturk Muslumandi.

      Yorumla
    • zeynebpbuyukinan
      zeynebpbuyukinan
      +1 yıl

      Ya İslama bağlanmalari değil olması gereken şey saygı

      Yorumla
    • Siyahkadaryalnızım
      Siyahkadaryalnızım
      +1 yıl

      Okuldan atarak saygı mı bekleniyor zeynepciğim?

      Yorumla
    • zeynebpbuyukinan
      zeynebpbuyukinan
      +1 yıl

      Yani yapilan sey yanlis diyorum

      Yorumla
    • Siyahkadaryalnızım
      Siyahkadaryalnızım
      +1 yıl

      Uzlaştık sonunda.

      Yorumla
  • sfdgghjj
    sfdgghjj Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32
    +1 yıl

    Cocuk falan diyenler bizde cocuk olduk kaldi ki isterse dinsiz olsun bunu yapmaya hakki yok herkes inanca hayata saygı duyacak !!

    6
    6 Yorumla
    • relodica
      relodica
      +1 yıl

      Sevmese inanmasa bile saygı duymak zorunda değerlere saygı duyulmak zorunda

      Yorumla
    • Ragnar_Lodbrok
      Ragnar_Lodbrok
      +1 yıl

      @relodica Değil

      Yorumla
    • relodica
      relodica
      +1 yıl

      Siz ne istiyorsunuz ya hiçbir değer ahlak gelenek hiçbişeyimiz olmasın mı ne olalım peki biz neye dönüşelim eskiden herkesin dikkatini alışılmışın dışında olan insanlar çekerdi ama şimdi herkes o kadar farklı biri oldu ve öyle olmaya çalışıyor ki artık insanlar normal bir birey arıyolar. Normal olan şeyler artık insanlara olağanüstü gelmeye başladı. Misal daha 18 yaşında bile olmayan lise çocukları kendilerini yetişkin ve büyük hisetmek için seks yapıyolar eski yıllarda ergen çocuklar gizli gizli sigara içerlermiş kendilerini sırf yetişkin büyük hisstmek için artık öyle hissetmek için birbirleriyle seks yapıyolar. Dershaneye gidiyorum bakir olan bir kişi yok. Ben kendime acaba ben mi anormalim dedim ben evlenene kadar seks yapmayı düşünmüyorum çünkü. Yani hiçbir inanç, değer, disiplin hiçbişeyimiz olmasın dimi herkes ne istiyosa onu yapsın kusura bakma ama bu dediklerimi tanımlayan tek canlı sınıfı hayvanlardır. Bize akıl fikir ihsan edilmiş birazcık farklı olduğunu kanıtla ya sürü ne diyosa herkes onu yapıyo onu diyor böyle değerlere inançlara saygı duyulmayınca cool veya havalı olmuyosunuz başka bişey oluyosunuz da şimdi spam yemiyim gerçi boşa yazdım bu tipler at gözlüğü takar kendilerinden başka herkesi küçük geri kafalı görürler boş yere kendimi yoruyorum. Madem o kadar yazdım şunu da diyim sırf bi insanın inancı dini var diye -veya dinsiz olsun sadece inancı bile olsa- her ne olursa olsun o insanı kendi seçimiyle kendi inancıyla yargılayıp geri kafalı görüp onu küçük görmek sadece ***** has bişey. Siz burdan devam aynen 💪🏻

      Yorumla
    • sfdgghjj
      sfdgghjj
      +1 yıl

      Cidden size katiliyorum ya hiç bir degerimiz olmasinmi ahlak hersey sifir bir hayvandan farksizlasti herkes... sana gelince. Ragnarmı lögarmı ne bo.. ksun sen zaten yillardir bu sitede arsızın tekisin bitane ahlaklı yorumunu görmedim yorumumdan DEFOLL !!

      Yorumla
    • Ragnar_Lodbrok
      Ragnar_Lodbrok
      +1 yıl

      Olacaksa değerlerimiz İslami değerler olmamalı.

      Arap değiliz çok şükür.

      Yorumla
    • Ragnar_Lodbrok
      Ragnar_Lodbrok
      +1 yıl

      @relodica Bu arada, 17 yaşında tipler kendini büyük hissetmek için seks yapmaz. O yaştaki ergenler muşambaya bakarken bile cinsel düşüncelere kapılabilir, hormonların en kontrolsüz olduğu yaştır ve üreme içgüdüsünün zıvanadan çıkık olduğu yaşlardır.

