"Ukraynalı kadın mültecileri kabul edelim!" diyenlere, Songül Öden tepki gösterdi. Çok haklı değil mi?

Ülkeye Suriyeliler gelince tepki gösteren, onlara kötü şekilde davranan kişiler şimdi de ukraynalılar ülkemize gelsinler diye dua ediyorlar. Dün geceden beri o kadar abazanın yorumuna denk geldim ki... "Ukraynalı kadınlar ülkemize gelirse onlara evimin anahtarını bile veririm" "Ukraynalı kadınlar gelirse başımızın üstünde yerleri var, onlara ev arsa bile veririm" " Gelsinler de gözümüz gönlümüz açılsın" ve daha onlarca yorum. Sanırım böyle yazdıkları zaman kendilerini millete çok merhametli, vicdanlı gösterdiklerini sanıyorlar. Ortada bir savaş varken, neden bizim ülkedeki erkeklerin ( hepsi değil geneli) tek derdi karı kız oluyor? Gerçekten çok tiksindiriciler ve onlarla aynı ülkede yaşamak bile küfür gibi geliyor bana.
Ukraynalı kadın mültecileri kabul edelim! diyenlere, Songül Öden tepki gösterdi. Çok haklı değil mi?
Güncellemeler
+1 yıl
Tc erkeğinin yine bilindiği gibi akılları fikirleri sadece iki bacak arasında. Yorumlara bak yazık..
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel 😀
Güncellemeler
+1 yıl
Denk gelmişken güncelleyeyim bari 🌸
"Ukraynalı kadın mültecileri kabul edelim!" diyenlere, Songül Öden tepki gösterdi. Çok haklı değil mi?
Cevapla