Türkiye, Avrupa 'nın en ucuz petrolünü mü kullanıyor? ?

Akplilerin en büyük yalanı, ucuz petrol kullanıyor olmamız. Oysa ki Euro hesabına göre, cidden doğru. Ama önemli olan, alım gücüdür. Önce, NASIL ucuz petrol alındığını açıklayayım.


Türkiye daha çok indirimli Rus petrolü alıp halkına daha pahalı olan İtalya fiyatından akaryakıt satmış. Böylece Türkiye bir taraftan halkına pahalı akaryakıt satarken, diğer taraftan Rusya’nın savaş finansmanını sağlayıp kârına da ortak oluyor. Neden halka yüksekten petrol satıyor?

Çünkü akp, beşli çeteden vergi almak yerine ; vatandaşdan fahiş vergi almayı tercihe diyor. Yani "Allah derim, her şeyi unutur" kafasındalar. Haklılar da

Çünkü Türk milletinin, %30-40 ı ; din ve iman deyince, gözü hiç bir şeyi görmüyor. Bu kesim, hızla azaldığı ¡Çin de Suriyeliler ve Afganlara vatandaşlık veriyorlar. Bu sığınmacıların hepsi de dinci ve Türk düşmanı.. İşte Bunların oylarıyla, seçim kazanmayı düşünüyorlar. Bakalım, tutar mı?


Kaynak :https://www.google.com/amp/s/www.gazeteduvar.com.tr/amp/ucuz-petrolu-halka-pahaliya-satmanin-yollari-makale-1573631


Ucuz petrol meselesini ve halka neden pahalı satıldığını açıkladım. Şimdi alım gücümüze, değineceğim.

Bizimle aynı nüfusa ama kıt kaynaklara sahip olan Almanya' da petrolün litresi 2 Euro. Asgari ücret 1524 Euro. Türkye' de ise petrol 23 tl ve asgari ücret 5500 tl. Hesap yaptığımızda, bizden dört kat daha fazla mazot alabiliyorlar

Kaynak :1)https://www.google.com/amp/s/www.sozcu.com.tr/2022/ekonomi/almanlar-bizden-664-litre-daha-fazla-benzin-aliyor-6990079/amp/

2)https://tr.cargopedia.net/avrupada-yakit-fiyatlari

Peki Almanya olabilir miyiz? Akp gitmeden ve Zafer Partisi gibi de laik Milliyetçi ve devletçi ekonomiyi benimseyen bir iktidar gelmeden; Almanya olmamız imkansız. Ama laik, MİLLİYETÇİ ve devletçi ekonomi anlayışını benimseyen iktisat gelirse ; on senede oluruz. Zira Atatürk, yedi senede ; Avrupa standartlarını yakalamıştı. Yani on sene, ortalama bir süre. Yapacak bir şey yok.. Zira Ataları Osmanlı gibi, satılmadık yer bırakmadılar

Türkiye, Avrupa 'nın en ucuz petrolünü mü kullanıyor? ?
Cevapla