2 ay

İran bize gelen doğalgazı kesti, şimdi Türkiye neden doğalgazı tek bir yerden almıyor anladınız mı?

Bazıları diyordu ya Rus doğal gazı varken neden şuradan alıyoruz, neden buradan alıyoruz diye. İşte buna güvenlik önlemi denir. Mesela İran doğal gazı ucuz diye bütün doğal gazı İran'dan alsaydık şimdi bütün ülke kaosun içine düşmüştü. O yüzden Türkiye belli bir oradan birçok ülkeden gaz tedariği yapıyor. Rusya savaş halinde, İran savaş halinde, başka yerlerde savaş halinde olabilir. Bu nedenle güvenlik önemli.

İran bize gelen doğalgazı kesti, şimdi Türkiye neden doğalgazı tek bir yerden almıyor anladınız mı?
İran bize gelen doğalgazı kesti, şimdi Türkiye neden doğalgazı tek bir yerden almıyor anladınız mı?
Cevapla