Türkiye sınırlarındaki petrolleri çıkarmaya başlıyor devlet bu petrolleri bilmesine rağmen günümüzde çıkarmaya başlıyor neden?

sizce bu devlet aklı mı?
petrolün en yüksek seviyelerinde bunu yapıyor

önce bende petrol-gaz yok hep ithal ediyorum imajı veriliyor dünyaya (yoksa biliyor ki sonu venazuela-ırak ya da amerikan yönetimindeki arap ülkeleri gibi olacak-amerika demokrasi getirecek)

önce savunma sanayisini bi düzene sokuyor sonra enerji kaynaklarını

https://www.yenisafak.com/ekonomi/turkiyeye-petrol-mujdesi-2022-yilinda-150-arama-kuyusuyla-tum-zamanlarin-en-yuksek-sondaji-yapilacak-3725036
Türkiye sınırlarındaki petrolleri çıkarmaya başlıyor devlet bu petrolleri bilmesine rağmen günümüzde çıkarmaya başlıyor neden?
Cevapla