AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
154Cevap
Yaaa çok sevindim 🤩 artık sürdüğüm ruj gözükecek 💄
Maske artık bedenimin bir parçası gibi jsjs çıkaracağımı sanmıyorum jsj
Bugün cadde de baktım kızın teki takmıyor sordum kalktı dedi çıkarıp attım çöpe o iş bitti
Normalde de marketlerde falan takıyordum zaten aynı şekilde devam ederim
Bence henüz bitmedi ama her ihtimale karşı takmak lazım.
Evet , kalabalık yerlerde , kapalı yerlerde takacak.
Açık alanlarda kalktı ama biz kapalı alanlarda mecburen takıyoruz hala yayılma var sonuçta
Xperim yetmiyor
Eeee
Yazabilir misin bana bir şey konuşmak istiyorum
Git işine yaa
Toplum içinde karabalik olduğu bir ortam olduğu sürece takmaya devam edeceğim
Açık alan hariç her yerde takma taraftarıyım. Kendimi ve sevdiklerimi riske atamam.
Muhtemelen devam edicem.
Maske kalktı ama virüs oturmuş gitmiyor
Açık havada takmam açıkçası. Kapalı alanlarda da kalabalıksa takarım. Mesafe daha önemli.
Kapalı alanlarda takmaya devam edeceğim. Vakalar hala çok fazla. Güvenilmez.
Tabii ki takmaya devam edeceğim. Ölüm 200ün üzerindeyken maskeyi çıkarmak mümkün değil
Kalabalık ortsmlar harııcnde kullanmayı duusnmuyorum
Acık havada kalktı sadece kalabalıkssa sosyal mesafe yoksa takarım
Maske takmanın ne kadar zararlı olduğunu bilselerdi takmazlardi
Kalabalık yerde takarım ama marketten başka kalabalık ortamda olmuyorum
Kalabalığın içinde olmadıkça zaten takmıyordum yine aynı devam edeceğim..
Günde 100 bin vaka varken şaka gibi bir karar. Herkes artık yüzümüze öksürür.
Sanki çok uyuluyordu mevcut karara 😅 böyle olması bence daha iyi. Hem maskeyi sürekli takınca nemleniyor
Ya burnu açıkta kalsın ağzını kapatsın yine yeter. Benim derdim şu öksürükle saçılan tükürük illeti. dd
Ben takarım herkes hasta ya otobusler falan öksüren hapsıranlarla dolu
Açık havada kaldırıldı dıye bılıyorum ayrıca umarım yanlış bilgi vermıyorsundur ınsanlara
Bi 3 ay daha devam ederim kötüye giden bir durum yoksa çıkarırım.
Ben devam edeceğim tabi ki. Toplumdan genel olarak izole yaşamaya devam...
kalabalıkta takarım ama diğer türlü çok bunaltıyor zaten :D
Maske takmaya devam edeceğim, önlemler gevşediği için vakalar artabilir
Takmam valla zaten bir işe yaradığını da düşünmüyorum.
Zorunluluk kalksa da ben maske takmaya devam edeceğim
hala maske takmayı düşünüyorum yüzüm görünmesin diye
Bende ama insanlar neden takıyosun yasak bitti falan dicek ne dicez
@Edayaamaan yüzüm görünmesin diye derim ben. ikinci cevap olarak da sana ne
Hes kodu muhabbeti kalkması iyi oldu maskece takmam artık mesafeli dururum biter
Takmak istemiyorum ben takmak isteyen taksın büyütmeyelim bu olayı
Pek takmadım toplu taşıma haricinde şayet pek bişey değişmedi şahım için
Zaten takmıyordum ki. Ayrıca o pis maske'nin içine soluduğumuz karbondioksiti geri soluyorduk.
Kapalı ortamlarda takmaya devam edeceğim. Birçok kişinin evden çıkarken maske almaya tenezzül etmeyeceğini de tahmin edebiliyorim bir tartışma halinde bulunduğu yerin yeterince havadar olduğunu ve sosyal mesafesini koruduğunu söyleyeceklerdir.
almanya da acik hava da zaten hic zorunluluk yoktu sehir icinde olmadiginiz sürece , türkiye de cok sacma buluyordum insanlarin olmadigi yerde bile maske zorunlulugunu, köpegi cikartiyoruz gezmeye 40 derece maske ile geziyoruz... sacmalik
Adamlar kalan sağlar bizimdir demişler resmen. Ben takmaya devam ederim özellikle toplu taşımalardayken. Aşırı dolu kalabalık oluyor çünkü
Takıyorum devam ederim çünkü aşı olsam bile ben riskli gruptayım maalesef bazıları takmam dese de ben takarım ta ki tehlike bitene kadar.
