Suriyeliler'e de, Ukraynalılar'a da Allah yardım etsin:(((( O insanlar, keyif olsun diye mi ülkelerinden kaçtılar? Evinden, ailenden, sevdiklerinden, işinden, en önemlisi de ülkenden ayrılmak kolay mı? Ben en çok da çocuklara üzülüyorum. Olan biteni anlayamayan, mini minnacık yavrucaklar. Düşünsenize çok mutlu büyük bir aileyken, akrabalarınızın bazılarını füzeler öldürmüş, komşularınızı tanklar ezmiş. Kaçmanız gerekiyor, sizi koruyacak kimse yok. Bir sürü çocuğunuz var, ancak bebeğinizi kucağınıza alabiliyorsunuz,4 yaşındaki çocuğunuz diyor ki:"Anne ölmekten çok korkuyorum, kötü adamlar bana zarar verir mi? çok yoruldum anne":((((Su yok, yiyecek yok, sığınak yok, para yok, öylece kaçmışsınız.. Size yardım edecek "kocanız" da yok. Çünkü sizle gelmesi yasak, savaşmak zorunda.. Hayatta kalıp kalamayacağı ise belirsiz. Muhtemelen o da öldürülecek... Ama biz ne yapıyoruz? Acıdan espri üretmeye çalışıyoruz.. Benim hiçbiriyle akrabalığım yok.. Ukrayna'ya da hiç gitmedim.. Ama üzüntüden uyuyamadım.. Ukraynalılar'a çok üzülüyorum. Denizde boğulan, kaçarken öldürülen Suriyeliler' e de çok üzülmüştüm:(((Bazı Suriyeliler belki gerçekten de cahildir. Belki ülkeye alınmamalıydılar (?) Ama bu onların suçu mu? Bence bizim yöneticilerimizin suçu.. Ev, araba satarken, kızlarıyla evlenirken, az bir paraya çalıştırırken iyi, adamlar çocuk sahibi olmak istediklerinde mi kötüler? Bir de madem aldın. Madem cahil olduklarını düşünüyorsun,"eğit" o zaman. Sanki biz çok mu medeniyiz? Acıdan espri üretmeye çalışmak medeniyet göstergesi mi? Kimse ülkesinin işgal edilmesini istemez.. Kimisinin direnecek gücü olmadığından, kimisinin de dirense bile saldırganlara gücü yetmediğinden işgal edilir ülkesi.. :((( Allah hepsine yardım etsin.. Dolayısıyla bana göre bu konunun espri malzemesi yapılacak hiçbir tarafı yok...
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılHiç de haklı değil, Suriyeliler ülkemize gelmesin diye tepki göstermedi kimse ya, hatta Suriyeli kadınlarla evlenen cocuk sahibi olanlar oldu. En kötüsü sığınma evi, göçmen yeri v. s. verildi, hala da veriliyor. Allah yardımcıları olsun diyor halkımızın büyük bir çoğunluğu muhafazakar zaten, Songül Öden yaşadığı ülkeyi sosyal medya trolleriyle sınırlı görüyor galiba. 1 milyon sosyal medyacı varsa 80 milyon sosyal medyada öyle atıp tutmayacak delikanlı Anadolu insanı var bu ülkede.. Ukrayna'lılar dostumuzdur, zaten Osmanlı'dan beridir de akrabayız, onların taaa Peçenek Türkleri Hun Türklerine varana kadar kısmen kan bağı da var Türklerle. Anadolu kadınlarıyla herkesin kafası uyacak diye bir şey yok, herkesin Ukrayna'da yaşama hakkıda olmadı, dürüst erkeğine bağlı ve kendine dikkat eden olduklarına inanan bekar herkes Ukrayna kadınları gelsin diye sevinebilir. Ukrayna erkekleri için can atacak Türk kadınları da çok. Bunlardan kimsenin gocunmasına gerek yok, Fransız ihtilali zamanlarında açığa çıkmış bir milliyetçilik akımıyla halen bu çağda hareket edecek değil insanlar. Afrikalılar da çok geliyor, onlarla evlenen Türk kadın/erkek de çok. Saçma muhabbetler, hatta dinimize göre eşi savaşta ölmüş bir kadınla evlenmek sahip çıkmak bile çok büyük sevaptır, ister yerli olsun ister yabancı.
