Dünyayı yönetenler kötülük ve şeytana mı hizmet ediyor?

Çok kişiye komplo bu dediğim lakin korona yalanında dünya tek elden tiyatroyu nasıl oynadı gördük. Kimse diyemezki dünya tek elden yönetilmiyor diye. O kötülük grubunun ismi siyonizm ve sistemlerinin adı KAPİTALİZM. Bu sisteme göre insanlar tamamen köle edilene kadar durmak yok. Zaten şimdiden zihinleri teknoloji ve eğitimle ele geçirdiler.1 gün internete girmeyin ayarınız bozulur. Bunlar Allahın dediğinin tersini yaparak ve emrrderek yasayan bir topluluk. şu an tüm dünya onların ilahi düzene aykırı yaşantısını yaşamaya özendiriliyor. Bunca bel altı sapkınlığı, hırsızlık, yalan dolan gösteriş, şatafat, mal ve para yığmak ve müsrif yaşam hep bundan.. Ama diğer yandan iyilik, güzellik, paylaşım yardımlaşma küçük görülüyor muhtaç olanlar eziliyor..

Kuranda siyasete emirlerin

1) Faiz Allaha savaş açmak demek çünkü faiz hayali bir paradır ve insanları köleleştirir
2) İnfak edilmeli yani mal ve paradan fazlası hayır işleri ihtiyaç sahibi gözetilip hibe edilmeli
3) Çoğaltma yarışı yani tekasür yeryüzünü cehenneme çevirir ve bunu bugün görüyoruz küresel ısınma ve çevre kirliliği ile
4) Karzı Hasen zenginler Allaha borç verir gibi ihtiyaçsahibi olana borç versin
5) Zekat yani vergi vermek
6) Salat zekat ile toplananlarla hayır ve devlet kurumları kurmak
7) Kazandığımız şeylerden (meta) Allah yolunda ihtiyaç sahiplerine vermek
8) Sadaka yani devlet yardımıyla fukaralığı yok etmek

Sistemi geçtim hadi müslümanlar bugün bunları yapmıyor...
Dünyayı yönetenler kötülük ve şeytana mı hizmet ediyor?
Cevapla