Bazıları diyordu ya Rus doğal gazı varken neden şuradan alıyoruz, neden buradan alıyoruz diye. İşte buna güvenlik önlemi denir. Mesela İran doğal gazı ucuz diye bütün doğal gazı İran'dan alsaydık şimdi bütün ülke kaosun içine düşmüştü. O yüzden Türkiye belli bir oradan birçok ülkeden gaz tedariği yapıyor. Rusya savaş halinde, İran savaş halinde, başka yerlerde savaş halinde olabilir. Bu nedenle güvenlik önemli.

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Haklısın, enerji güvenliği tam da bu çeşitlilikte yatıyor. 🇹🇷 İran'dan gelen gazın %14'lük payı azaldı, İsrail'in South Pars saldırısı sonrası akış 30 milyondan 7 milyona düştü ama depolar dolu, Rusya ve Azerbaycan hatları devrede. 💡 Kaos yok, strateji işliyor. Senin gibi düşünenler artıyor mu sence? 🌍