10 Yorumla
+1 yılKesinlikle çok haklı... Erkek olmak ile Adam olmak aynı şeyler değil. Bu detayda bahsettiğiniz lafları söyleyen erkekler ama adam değiller. Onlar yüzünden hemcinslerimden tiksiniyorum yemin ederim. Onlar mı erkek değil ben mi değilim anlayamıyorum. Ortada bir savaş var, bir sürü masum sivil insan ölüyor, yaralanıyor, can çekişiyor ve o iğrenç mahlukların tek derdi ukraynalı kadınlar. Gerçekten inanılır gibi değil. Bunun şakasını bile yapıyor olmaları çok iğrenç. Libidonuz batsın. Hiç mi vicdanınız yok, merhamet duygunuz yok...
61 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılsavasi gormeyen biri tabi ki espiri yapacak. o durumu yasamayan icin bu kadinin dedikleri elbet ki laga luga olcak. ulan senin ulkende ciksa savas yabanci ulkenin herifleri t asaklarini kasiya kasiya aynisini senin anan bacin icin soylese nerenle gulecektin? hic bi zaman su olaya kadar ukrayna dahil hic bir yerin kizlarini kiskanmadim asla bizim herifler onlari overken tepki de gostermedim normal baktim cunku olabilir begenebilirler ama bizim kizlari gomerken tepki gosterdim sadece. su durumda bile kiskaniyorsunuz size ne diyenler hala mevzunun ne oldugunu anlamayan , insanliktan cikmis, uckuruyla kafasi yer degistirmis vasifsiz beyinsiz tipler. g ot herif goz yaslari icinde kimi annesi kimi yavrusu kimi yakini icin telaslanan, her catisma basladigi bombalar yagdigi sirada birbirine siginan insanlarin nesini kiskancaz? kiskanclik yapmanin yeri mi sence nohut? Kurban oldugumun topragi her turlu hiyar yetistiriyor
62 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılTesekkurler... Hatta dun ukraynalo bir kiz aglayarak kendi de bu durumu kotuledi. İnsan degil boyle espiriyi yapanlar dedi. Demekki biz de tepki gosteemekte hakliyiz,
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
126Cevap
- Gündem konusunda 1,9b cevap paylaştı.
+1 yılTürkiye hayır kapısı mı ki her geleni alalım gadası
10 Yorumla
+1 yılAbazan takımının görüşlerini neden bu kadar ciddiye alıyorsunuz ki? Onların bu kadar sevinmesi kadin bulamıyor olmalarından kaynaklanıyor zaten. Bu da değerli olmadiklarini ve Ukraynalilar buraya gelse bile bir kayıp olmadıklarının göstergesidir. Hepsini geçtim Suriyelilerin bile Turkiyeyi Avrupaya kaçmak için geçit olarak gördüğü yerde Ukraynalilarin buraya geleceğini ve burada kalıcı olacaklarını sanıyorlar. 😂😂Aklı olmayan ama fikri olan kişilere takılmayı bırakıp savaştan en az şekilde nasıl olumsuz etkileniriz ona bakmak lazım.🤔
80 Yorumla
+1 yılŞimdi böyle diyen erkekler, gelecekte ülkemizde olası bir savaşta Türk kadınına böyle diyen bir ülkeye gönül rahatlığı içinde gönderecek seviyesizliğe inmiş bulunmakta. Tebrik ederim o kişileri.
