Parayla vatandaşlık verilmesi hakkında ne düşünüyorsunuz?

Mevcut sistemde en az 500 bin dolar ile bireysel emeklilik sistemine giren yabancılar vatandaşlık alabiliyor.

➡️ Dünyanın en ucuz vatandaşlık veren 3. ülkeyiz.
#kafamıngüzelligi
Parayla vatandaşlık verilmesi hakkında ne düşünüyorsunuz?
Saçmalık, verilmemeli!
Ülkeye döviz girişi olur, sorun değil
Kararsızım
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Parayla vatandaşlık verilmesi hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla