AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
106Cevap
Bu cezayı Hak etmediklerini düşünüyorum
Zaten maymuna dönüşmüşler
Bu cahil coxuklaei egitim duzeltebilir simdi saygisizin saygisizi olup cikacaklar cidddn g. Zekalilar yazik kafalarina.
E bi zahmet böyle yapmaları gerekirdi
İncili tekmeleseler aynı ceza verilecek miydi?
Verilmesi gerekir di
@Kurgicuyaazar Öğretmene saldıran bir çocuğun da videosu vardı o çocuk da eğitimden men edildi mi acaba? Yoksa bir öğretmen bir kitaptan daha mı değersiz?
Peki Almanyada ya da Fransa aynı şekilde Kutsal kitabımızı bir Fransız ilk okul öğrencisi tekmelese aynı ceza verilirmiydi verilmezdi tabiki adamların ülkelerinde İslamafobi yaygın, ha kendi İncilleri olsaydı emin ol Fransız Hukuku o çocuklara daha ağır ceza verirdi Çünkü Hristiyanlık Aleminin içinde hala daha Haçlı Ruhu var Bizde olmayan kaybolan, çirkin bir şekilde bozulma var
@serdaryildirim5631 Almanya ve Fransayı niye konuya dahil ettin anlamış değilim ben burada üç türk öğrencinin türk eğitim sisteminden men edilmesinden bahsediyorum diğer ülkeler beni ilgilendirmez. Acaba bu çocuklara dini eğitim vermek bu kadar zor muydu? Din hocası bunları karşısına alıp adam gibi konuşsa ve bunun ne kadar yanlış olduğunu öğretse gerçekten daha iyi olmaz mıydı? Bu üç çocuk cidden şeytan falan mı yani hiç mi umut yok muymuş?
@serdaryildirim5631 Bu arada müslüman değilim ama eminimki kuranda böyle bir konu geçiyordu biri sizin dininize saygısızlık yapsa da siz aynı şeyi yapmayın tarzı bir şey. Yani bunu ben bile biliyosam senin de bilmen lazım bence.
Ne alaka bacım dinin yedi düveline sövün kimsenin sesi çıkmasın. Adamlara dini eğitim verilse "akp çocukları zorla müslüman ediyor" olur. Kaldı ki akpyi günahım kadar sevmem. Ceza çok doğru
@_BombacıMülayim_ dini eğitim derken müslüman etme eğitimi demedim ki sadece dinlere saygılı olma eğitimi demek istedim
Bu yaşa kadar öğrenmeyen ya geerizekalıdır ya da din düşmanı yani ceza her halükarda doğru
güzel bir takdik demi biri benim kutsal kitabıma uçan tekme atacak ben sessiz kalacağım hiçbir şey olmasın mi diyeceğim ya da yapsınlar ya çocuk bunlar tabi 14-15 yaşından büyün birinin kutsal kitaba uçan tekme atmanın günah olduğunu mu bilmiyordu acaba eskiden o yaşlarda çocuklar hatim ederdi, şimdi çıkıp çocukdan çok olayı siyasi noktaya dökmenin bir anlamı yok yani bu gayet yanlış ve illaki bir yaptırım olmalı o çocukların yaşına uygun bir yaptırım, kusura bakma biri benim kutsal kitabıma saygısızlık yaparsa ben susmam yani aynı şekilde Hristiyanlar da kendi inançları için susmaz Türk bir Hristiyan da olsan Türk müslümanın anlayışına inancına saygılı olmak zorundasın,
@_BombacıMülayim_ bende akpli değilim bu biraz müslüman olanlar ile alakalı bir durum yani o çocuk kurana saygısızlık yaptı olay biraz da siyasi boyuta dönüştü, 15-16 yaşında eskiden çocuk dedikleri ev geçindirirdi çocuk bunlar isterse her haltu yapar ayağına gelmesin kimse
öğretmen olsun, doktor olsun imam olsun ya da kutsal kitaplar kardeşim saygısızlık yapılmamalıdır müslüman değilsin bari biz müslümanları anla
@serdaryildirim5631 15 yaş üstü birine hapis cezası bile verilir. Yani mahkeme bile onun aklı iradesinin yeterli olduğuna karar verir. Din düşmanı olan onlara "çocuk" der hepimiz çocuktuk biz niye yapmadık?
