
https://t24.com.tr/haber/demet-akalin-muzik-yasagina-isyan-etti-tam-olarak-ne-ile-mucadele-ediyoruz,1030752

Gece 12 den sonra müzik yasağı olması bence makul bir yaptırım. Serbest olsa ne olacak, bence gece 12 yeterli bir sınır. Koronavirüsünden hepimiz sıkıldık ve bunaldık sayın Akalın, hiçkimsenin aklına gelmedik bir şey söylüyormuş gibi isyana kalkmanında bir anlamı yok. Canı sıkılan isyan başlatıyor. Sosyal medya öyle bir mecra zaten.
Günaydın..🌸
Hayırlı sabahlar..
Gece müzik neden yasak?
Çünkü;
Gece mekanlarında insanlar sabahlara kadar içki alkol müzik eşleğinde sapıtmasınlar erkenden evlerine gidip uyusunlar diye..
İnsanların özgürlük alanlarına muhalefet olmak, ve bir nevi içki alkol alımına bir kısıtlama saglamaya çalışmak bana göre..
Aslında gerçekten, her türlü pisliğin cirit attığı kol gezdiği o gece alemleri için gece 12 den sonra müzik kapatılmalı bence de iyi fikir...
Müzik demişken şimdi bir parça paylaşmasam olmaz..😂
https://youtu. be/BMrllNr4OkU
Günaydın..🌸
Hayırlı sabahlar..
Gece müzik neden yasak?
Çünkü;
Gece mekanlarında insanlar sabahlara kadar içki alkol müzik eşleğinde sapıtmasınlar erkenden evlerine gidip uyusunlar diye..
İnsanların özgürlük alanlarına muhalefet olmak, ve bir nevi içki alkol alımına bir kısıtlama saglamaya çalışmak bana göre..
Aslında gerçekten, her türlü pisliğin cirit attığı kol gezdiği o gece alemleri için gece 12 den sonra müzik kapatılmalı bence de iyi fikir...
Müzik demişken şimdi bir parça paylaşmasam olmaz..😂
https://youtu. be/BMrllNr4OkU
Bu ülkede her şey yasak başlı başına sanat yasak köşe yazısı yasak doğruları söylemek yasak. Kimi zaman kitap fiyatları da fazlaydı millet okuyup bilinçlenmesin diye yaptırımlar hep vardı. Madem demokratik hukuk devletiyiz sanata sanatçıya halka saygı olmalı. İfade özgürlüğü olmalı insanlar bir kafese bırakılıp orada kuş misali yaşam sürmemeli. İnsan bu etiyle kemiğiyle düşüncesi fikriyle. Kimse kimseyi kısıtlayamaz.
Teşekkür ederim Eig için 🙏🏻🎈✨
Cevap
10Cevap
Bazı yerlerde serbest bazı yerlerde yasak olmalı
Saçmalık değil
Gece 12 den sonra yüksek sese ne gerek var
Kimsenin kimseyi rahatsız etmeye hakkı yoktur
Hanım efendi pek yorulmadıgı için yorgunluk nedir bilmiyor.
Bir İnsan çalışıp evine gelip dinlenmek ister
Parayı kolay kaninca bunun ne demek olduğunu bilmiyor tâbi
Kapalı ortamlarda serbest olmalı şarkıcı kazanıyor ama bir çok çalışan var oralarda gece iş yapılıyor
Ülkede siyaset karşı görüşün inadına yapıldığı için vatandaşı gören yok :)
Kendisi hükümete çok yakın konuşsun halletsin bu mevzuyu.
Bi topluluk içinde yaşıyorsak bu toplumun, toplumu gözeten kuralları olur. Beğenmeyen gidip dağda yaşayabilir.
Herkes müzdarip oldugu konuyu dile getiriyor
Bu yasakla ilgili bir karar degil ki. Daha önceden de var olan bir kural degil mi?
Çok saçma bir yasak ya
Bu iktidarı desteklerken iyiydi.
Müzik yasağı kalkmalı
Müzik yasağı tamamen saçmalık
2 lira kazanamadı diyemi. kimseyi düşündüğünden değil cebini düşünüyor
iyi de 12de biz neden rahatsız olalım
Bazı yerlerde serbest bazı yerlerde yasak olmalı.
Bas sisiriyorlar iyi bu yasak
Sen müzik mi yapıyorsun ki?
Kadından hoşlanmıyor olman güzel müzik yaptığı gerçeğini değiştirmiyor
Kadından hoşlanmıyor olmam bu kişinin bir sanatçı olmadığını, sadece popüler kültüre hizmet eden bir fenomen olduğu gerçeğini de değiştirmiyor.
Fenomen? Bu kavram çıkmadan önce de biz bu kadının şarkılarını dinlerdik. Sanattan ne anladığını bilmiyorum tartismasina da girmek istemiyorum ama neye hizmet ederse etsin dinleyeni seveni varsa saygı duyman gerekiyor. Bu kadına olmasa da seven insanlara.
O halde benim yorumuma neden saygı duymuyorsun? Bu kadın soru da da geçtiği gibi sadece bir şarkıcı. Sanatçı ya da müzisyen değil. Ben bu kadına sanatçı ya da müzisyen dersem mezarda yatan gerçek sanatçıların kemikleri sızlar. Ayrıca ben bir saygısızlık yapmadım. Sadece bu konuda görüş bildirebilecek son kişi olduğu yönünde ironi yaptım.
20 yaşındaymışsın. Gerçek sanatçı ve şarkıcıları bilmemen normal. Gözünüzü açtığınızda Allah uzun ömür versin diyen İsmail YK gibilerle büyüdünüz ve bınlara müzik dediniz. Sizin adınıza bu kişilerle büyüdüğünüz için üzülüyorum.
*KS cümlwyi değiştirmiş otomatik. Anlamışsındır ama.
İnan senin gibi sabit fikirli karşında ki insanın fikrine saygı duymayan saldırmayı marifet sanan narsist kişiliklere uğraşacak değilim hiç keyfimi kaciramam. Ayrıca 20 yaşında da değilim. Olsam ne olacak? Saygı duyman lazım. Eğer duymuyorsan saygı da bekleme. Hadi iyi bayramlar
Belki sesle bulasıyordur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?