Medya neden kadınların erkekleri katlettiği cinayet haberlerini paylaşmıyor, haber yapmıyor?

Sizce nedeni ne olabilir? Medyayı feministler yönettiği için mi?
Güncellemeler
+1 yıl
Yılda 9 bin civarı erkek katlediliyor. Ve sadece 300 civarı kadın katlediliyor. Günde 20 tane erkek öldürülüyor. Ve günde 1 taneden bile az kadın öldürülüyor ortalamaya vurursan. Buna rağmen kadın cinayetlerini günde 2 şer kez paylaşmaya çalışıyorlar. Bunu da eski cinayetleri tekrar tekrar paylaşarak yapıyorlar. Medyada çalışanlar neden böyle faşist ve iki yüzlü oluyor çözemedim.
Medya neden kadınların erkekleri katlettiği cinayet haberlerini paylaşmıyor, haber yapmıyor?
Cevapla