Kadınlara ve çocuklara da kapımız elbet açık. Ama o kişilerin çekeceği acıları düşünüyorum da şimdiden geçmiş olsun. Şayet bazı erkek zihniyeti, flört etmeye çalışmak ile rahatsız etme farkını ve o ince çizgiyi kaçırıyorlar. Sonra kendileri iletişimi bilmeyince suçu karşısındakilere atıyorlar. Çünkü öylesi daha kolay.
Gelsinler kadınlar vallahi, gelsinler ki tüm dünya turkiyenin sapık zihniyetine ve yaşanacak olan olaylara şahit olsun. Belki utanırlar.411 Yorumla- +1 yıl
Şartlar ne olursa olsun biz size sahip çikariz merak etmeyin
- +1 yıl
Bundan şüphem yok. O zihniyetlerin haricinde, gerçek adamlar da var elbet farkındayım.
- +1 yıl
İşte her kadin siz gibi düşünmüyor genelleme yapiyor
- +1 yıl
Maalesef dediğiniz gibi, bu genellemeden çıkamamış kişiler hala var.
- +1 yıl
Abazalik varsada kadinlarin bir çogu farkli arayişta oldu içindir gözü yüksekte oldu içindir sözde kadin erkek eşit derler ama. parasi olmayan erkeğede sen nasil erkeksin derler
- +1 yıl
Üzülerek söylüyorum ki yine haklısınız.. maalesef ki böyle para mevzuları ülkede çok döner oldu. Bir de bu ekonomik kriz ile iyice arttı. Hatta üniversitede bir arkadaşım, erkek, zengin bir kadın bulacağını söylüyordu. İyi şanslar dileyip uğurladık ne diyelim😄 o yüzden umursamayın o tipleri.
- +1 yıl
Erkekler nadirdir ben zengin kiz ariyorum diyen ama şu şartlarda yeni nesil çok uyanik artik tipe bakan yok ya iyi bir mesleği ya da parasi olana gidiyolar kimse zor bir hayat yaşamak istemiyor e para olanda onun verdi öz güvenle kadina ona göre bir değer veriyor karişik ya bu mevzular zaten en ufak şeyse boşanmak moda olmuş hemen bişey dedinde kadin haklari bilmemne falan biri evlendi 1 sene kaldi evli erkek 400 bin tl tazminat verdi e kadinlar zekise erkeklerde saf deyil onalarda buldunu kullaniyor
- +1 yıl
@Berivann6 sen de doğru düşünüyosun ama genelleme kötübya
- +1 yıl
@Berivann6 😊
Gizli Üye(25-29)+1 yılBirincisi bu abazan türk erkekleri Suriyeliler için de aynı şeyi yaptı zamanında. Merak etme mik. tiler heveslerini aldılar şimdi de 0rsbu diye atıyorlar köşeye. İkinci olarak da Türk kızları için olan yorumlara da , kedi ulaşamadığı ciğere mundar dermiş deyip konuyu kapatacağım. Üçüncüsü ve son olarak da hani gelsinler, gelsinler de türk kızlarının havası sönsün, onlar daha güzeller vs diyorlar ama sanki gelecekler mi? Bir sürü gelişmiş batı ülkeleri dururken hangi akıllı ekonomisi yerle bir olan bir ülkeye gelir ki? Hadi geldiler diyelim bakımsız özgüveni penis boyuna bağlı olan, bir kıza ulaşmak için her türlü sebekligi yapan bakımsız ve özgüvensiz türk erkeklerine hangi Ukraynalı bakacak ki? Cidden trajikomik 😆
22 Yorumla- +1 yıl
Bu yorumu, özellikle de son cümlelerini çok beğendim😃 gözümün önünde kalsın eig vericem
- +1 yıl
Ukraynadan ne kadın ne de erkek gelmesin. Sosyal medyadaki şapşallar her ülkede böyledir. Redditte falan amerikalıların afrikalı veya diğer ülkelere yaptıkları ırkçılık boyutları sizi üzüp şaşırtabilir. Yani sosyal medya gerçek bi ülke profili sunmaz. Sizde bu abazanlardan dolayı tüm Türk erkeklerini böyle sanmanız burayı gerçek sanmanızdan.
