AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
118Cevap
5 yıl yatar sonra iyi halden serbest bırakırlar. ya da 10 yıl içinde af çıkar yine yatmaz o cezayı.
Hayır bu gibi bir tipin ne olduğu ortadayken bununla olan böyle sala. larin sonu bu zaten
Sanırım elinde bürokratların orgy görüntüleri var. Karar, themis heykeli kokuyor.
Buna özelden yürüyen kadınları da takibe almak lazım.
ağırlaştırılmış müebbet alması gerekirken 10 sene almış çok az hiç şaşırtmadı
Çok az tabii ki. 10 yıl da yatmaz zaten, ilk 5 yılda çıkar.
Su menďebur suratliyi gormek istemiyorum ya iyy igrenc geberse keske artik
Çok doğru
Bir baksana
Bir cevap ver
Hahahahshdf
@Semihh98
Heh bak beni tehdit eden bu kalspapdoodoeofodk
@cocogirlll ne diyon kizim hasta misin
Bu gibi şeyler bana uzak olduğu gibi sıkıcı geliyır.
İşte adalet sistemimiz böyle hırsız girmeden çıkar katile 10 yıl verirler
Benim tanıdıgım olsa o kadınlar ölmek için yalvarırdı o oc
Çıkınca bir kadını daha öldürür merak etmeyin şuraya imzanı atıyorum. Huylu huyundan vazgeçmez.
İyi seçin etrafınızdaki insanları.. Şunun tipinde hayır yok!
Ben bu tiplerin ibret için meydanda sallandırlması gerektiğini düşünüyorum ,
Bir insanın hayatından olmasının bedeli sadece bu kadar mı yani? Çok yazık ya gerçekten.
Daha çok katil olduğu bilinmesine rağmen neden bu kadin ve bunun gibi kadinlar bu adamla takilmak istiyor ona bakmak lazim. Ayrıca bu kadinla alakalı bişey değil hukuk sistemi bozuk zaten
Adalet yokki bitirdiler türk lisanın değeri gibi adaletife bitirdiler...
Bir kaç kadını daha hayattan kopartmalarını bekleseymiş ya yüce yargı...
Yani diyecek bir şey bulamıyorum ne desem başka yere çekilecek o yüzden Allah akıl fikir versin
O 10 yılı yatsa yine iyi. O kadar yatmaz çıkarırlar. Olan iki cana oldu...
Biraz tutup bırakırlar maksat insanların çenesi kapansın. Adalet hukuk olan bi ülkede yaşamıyoruz
Türkiyede adalet mi var müge anlı bile attıramadı hapise 10 yıl vermişler gene iyi belki 10 yıl bile kalmaz
Ben her gun bana ölüm korkusu yasatan esimi öldürsem bir daha içerden çıkamam bu ülkede bir tek şerefsizler rahat yaşıyor
O eşinden bosan abla
böyle şerefsizler boşanınca da öldürüyor
Ne yazik ki oyle her haberde uzuluyorum abla olmaz böyle kökten değişiklik şart...
bence kimliği değiştirip adamın parasını çalıp ortadan kaybolsun
Bence diyemiyorum çünkü kadınlar bu konuda genellikle caresiz oluyor bizim toplumda hor görülür kaçsa nereye gidecek ki gitse orada rahat kalabilecek mi mahalle baskısı falan. Baya sıkıntı iste abla
sanmıyorum ya kaçmak güzel bir çözüm yalan parayla değil ya
Doğru diyosun ama belki çocuğu var ya da kendi başına ayakta durabilecek mi bunları dusunmesi lazim diye düşünüyorum...
Zaten peşimi bırakacagini bilsem evli kalmam ama çocuk var onu görme hakki veriyor devlet böyle olunca adresimide biliyor kimlik değistirmekte hiç kolay değil
Abla soyle diyim sen ne yap et o adamdan kurtul ama temelli kurtul çocuklara bile yazık olur gerçekten...
Evet en çokta cocuk o psikopatla buyumesin istiyorum birde böyle olmaktan memnun
Adalet olsaydı Aleyna çakır davasında kat kat fazlasını alırdı
Sosyal medya hesabına bile yüzlerce kadın aşk mesajları gönderiyordu... Maalesef bu ülkede kötü çocuklar daima kazanır... Mahkemede bile...
