Dünyayı yöneten zenginler neden şeytana hizmet ediyor?

Stanley Kubrickin filmi var bununla ilgili. O film Rockafeller ailesinin malikanesinde çekildi deniliyor. Tüm zenginlere bir bakıyorsun hepsi sapkın ilişkiler içindeler. Şimdi bu zenginler dünyaya kıtlık ve hastalık yayarak insanları çipli birer hayvan çiftliğine çevirme peşindeler.. Sermayeyi elinde tutan çok az bir azınlık tüm ülkeleri yönetiyor. Şaşılacak şey.
Dünyayı yöneten zenginler neden şeytana hizmet ediyor?
Cevapla