Bunları söyleyenlerin zerre şerefi ve haysiyeti yok. Savaşın ne demek olduğunu bilmiyorlar. İnsanlar orada canıyla mücadele ederken, bunlar zevklerinin derdinde. Utanç kaynağı resmen. Dünyadaki en büyük insanlık suçundan kendileri için pay çıkaran, alaycı, aşağılık ve kadın hassasiyeti üzerinden namussuzca yorum yapan bu küstah kendini bilmezler, derhal tespit edilip haklarında yasal işlem başlatılmalıdır.
70 YorumlaTüm AB ülkeleri Ukraynalılara kucak açmışken, hiç bir Ukraynalı buraya mülteci olarak gelmez, kimsenin ağzının suyu akmasın.. Buraya gelip sürünsün mü ? ki hele böyle bir durumda , bu insanlık dramında bile hala ağzının suyu akan varsa, bu insanları da uçkurlarının keyfi olarak gören kesime de diyecek bir şey bulamıyorum.. Aç kö. pekler.
70 YorumlaGündem konusunda 370 cevap paylaştı. Bugün instagram keşfette çok çıktı karşıma tüktok denen salk uygulamada güyaaa akım gibi paylaşılmış Şahan Gökbakar da paylaşmıştı geçen gün bir arkadaşımla da ben kavga ettim midemi bulandırıyor senin gibiler diye ne hallere düştük ya bu kadar mı karaktersizsiniz yahu ya Allah korusun bizim başımıza gelse ananıza bacınıza böyle cümleler kurulsa ulan kalıbınızdan utanın be tükürsem tükürüğüme yazık!
50 Yorumla
+1 yılBu ülke gerçekten bitmiş durumda. Bu tarz düşünüp yorum yapan insanları türkiyeden silsen türkiye nüfusunun %60 ı yok olur. O kadar beyinsiz İQ seviyesi düşük insan var ki sanki biri gelmiş milletime aşı yapmış gibi bu kadar duyarsız, bu kadar çüke düşkün, bu kadar zekasız bir millet görmedim. Ne vatan sevgisi bıraktınız, ne millet sevgisi bıraktınız, ne savunacak vatan bıraktınız.
50 YorumlaGündem konusunda 384 cevap paylaştı. Gerçekten buna inanan büyük bir kitle var Türkiye'de, Ukrayna'dan buraya akın akın mülteci geleceğini sanan, ben Ukrayna'dan hiçbir ülkeye mülteci çıkacağını sanmıyorum ama çıkarsa bile bu ülke Türkiye gibi cehaletin kol gezdiği bir ülke olmayacak, şunuda söyleyeyim Ukraynalı bir mülteci ile Suriyeli bir mülteci de bir değil, zaten öyle bir ülke olduk ki savaş olmayan İran ve Pakistan gibi ülkelerden bile mülteci geliyor bize, tabi onlar bile beğenmiyor ilk fırsatta kapağı AB ülkelerine atma derdindeler, şu an çoğu zorunluluktan duruyor burada ve hatta zorla tutuluyor.
10 YorumlaGündem konusunda 314 cevap paylaştı. İnsanlar can pazarındayken bizim insanımızın şeyinin derdine düşmesi çok utanç verici. Savaş nerede olursa olsun kötü birşeydir. Ve bu asla alay konusu şaka konusu olamaz. Biraz empati yapalım. Bizde savaş olsaydı Türk kadınlarını mülteci olarak kabul edelim diyen bir fransa almanya veya başka bir ülke insanı olsaydı ne düşünürdük acaba?