      Bunun kendini büyük hissetmekle bir alakası yok ulan hiç mi 15 yaşında olmadınız anlamak mümkün değil. Dünyayı, ahlakı falan geçtim, kendini bile tanımayan boş beleş insanlarsınız işiniz gücünüz millete ahlak satmak.

      Size mi kaldı insanların hangi değerlere sahip olması gerektiği hakkında tasavvurda bulunmak bre kezbandroidler?

      Yorumla
  • Lizzalıpizza
    Lizzalıpizza Takip Et
    Xper 7 Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl

    Kimsenin eğitim hakkı elinden alınamaz.

    5
    15 Yorumla
    • hayatbahcesi
      hayatbahcesi
      +1 yıl

      Aynen öyle cocuk haklari diye birsey var. Ne olursa olsun egitim hakkina sahip cocuklar. Ama türkiyede cocuk haklari tabiki farkli maddelerden olusuyor olabilir :/ belkide cocuklarin haklari olmayada bilir bilmiyorum bu konuda bilgisizim :/

      Yorumla
    • _BombacıMülayim_
      _BombacıMülayim_
      +1 yıl

      Ama birinin dini değerlerine küfür edebilrisin değil mi :d

      Yorumla
    • hayatbahcesi
      hayatbahcesi
      +1 yıl

      _BombacıMülayim_ Kesinlikle bu dedigini savunmuyorum dogruda bulmuyorum.

      Yorumla
    • aleynapia
      aleynapia
      +1 yıl

      Kimse kimsenin elinden bir şey almamış eğitim yalnızca okuldan alınmıyor. İnsanların inançlarına saygı duymayı öğrenecekler.

      Yorumla
    • hayatbahcesi
      hayatbahcesi
      +1 yıl

      Tabiki egitim aileden, toplumdan, okuldan ve diger tüm kuruluslardan alinabilir.. gördügümüz üzere bu yasa kadar en azindan dini degerler egitimini saygi egitimini almamislar.. peki okulda banane ilgilenmiyorum kabul etmiyorumda bu ögrencileri derse. Nereden ögrenecekler? Baska bir egitim almayi bu cezayla birlikte kabul mu edecekler sence?

      Yorumla
    • _BombacıMülayim_
      _BombacıMülayim_
      +1 yıl

      @aleynapia yapma yaw Benim inancıma küfür edilmiş hisstim. Ben sana küfür etsem ya da onları tekme tokat dövüp küfür etsem hoş karsılayacak misin böyle

      Yorumla
    • aleynapia
      aleynapia
      +1 yıl

      @_BombacıMülayim_ neyi hoş karşılamışım ben? Gözünle okur musun tekrar.

      Yorumla
    • _BombacıMülayim_
      _BombacıMülayim_
      +1 yıl

      @hayatbahcesi yaw kafayı mı yedin sen adam hapse girecek yaşta bu yaşa kadar öğrenmediyse sektersin gitsin bi zahmet :D

      Yorumla
    • _BombacıMülayim_
      _BombacıMülayim_
      +1 yıl

      @aleynapia okudum zaten merak etme "kimsenin elinden bir şey alınmamış " benim maneviyatım zarar gördü. Cezaları çok makul

      Yorumla
    • aleynapia
      aleynapia
      +1 yıl

      @_BombacıMülayim_ okuduğun halde bunu anladıysan söylenecek söz yok. Şimdi görüş sahibinin görüşünü oku sonra benim görüş yorumumu oku. Bence anlayabilirsin.

      Yorumla
    • _BombacıMülayim_
      _BombacıMülayim_
      +1 yıl

      @aleynapia haa pardon lan ben seni karıştırmısın

      Yorumla
    • Lizzalıpizza
      Lizzalıpizza
      +1 yıl

      Okuldan atılırsa daha fena bir hale gideceğinin kimse farkında değil mi? Aksine daha yararlı bir ceza ve daha temiz bir eğitimle üstesinden gelinebilir.