Bu dunyanin adaleti yok hele resmi kurumlarin adaleti hic yok buyuzden böyleleerinin adaletini sen kendin öldürerek vereceksin
Kizlarda dikkat etsin seçtiği sececegi kişilere böyle sıfatsızlara ne diye inanıp guveniyor paraya tamah etmesinler
10 yıl o kadar az ki... keşke ömür boyu verselerdi. adamı gördükçe geriliyorum resmen.
10 yıl cezanın en fazla 3 yılını yatar çıkar affa uğrar
2 canın bedeli bu kadar, yaşasın adalet
Bu kisinin adi neydi adi soyadi bakim bende habere aratiyim diye soruyorum
10 yıl mı?
bu ülkede kanun yok adalet yok yemin ediyorum.
Ölüm cezaları müebbet ile cezalandırılıyor. Kesin bu herif de ülkü ocakları üyesidir ve ağababalarının emriyle 10 yıl cezaya indirilmiştir
Bazı kızlar da böyle tipleri seviyor anlamak mümkün değil. Ruh hastaları ya. 10 yıl da yatmaz bikac sene sonra çıkar kesin.
İronik olan taraf şu iki kızda gayet hoş alımlı kızlar iken bu yamuk ve kriminal adamda ne bulmuşlar acaba... Cezaya gelince böyle tipler hapise sokulmadan işkence ile infaz edilmeli
Tam kanıt yok dmeekki ya da gerçekten yapmadı. Yaptiysada dayısı sağlam olmalı.
o 10 yılın o kadar yatarı yoktur bile. diyecek söz yok yazık
Bu adam 3 tane insanı öldürdü. Bu 3 cana karşılık sadece 10 yıl... gerisini siz düşünün
10 yılmı bari beraat verselerdi tek adamlık sistemi yüzünden hep
Bence az ama kızlarda düzgün insanlarla takılsın nerde serseri var onlarla takılıyor
bu güzel kardeşim birkaç yıl yatar çıkar. biri öldürmezse tabii
10 yıl = iyi hal = yarı yarıya ceza indirimi bla bla bla yazın tatilde aramızda gençler merak etmeyin
birçok kişinin hayatını karartan birisi birkaç yıl hapis yatıp dışarıda elini kolunu sallaya sallaya gezecek. adalet mi bu?
Sıkıntı yok. Soruyorum kendime neden serbest salmadilar ki yazik umut beye. adalet mi TR de arama arkadas...
Ne kadar berbat bir adam olsa da teknik olarak cinayet işlemedi. Sebep olmak başka, fail olmak başka maalesef. Verilebilecek en ağır ceza verilmiş.
Yav siz ne diyorsunuz ya, sanki iyi aile kızlarıydı onlar da. Bılmıyormus gıbı davranmayın. Kerane kadınlarıydı hayat boyu orada calısıyolar bunun gibi nice erkeklerle karşılaşıyorlar elbette sonları bu olacaktı hatta ölüm daha az kotu bunlat için.
Güzelim kızların at hırsızlarıyla ne işi var bu ülke cidden anlaşılmaz
Niye öldürmüş diyeceğine kadınları suçluyorsun işte erkek zekası bu kadar
Bu adam sevgili olmasa bile rahat durur muydu zannediyorsun?