@_BombacıMülayim_ çocuk dediği 15-16-17 yaşlardan bahsediyor eğer o yaşdaki biri bunun günah olduğunu bilmiyorsa bundan sonrad a bilmez yani
@serdaryildirim5631 ya olay tamamen siyasi dolayısıyla hiç tartışmaya girmiyorum bunun hepimiz farkındayız. neyse.
Olay siyasi değil siyasiler mi söledi o çocuklara tekme atın diye, yahu Hristiyan bir Fransız Gerçekten Türk Hristiyandan beni daha iyi anlayabilirdi gerçi sana Hristiyan diyorum inancını da bilmiyorum neye inanıyorsan anlamanız lazım
Dinin temel direğklerinden biri kuran oldugundan yani bizim hak olan kitabımız olduğundan ona sahip cikiliyo ve ayrıca şu an dünya üzerinde orijinal bir İncil yoktur İncil yıllarca evreler geçirerek sürekli değiştirilmiştir yani bugün raflarda gördüğünüz İncil aslında İncil değil lakin kuran degismemistir yani aradaki fark bu
Ya eğitilmesi gereken çocuklarımızı daha çok eğitimden uzaklaştırmak ta bizim ülkedeki yöneticilerin cahillliği, yanlışa yanlış yapmak ta neyin nesi yazık
Daha çocuk diyoruz dimi, reşit değil ve özürgür bir insan ehliyeti yok ve eğitime muhtaç yapmayın ya , eğitimden uzak insan zamanı geldiğinde terör veya benzeri kötü olaylarda yine gelip bunun hesabını sorar
hadisz pislikler Allah ın belaları böyle birini direk infaz etmeli
ee ne var bunda kitap bu heralde bastıkları yerlerde depolarda bekletirlerken üstlerinden fare de geçiyodur
Lakin fare bir hayvandir yani onun kuranı kerim olduğunu anlayamaz yani bı nevi senin gibi
@Kty0155 hmm güzel bahane
çok korumak istiyolarsa özel yerlerde muhafaza edebilirler kitapları ama hayır ona para ayırmazlar ama sonra böyle gösteriş yaparlar kutsal kitap diye
Benimki bi bahane değil demiştim anlamayacagini
Verilen ceza çok doğru. Hiçbir değere, inanca saygısızlık yapılamaz!
De get
Bence yanlış o anda ayağına oturmuştur ne yapsın o anda heyecandan rövaşata çekmiş olabilir ne var bunda?
Sen beynini tuvalette unutmuş gibisin. Bu nasıl bir kurgu?
@Sıwar dalga geçtiğimi anlayamayacak kadar canım sfsfs
Senin yorumunu eksileyen 7 kişi de benim gibi seni yanlış anlamış
@Sıwar Evet onlarda canım birisi din konusunda basit bir şaka yapıldıpını görünce aklını kaybediyor çok kırılgansınız 🥱
Kırılgan değil, hassasız dinimiz konusunda...
@Sıwar Hahaha bu kadar basit bir şakayaı kaldıramıyorsan akli bir sıkıntın vardır
Seninle yartşamayacağım. Sen var git aklını yetişmek istediğin yerde bul öyle gel karşıma
@Sıwar Bir şaka bu kadar koyduysa komedyen dinleme bence
Seni dinlemesem yeterli olur bana
Çünkü hiç komik değilsin aksine iticisin
@Sıwar Komiklik yapmadım ve sen bana hala yazıyorsan bu benim ne kadar çekiciğimi oldupumu gösteriri
Allah ıslah etsin bun ve bu gibilerin millet daha fazla nasıl azacağını şaşırmış... kıyamet kapıda...
Allah kahretsin böyle insanları herkes saygı duymalı birbirinin inancına aşağılık insanlar
Sen saugi duyuyor musun inanmayanlara?
Sen saygı duyuyor musun dinini yaşayanlara @simgee_yuuna
Duyuyorum
Eyvallah
verilen cezayı abartı buluyorum. hayatları karardı.