      Yorumla
    • hayatbahcesi
      hayatbahcesi
      +1 yıl

      Farkindayim farkinda olmasinada maalesef anlatamiyorum.. 😞

      Yorumla
    • _BombacıMülayim_
      _BombacıMülayim_
      +1 yıl

      Ne alaka herkes okulla mı adam oluyor, ayrıca bu yaşına kadar olmamış şimdi mi olacak? Niye üç beş kendini biez şeerefsiz için efor sarf etsin millet? Anası , babası ne bøka yarıyor?

      Yorumla
    • Cod2009
      Cod2009
      +1 yıl

      Ne diyosun sen be soruyu okumadın sanırım tam okumadiysan Söyleyim Kur'an'ı Kerime tekme atmış Şeref (siz Allah'ın kitabına kim zarar verirse yaşına bakılmaz suçludur o hemde büyük suçlu

      Yorumla
  • Muallim_3452
    Muallim_3452 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 33 , eic 100%
    +1 yıl

    Bu ceza çözüm değil ki aynı durumu sivil birisi yapsaydı ona ceza vereceklerdi?

    1
    0 Yorumla
  • fanatikbucasporl35
    fanatikbucasporl35 Takip Et
    Bilge Yaş: 27 , eic 97%
    +1 yıl

    2000 sonrası doğanlar dan hiç bir beklentim yok açıkçası. Edep denen şey yanlarına uğramamış.

    1
    0 Yorumla
  • UfkunÖtesi
    UfkunÖtesi Takip Et
    Yoda Yaş: 37 , eic 95%
    +1 yıl

    Evet, kimsenin toplumun kutsal değerlerine saldırmaya hakkı yok

    1
    0 Yorumla
  • pehlivaan
    pehlivaan Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 99%
    +1 yıl

    Eğitim sisteminin dışında bırakmak gerçekten topluma kazandıran bi hareket olmş bravo.

    1
    0 Yorumla
  • juicyyY
    juicyyY Takip Et
    Xper 6 Yaş: 25 , eic 97%
    +1 yıl

    Orasi bir eğitim yeri bunlar daha saygı ne demek onu bilmiyor bir de lise öğrencisi olacaklar

    1
    0 Yorumla
  • veganlarakilim
    veganlarakilim Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 93%
    +1 yıl

    İnansan da inanmasan da insanların kutsallarına saygı duyman lazım o yüzden yerinde bir karar

    1
    0 Yorumla
  • Begonvillerçiçekaçtı
    Begonvillerçiçekaçtı Takip Et
    Xper 3 Yaş: 29
    +1 yıl

    Eğitimsizi eğitmek yerine cahil bırakmaya devam etmek çözüm olamaz

    1
    0 Yorumla
  • essekfaruk23
    essekfaruk23 Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 100%
    +1 yıl

    Cezası idam idir. Kimse kutsal kitabla dalga gecemez

    0
    0 Yorumla
  • NujenZanistvan2
    NujenZanistvan2 Takip Et
    Yoda Yaş: 34 , eic 100%
    +1 yıl

    Yerinde bi karar. Eğitilemeyen insanlar için boş yere eğitim için çaba harcamaya değmez.

    0
    0 Yorumla
  • Copernicus
    Copernicus Takip Et
    Guru Yaş: 36 , eic 99%
    +1 yıl
    Gündem konusunda 371 cevap paylaştı.

    Heykele tekme atsa ne olurdu sence? Linç yerlerdi müebbet hapis

    0
    0 Yorumla
  • OpticMist
    OpticMist Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 37%
    +1 yıl

    Böylesi insanları direkt sınır dışı edeceksin, verilen cezayı az buluyorum.

    0
    0 Yorumla
  • nurdisinaaa
    nurdisinaaa Takip Et
    Xper 6 Yaş: 22 , eic 93%
    +1 yıl

    Yanlış tabiki insanlar iyice sapıttı burada da var öyle sapık ahlaksız biri

    0
    3 Yorumla
    • nurdisinaaa
      nurdisinaaa
      +1 yıl

      sınıfın ortasında kardeşime takma penis gösteren çocuğu okuldan atmadılar ve sene sonu uyarı cezasını da geri çektiler

      Yorumla
    • sevimliveiyii
      sevimliveiyii
      +1 yıl

      Zengindir kesin.