Artık virüs normal gribe bozduğu için maskeyi kaldırdılar fakat ben kullanmaya devam edeceğim hes kodunun kalkması da iyi oldu asi zorunluluguda yok.. herkes yaşasın kafasına göre ama yine de dikkat etmeli
tamam virüs bitti artık artık ölenlere filan ecel yazılsın
Yer yer olacak yerler var kalabalık olan yerde takarım kendim için
cafe işletiyorum ve doğal olarak çok insanla muhatap oluyorum..
o yüzden takmaya devam edeceğim..
Aşılarımı oldum. Koronada geçirdim. Sanırım açık havada takmam ama kalabalık ve kapalı ortamda, zorunlu yerlerde devam edebilirim. Sonuçta tümden bitmedi ya virüs yinede tedbiri elden bırakmamak lazım
Bende takıcağım zaten kapalı ortamlarda takılacak gene açık alanda zaten takan vardı veya takmayan ama hes kodu kalkmamalıydı bence yaza kadar hes kodu gene iyi olurdu şimdi çok riskli oldu
Maske taktığımdan beri grip olmadım, neredeyse 3 senedir. Bu bile bir şeydir yani. Maske takmaya devam. 👍🏻
12 gün önce sağlıklıyken yazmışım. Üç gün önce korona oldum. 😢 Nasıl ödeyeceksiniz hakkımızı maske takmayanlar?
Bazen doğada yürüyorum. Öyle bir yürüyüşte eğer yalnızsam takmam artık ama bunun dışında ben yine takmaya devam edeceğim. Önlemler gevşetilmiş olabilir ama pandemi hala devam ediyor.
zorunlu olduğu için değil kendimi korumak için takıyordum. takmaya devam edeceğim
maske zaten 2 3 aydır takılmıyor Türkiyede doğru düzgün
Bıyıkları almakla kim uğraşacak?
Tabii ki takacağım!
Ahahahaha en mantıklı yorum
Bende polikistik over sendromu var, alıyorum alıyorum tekrar çıkıyor maske candır gerisi heyecandır
Ne sıklıkla alıyorsun
İlaç kullanıyo benim arkadaşımda da var
İnce ınce fazla killarım var
3 gün sonra hafiften çıkmaya başlıyor
İlaçlar dengeyi tamamen alt üst ediyor
Aa öyle mi
Aynen ya berbat bir şey
Biz onunla yurtta kalıyorduk o zamanlar yoktu bu hastalık olsa anlaşılırdı sonrasında okuldan ayrıldı falan kötü olaylar yaşadı stresten oldu galiba stres çoğu şeyin sebebi ya
ya bende de öyle, ne kadar alsam da 2-3 gün sonra yine aynı şekilde çıkıyor..
2-3 günde bir çok zor ya bana haftada bir almak zor geliyor Allah yardım etsin ksidihdksj
harbiden zor ya lazer makinesi almayı düşünüyorum artık ne olursa olsun diyorum
Bazılarında ters tepip arttırabiliryo iyice araştır bence
açıkçası daha fazlası çıkamaz diye düşünüyorum :D hormon bozukluğundan dolayı zaten çok çıkıyorrr
Gelin bıyıklı kızlar olarak sarılalım
gelin gelin...
Yüzümdeki sivilceleri kapatıyordu maske. Takarım ama bu sefer herkes diycek neden takıyosun maske zorunluluğu kalktı diycek
Çakma scorpion gibi dolaşıyordu herkes, bide toplu taşımada yıkanmayan leş gibi kokanların kokularını almıyorduk iyi oluyordu
korona duruyor ya maskeyi herkes kendi için takarsa takar
Virüs tamamıyla bitti mi bitmedi tabiki takmaya devam edeceğim.
Magaza calisanlari takmak zorunda yine müsteri takmaz ama çalisan takmadiginda şikayet eder
Mağaza ortamimdada o maske insanı çok bunaltıor
Valla asansorde falan takmayana denk gelirsem taktirirm ben
Ben bir süre daha takacağım tercih şunu fark ettim ben uzun zamandır mikrop kapmıyorum
maske ve sokağa çıkma yasağı zaten anayasaya aykırıydı
Herkese bulassin diye bence böylelikle bağışıklık olacak herhalde
şu an için virüs çok zayıfladı aşı ile böylelikle tam bağışıklık sağlanacak bana göre
Doğrudur siz çok iyisiniz
Hiç aşı olmadım
Mecbur olmadıkça kurallara uymadım
Hiç korona olmadım...
maskemizi takalım sağlığımızı koruyalım lütfen ve ağzımızdan duamızı eksik etmeyelim
Hayir düşünmüyorum artik bagisiklik kazanalim bence yoksa bitmiycek
yalnız önlemler gevşediği için vaka sayısı artarsa yine maske zorunlu olabilir
Bitmemiş bir hastalık varken ortada maske ve önlemleri elden bırakmanın vakti değil