Önünu kesmek icindir. Caydırılıcik olsun diye.
@JuanyEmma caydırıcılık olsun diye gerçek suçlarda aynı performansı bekliyoruz.
Umarim hayatim bende bekliyorum
Ya seni caydırmak gerekir, senin önü kesmek gerek ki çoğalmasın senin zihniyetin
@O1BEN benim zihniyet ne?
Hayatım sana demedim emma ya dedim
@O1BEN pardon yanlış anladım😁
Olanın yapilanin gerekçesini soyledim ekstra bi yorum yapmadim. Anlamamişsiniz.
Kusura bakmayın emma , ama eğitimsiz bir çocuğu eğitmemiz gerekmez mi sizce
Osmanlıda mı yaşıyoruz , topluma caydırıcı hareketler yapıoz
Eğitmek gerekir o nasil olacak peki? Ayrica ne olursa olsun insanların kutsalina hakaret edici davranıslari kendilerine nasil yakıştiriyorlar.
İnsan bugünleri görünce Koba (Stalin) nın haklılığını anlıyor..
Herhangi başka bir okul malı kitaba da tekme atılıp aynı ceza gelirse lafımı geri alıp özür dilerim
Az bile
Yanlışı başka bir yanlışla çözemezsiniz
Yaptıkları saygısızlık ama bu ceza agır olmus
Okuldan atılmışlar açıktan okuyacaklar. İyi olmuş.
Saygı duyacaksın. Az bile iyi olmuş.
Az yapmışlar bence şerefsizlere
az bile şerefsizlik bu
Yanlış
Verilen ceza abartı. Arabistan mı burası?
Dini kutsal değerler sayğı göster cek
Yanlış karar
çocukların kendi tercihi
az bile pijj kurularına
Bu ergenlik diil saygısızlık...
Bütün kutsallara saygı duyulmalı
Bence aynı zamanda hapsi de atılması gerekiyor
Çok yanlış inansın ya da inanmasın
Verilen ceza yetersiz.
Herşeyin bir bedeli olmalı...
onların b * * * larını.. ..
Böylelerini eğitimden tamamen men etmeleri lazım.
basimiza tas yagmali tas
Dine düşman olana az bile bu
Az bile laaa ben olsam bunları krbaclarım lann
Aslinda ogrencileri kazandirmak daha iyi olurdu
O p. cten hiç bir şey olmaz. İnsanlıktan çıkmış
Hadi hepsini asalım ve bordaha yapmasınlar sjsjs.
Daha beteri olması gerekirdi
Bir yerde çalışamasınlar bari
Saygı duymayı öğrenmeliler.
Kesinlikle! Bu yasa gelmisler ögrenemedilerse.. veliler veya ögretmenler nerede yanlis yaptiginida düsünmeliler bence.. tabikide dogru yapip ama. Cocuklarda böyle olanlar yok mu elbette var ama ilk etapta sadece saygi duymayi ögrenemediler diye suclayip okuldan men etmekte ögretmez onlara saygiyi..
Kesinlikle ateist gençlik geliyor
Doğru bir karar olmuş.
Daha fazla cezayı hakediyor
Doğru. Bir karar olmuş
Beter olsun ş. sizler
Şahane karar, tebrik ediyorum...
yanlış
Açıktan okusun.
Az bile
Bir hareket yapıyorsan karşılığını göze almışsın demektir. Ve hayatta herşeyin karşılığı var. Tekme attıktan sonra baya eğleniyorlardı.
Arap ülkesinden ne beklersin
Jojo seni suriyeye götürüp bırakmak lazım
Suriye’nin toprakları kime aitti acaba? Bunu bile bilemeyecek kadar malsın ki dostum sana cevap bile verecek tenezzülüm yok selametle
Hahah ok
Az bile bu ceza
bence az bile o ceza
Az bile olmuş
az bile yapılmış
Doğru bir karar.
eğitim hayatını bitiriyorlar diye tepki gösteren var. Örgün eğitim diyor. Orta okul sonuna kadar devam uzaktan devam etmeliler.
Iyi olmus
Az bile