      Yorumla
    • nurdisinaaa
      nurdisinaaa
      +1 yıl

      @sevimliveiyii değildi meslek lisesindeydi travesti olduğu için acıdılar

      Yorumla
  • Richardgör
    Richardgör Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 98%
    +1 yıl

    öyle bir ceza, verilmedi, atıyor biri herkes inanıyor

    0
    0 Yorumla
  • ᴿüᶻᴳᴬᴿİᶻz
    ᴿüᶻᴳᴬᴿİᶻz Takip Et
    Guru Yaş: 125 , eic 97%
    +1 yıl
    Gündem konusunda 479 cevap paylaştı.

    İnanmıyorum. Akapenin kendi elemanları büyük ihtimal..

    0
    0 Yorumla
  • jojo27
    jojo27 Takip Et
    Yoda Yaş: 36 , eic 81%
    +1 yıl

    Bu z mi x mi ne çiçek kuşağıysa çıktıkları yere tekrar girsinler bıktım bu dangalaklardan…

    0
    0 Yorumla
  • Ayşegülll38
    Ayşegülll38 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl

    İdam olcak bunlar idam az bile Allah belalarını verir inşallah

    0
    7 Yorumla
    • Ayşegülll38
      Ayşegülll38
      +1 yıl

      Bos konuşma ya işine bak

      Yorumla
    • O1BEN
      O1BEN
      +1 yıl

      İdam gelirse ilk sana gelir diyim

      Yorumla
    • Boşbeleşinbiriyim
      Boşbeleşinbiriyim
      +1 yıl

      Neyseki şeriat yok 👍

      Yorumla
    • O1BEN
      O1BEN
      +1 yıl

      He ya gelsede bi süpürge gibi temizlese o çok isteyenleri, zaten dini kullanarak hareket edenler zaten kötü kalpli, neden insan yoksun olduğu bir konuyu ağzından düşürmezmiş

      Yorumla
    • Boşbeleşinbiriyim
      Boşbeleşinbiriyim
      +1 yıl

      Şeriatçıları mancınıkla Arabistana Afganistana atalım gelir Anıtkabirin yerlerini öpüp şükrederler

      Yorumla
    • O1BEN
      O1BEN
      +1 yıl

      He ya bi anlasalar onlara sunulan hak ve özgürlüklerin , insana verilen değeri bi bilseler

      Yorumla
    • HerİsmiAlmışsınız
      HerİsmiAlmışsınız
      +1 yıl

      @O1BEN Ben allah olsaydım şimdi cezasını vermiştim ama çok merhametli kıyamıyor işte. Anneden merhametli ♥️ cehennemde de yakmak için yaratıyor çoğu insanı ♥️

      Yorumla
  • bendesorabilirmiyimm
    bendesorabilirmiyimm Takip Et
    Bilge Yaş: 34 , eic 92%
    +1 yıl

    Ceza vermek yerine nerede hata yaptık diye bir düşünseler keşke.

    0
    0 Yorumla
  • EbuTurab_
    EbuTurab_ Takip Et
    Guru Yaş: 26
    +1 yıl

    Evet doğru, aynı şey tevrata ya da incile yapılsaydı yine doğru bulurdum

    2
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (80)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Gündem > Anketler > Antalya'da üç öğrenci örgün eğitim dışına çıkarıldı. Sizce verilen ceza doğru mu?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Şanlıurfa'da okula gelmeyen öğrencinin velisine günlük 257 TL para cezası verilecekmiş. Bu... 18 cevap verildi
Okullarda disiplin cezası kaldırılmalı mı? 26 cevap verildi
Üniversitede hoca dovmenin cezasi ne okuldan atilirmiyim 17 cevap verildi
E okul disiplin cezasi? 1 cevap verildi
Öğrenciyi dersten atmak suç mudur? 40 cevap verildi
Haksız disiplin cezasi lise? 7 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • KS de sizi de viral videodaki birine benzeten oldu mu 🤪siz kime benzetiyorsunuz?
  • Abdülmuttalib İle size hangi tatlıyı ısmarlardık söyleyelim mi?
  • En sevdiğiniz Kadir İnanır filmi nedir?
  • Birden fazla kişiyle konuşabilir misin?
  • Renault nasıl marka sizce araba da?
  • Her zaman pozitif misin?
  • Aşk mı, karmaşa mı?
  • Nasıl sağlıklı kalırsın?
  • Megane 4 mu focus 4 mu Hangi araba daha iyi?
  • Parkta közlenmiş mısır sevenler burada mı, siz nasıl yersiniz?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