Ben şahsen Ak Partiye oy vereceğim! Ak Parti olmasa şu an nefes bile almıyor olurdum. Yapılan yolların, köprülerin hatrı var! Peki sizlerin yakın hissettiği bir parti var mı?
2023'te yapılacak olan Cumhurbaşkanlığı seçiminde hangi partiye oy vermeyi düşünüyorsunuz?
Cevapla
Beğen
Paylaş
Takip Et
2 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Bu soru bir solcuya hiç yakışmasada RTE ye bu saatten sonra oy veren vatan hainidir. Mülteci çöplügünde ölümü onların elinden olur inşallah. Ben solcu ya da sağcı değilim sadece tarafsız vatandaşım. Sadece yaşadıklarımızı biliyorum her bir vatandaş gibi hissediyorum hepsi bu. Artık bu olay sağcı solcu olayı da değil, mağdur vatandaş olayı
2
3 Yorumla
Soran
+1 yıl
Hiç bir solcu, hiç bir zaman bir sağ partiye oy vermez. İroniyi anlamamış olabilirsiniz 😊
Herkes siyasetci olmus. Parti onenli mi. Ne halde ulke gormuyor musunuz. Bunu cozecek kisilere oy vermeli partiye degil. Amerika bile en fazla 2 kere ayni kisiyi seciyor. Biraz dusunmek lazim. Secim parti ayaklari bos isler.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Cumhurbaşkanılığı için ReiseMilletvekilliği içinBüyük Birlik Partisine Bence BBP güçlü bir şekilde mecliste olmayı hak ediyor. Terör örgütü hdpkk bile meclise giriyor eee tabi İslam düşmanı #cehape ve fetö artığı ipte destekliyor o teröristleri