Gündem Parayla vatandaşlık verilmesi hakkında ne düşünüyorsunuz? kafamıngüzelligi Takip Et Guru Yaş: 31 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 23 Yapay Zekaya Sor Mevcut sistemde en az 500 bin dolar ile bireysel emeklilik sistemine giren yabancılar vatandaşlık alabiliyor. ➡️ Dünyanın en ucuz vatandaşlık veren 3. ülkeyiz.#kafamıngüzelligi Saçmalık, verilmemeli! Ülkeye döviz girişi olur, sorun değil Kararsızım Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan: Yaşın 18 - 24 25 - 29 30 - 35 36 - 45 46+ Lütfen yaşını seç Parayla vatandaşlık verilmesi hakkında ne düşünüyorsunuz? Cevapla En Ucuz Soruları Para Soruları Beğen Paylaş Takip Et 5 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Gündem konusunda 26,7b cevap paylaştı. Bence sorun değil 0 0 Yorumla
Deliyimbendeliyim Takip Et Master Yaş: 33 , eic 37% +1 yıl Gündem konusunda 707 cevap paylaştı. Ev alana vatandaşlık veriliyor onun sebebi de mütaitler ev satamıyor halk fakirleşti o nedenle 250 bin dolarlık ev alana vatandaşlık veriliyordu yükselttiler heralde. 0 0 Yorumla
merkürkedisi0 Takip Et Master Yaş: 30 , eic 40% +1 yıl En ucuzu bile değil bedava veriyoruzdur bence aksi takdirde bu kadar toplama kampına dönen başka ülke yok 1 1 Yorumla sercandmr +1 yıl Ülkemizde biz yabancı olduk 😂 Yorumla
Ebûgurebâ Takip Et Guru Yaş: 40 , eic 99% +1 yıl Gündem konusunda 780 cevap paylaştı. sen yüzbinlerce şehit verip aldığın toprakları akçe ile değiştirirsen, yarın elin gavuru tek mermi atmadan elinden alır gider topraklarını. 0 0 Yorumla
TürkKızıyız Takip Et Master Yaş: 30 , eic 42% +1 yıl Ne diyeceğim bu ülkeye gerçekten emek veren herkesin ahı üstlerine olsun... 0 0 Yorumla
Redamancy-4 Takip Et Mentor Yaş: 22 , eic 99% +1 yıl Gündem konusunda 2b cevap paylaştı. Ülke mülteci teknesine dönmüş artık verilmese bile kar etmez😂 0 0 Yorumla
TheLostBoy Takip Et Guru Yaş: 32 , eic 38% +1 yıl Bizim tayyo doviz birakmadi. ulkeye calacak yeni doviz girisi icin yol acmis 0 0 Yorumla
gecekusum3434 Takip Et Master Yaş: 54 , eic 88% +1 yıl Gündem konusunda 686 cevap paylaştı. Savaşmadan ülkeyi teslim etmek bu oluyor işte 0 0 Yorumla
FısFısOdaSpreyi Takip Et Master Yaş: 33 , eic 99% +1 yıl Gündem konusunda 944 cevap paylaştı. Satmadiklari bir bu kalmıştı vgghj 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Bence sorun değil
Ev alana vatandaşlık veriliyor onun sebebi de mütaitler ev satamıyor halk fakirleşti o nedenle 250 bin dolarlık ev alana vatandaşlık veriliyordu yükselttiler heralde.
En ucuzu bile değil bedava veriyoruzdur bence aksi takdirde bu kadar toplama kampına dönen başka ülke yok
Ülkemizde biz yabancı olduk 😂
sen yüzbinlerce şehit verip aldığın toprakları akçe ile değiştirirsen, yarın elin gavuru tek mermi atmadan elinden alır gider topraklarını.
Ne diyeceğim bu ülkeye gerçekten emek veren herkesin ahı üstlerine olsun...
Ülke mülteci teknesine dönmüş artık verilmese bile kar etmez😂
Bizim tayyo doviz birakmadi. ulkeye calacak yeni doviz girisi icin yol acmis
Savaşmadan ülkeyi teslim etmek bu oluyor işte
Satmadiklari bir bu kalmıştı vgghj
oha ulan saçmalık
A şıkkı.