40 Yorumla
+1 yılKadinlar net anlamali. Notnalde bir kadının kalbini kazanamayacak, bir kadının gülücük bile alamayacak ne kadar pislik cani, hayvan , şerefsiz, sadist erkekler savaşa en önde koşarlar ve ganimet olarak kadınları alırlar. Bu suriyede de öyleydi daha önceki savalarda da. Fatih Sultan Mehmet bile İstanbul feth edildiği için askerlerine 5 gun şehri yağmalama iznini vermiştir. Yagmala derken 5 gun boyunca hersey serbest. Yaptıkları herseyin cezası yok. Ne yani kizlar siz savaşta erkekler neden birbirini öldürüyor sanıyorsunuz? Kadinlar mallar güç için. Doğadaki sürü lideri olan çiftleşme hakkini kazanır.
12 Yorumla- +1 yıl
@Berivann6 evet hayvanlara hakaret oluor. insani yaratan Allah bu tarz insanlar için " aşağıligin da aşağısına düşerler " diyor.
+1 yılKadınlı erkekli dönen bir espri.
Savaşı ve savaşla birlikte gelen yıkımları batıdan ve balkanlardan çok iyi bildiğimiz kesin. Zira; Kırk yıldır ülkemiz gerek Irak'ta gerek Suriye'de gerekse Afganistan'da şehit verirken hangi millet, hangi ırk acılarımızı üstlendi.
Aynı tepkileri diğer ülkelere göstermekten aciz sözüm ona sanat camiası dönen iki üç espriyi konu alıp paylaşımlarda bulunuyor.
Savaşın kırılganı çocuklardır.
Kadını bu kadar aciz gösterenler dönüp Kurtuluş savaşındaki annelerimize, bacılarımıza, ninelerimize baksınlar.
Tiksinç ve abazan dediğiniz bu milletin özellikle savaş hallerinde kadın ve çocuklara olan davranışlarını tüm dünya örnek almalı.
00 Yorumla
+1 yılUtanç verici, yazık acınası haldeler. Savaş çıkmış, insanlar canını veriyor çoluğunun çocuğunun derdine düşmüş ülkesinin derdine düşmüş erkeklerde kadınların derdine düştü.
Allah korusun Türkiye'de savaş çıksa, Türk kadınları içinde yabancı devletlerin adamları aynı şeyi düşünüp isteselerdi o zaman ne yaparlardı ?
Yazıklar olsun sizin zihniyetinize vicdanınıza !30 Yorumla
+1 yıl
Tam aklımdaki düşünceyi açıklamışsın, eline sağlık. Söz konusu uçkur olunca taş versen yiyecek erkekler var ülkede. Elin Afganına, Surisine o kadar pas pas çekmeye çalışan, güya yardım edeceğiz diye Ukrayna mültecilerine peş peş olan sözde “hoşgörü”milletimizin samimiyetine inanmıyorum artık. Mustafa Kemal Atatürk, bu hale düşelim diye mi kurtardı bayrağı? Onca şehitlerimiz, atalarımız, bunun için mi canlarını feda etti? Tek kelimesi var. Rezalet… Bundan ötesi yoktur.30 Yorumla
+1 yılmillet ülkesi için savaşırken bizimkilerde akbaba gibi kadınları bekliyor
böyle düşünen insanlar o kadar Çok kötüsün ki hiçbir şeyi hak etmiyorsunuz
insanlar canlarının derdinde bizimkiler hala uçkur
ukrayna kadınları gelse diye bakıyorlar
ne kadar iğrenç bir toplummuş biz meğer
kadınları hala objeleştirme peşindesiniz pes diyorum pes
bir de sanki kadınlar gelecek sadece gelse bile bakarlar mı size kodumun abazaları20 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılYa savaşta olan insanların kadın ya da erkek fark etmez aklına cinsellik mi gelecek ne kadar Çok kötüsün insanlar zor zamanlar yaşıyor sizin düşündüğünüz şeylere bak yazık cidden ülkede bu kadar tecavüz taciz sayılarının yüksek olmasının sebebi belli insanlar zor zaman yaşarken bile aklınıza gelenlere bakın, bir bacak arası için her şeyimi veririm gibi cümleler gördüm yazık cidden.