Adam diyorum ama alakası yok
Bu kızlar ruh hastası, kendine faydası olmayan erkek sevdası ne bilmem
Genelleme yapma ya offff
Neden öldürecek belli zaten bakışından suratından sorunlu olduğu adamın
Göz göre göre de lades denmez az beyninizi kullanın
Adam esgalim ben diye bağırıyor görebilene
Tamam da , onla beraber olan 2-3 kız yüzünden neden tüm kadınları bir tutuyorsun
Ben erkeklerle konuşmuyorum bile. Abartma
Çoğu öyle hepsi değil
birini öldürmek için sadece 10 yıl mı? kesinlikle yeterli değil
İki
İyi olmuş kiza bu kiz bana bakmazdi buna bakiyor ama o yuzden iyi olmus
bir canlının insanın hayatı söz konusu ve sen bu şekilde konuşuyorsun umarım kalbince yaşarsın
Kizlarda benim hayatimi mahvediyor benden nefret ediyorlar güçleri yetse beni öldururler o kadar nefret ediyolar
genelleme bu şekildeyse empati yapıp sorunun köküne inip bakmalısın hiç bir şey sebepsiz değildir
Umitcan gibi serseri olmadigimiz icin sevmiyorlar işte erkeksi geliyor bu kizlara
yanlış düşünüyorsun bence sen bilirsin :)
Kedi ulaşamadığı ciğere mundar dermiş. Kız sana bakmaz diye iyi olmuş demek nasıl canilik? İleride kızına biri böyle dese hoşuna gider mi acaba yazıkkk
@cocogirlll benim asla kizim olmayacak cunku evlilik dusunmuyorum kizlar 30 yasina kadar alfalarla seks yapar 30 unda bakir efendi bi adamla evlenirler ama o adam ben olmayacagim
Hahshshshhss erkekler de yapıyor bu dediklerini
Aynı şeyin laciverti
Olabilir ben yapmiyorum burada 18 yasinda erkek vardi 9 kizla seks yapmis ben bakirim diye alay etti git 31 cek anca dedi 30 yasina kadar gelip 100 kizla seks yapip bakire ile evlenecekmiss o cocukta dayahi hakediyor
Ben de yapmıyorum? Genelleyemezsin
Ayrıca o bahsettiğin kızlar erkekle yapıyor yani karşılıklı bu yüzden kadınları suçlamak saçma olur
burada konuşulan herşeye inanmamanı tavsiye ediyorum o çocuk yalan söylemiş bu bariz belli ayrıca ilişkiye girmenin kadını erkeği yoktur cinsiyet ayrımı yapmayalım
Katılıyorum
Ben kendi tercihimle bakir degilim beni de kizlar tercih etse seks hayatim olurdu kizlar bakmiyor diye bakirim kizlarin yuzunden yani. seks hayati olan erkeklerden de nefret ediyorum
Kızlar herkesle yatıyorsa senle niye yatmıyor bu nasıl çelişki sjdjşfşgvp
Bilmiyorum ben 1.82 kasli kumral ela gozlu baby face sikî buyuk sesi guzel tatli yakisikli aynii anda hayvansever yardimsever biriyim ve kizlara tatli davranirim benle mutlu olurlar ama onlar benim gibi mukemmel birini reddedip umitcan gibilerine gidiyorlar ben daha opusmedim el ele degmedim flort bile olmadi mk hem de istedim olmadi reddetti cunku or@spular
düşüncelerin yanlış seni istemeyen birilerine o şekilde hitap edemezsin herkes herkesi isticek diye bir şey yok
Ney olursa olsun düşüncen yanlış.
Herkes herkesi istemez ama beni bir kiz bile istemiyor bu haksixlik
çok saçma yaa adalet diye bir şey kalmadı 10 yıl ne ya sırf zengin diye kesin.
10 yıl verirler 7 ye düşürürler 5 yıl yattı derler 2 de çıkartırlar...
10 yıl mı? Onun yatarı zaten 3-5 yıl hatta 1 yıla kalmaz beraat ederse şaşırmam
Çok saçma bir nedenle hüküm verildi. cezayı nasıl indirebiliriz diye düşünmüşler bayağı.
Bu serefsizin idam edilmesi lazim baskalarininda cani yanmadan
yeterli değil idamla hakkından gelinmeli bu pisliğin
10 yıl çok az ya işte türkiyedeki adalet sistemi böyle 😡
az muhabbet almalıydı ayrıca bu genç kızada yazık oldu böyle bir tipe neden bulastı mekanı cennet olsun aldıgı ceza cok az
Bu kızlar bu herifin ne mal olduğunu göre göre bir şeyler yaşıyorlarsa su testisi su yolunda kırılır anacım.
Arkalarında birileri olunca böyle oluyor 😐
Her şey açıkken başta nasıl ceza almadı anlamıyorum. Adalet yok kesinlikle
Az bence. Müebbet hapis vermeleri gerekirdi
Başkası olsa müebbet yer miydi?
Yerdi!
Ona da af çıkar iner 3 yıla sonra hop dışarı