50 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılNe çok abazalar ve özgüvensizler kendi milletinin kadınını her fırsatta kötü hissetirir hakaret eder yargılar Rus Ukraynalı olunca övgülere dizer tabi bunuda cinsellik derdinde oldukları için yaparlar sevdikleri için değil yani anlamsız boş sapıkça şeyler onun dışında evet ülkelerinde savaş var onlar kadınlardan yararlanma peşinde ama onca gelişmiş ülke varken Türkiye'yi eminim onlarda tercih etmez
40 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılNe kadar abaza uckuruna düşkün olan varsa biizm Ülkede. Taciz mi dersin tecavüz mu dersin abaza mi dersin saapik mi dersin sevgilisin esini öldüren mi dersin, uzak durmakta fayda var boylelerinden. En güzeli efendi düzgün biri gelirse kabul edicen digerleri anca yatak muhabbeti yapıp evlerine davet eden abaza tipler.
40 YorumlaGündem konusunda 532 cevap paylaştı. Bu işin şakası olmadığını bizim ülkemizde savaş çıktığında anlayacaklar. Empati yoksunu insanlara bu işi öğretemezsin anca yaşaması gerekir. Sevdiğini, annesini veya kızını, kız kardeşini yaşaması için uzak tutmaya çalıştığında anlar.
90 Yorumla
+1 yılŞakasını yapanlar için söylüyorum. Bu espiriye alınacak bir şey değil. Orada savunmasız sivil halk ölüyor. İnsanlar perişan ve savaşmak zorunda bırakılıyorlar. orada ki kadınlar gelsin diyen insanlar, bizim burada savaş çıksa kendi karılarınızı, sevgililerinizi, yakınlarınızı mülteci olarak mı göndereceksiniz? Çocuklar, kadınlar ölüyor ya bu kadar aciz duruma sokmayın kendinizi..
30 YorumlaSonuna kadar katılıyorum, böyle durumlar tek bir şeyin göstergesi ülkemizde çok fazla sapık var sayıları azımsanmayacak kadar fazla, fakat sapık düşünceli erkeklerin türemesinin en belirgin özelliği yine kadınlar, sebebi kadınların hepsi değil (Geneli) "* erkek" diye tabir edilen erkeklere bayılıyor olmaları ki ne zaman kadınlar "* erkeklerden" vazgeçip Efendi, saygılı, dürüst erkekleri seçerlerse bu sapık düşünceli erkeklerde azalacaktır net, bu arada kadının düşmanı kadındır.
33 Yorumla
+1 yılTurk erkeklerinin yaptığı cok cirkin bir şey. Karabağ savaşında da Arap erkekleri diyordu Azerbaycanlı kadın multeci kabul edebiliriz diye Arap erkekleri = Turk erkekleri.. Allah islah etsin
65 Yorumla- +1 yıl
Sizde italyan istersiniz italyada savas olsa siz cok masumsunuz sanki aw
- +1 yıl
@Marslijooker Siz derken kime diyorsunuz ben turk degilim
- +1 yıl
Sözde Müslümanlar işte😂 en çok sapık bunlardan çıkıyor Türk ve Arap iğrenç iki millet.
- +1 yıl
@xdenizx898 Millet degil erkekleri igrenc
çok haklı hanımefendi savaş mağduru kadınlar sığınmak için komşu ülkelere gelmek istiyorlar ama bazı kötü niyetli kişiler sadece akıllarında olan cinsellik dürtüsü içinde hapsolmuş ve kaybetmeye mahkum olan kişilerdir savaştan kaçan bayanlara başka gözle bakmak en kötü davranıştır ben bir erkek olarak şu an utandım özür dilerim
20 YorumlaGündem konusunda 3,8b cevap paylaştı. Bu memleket neden bir yere gelemiyor, neden kula, kulluk yapma üzerine kurulmuş, adeta köle düzeninde devam eden bu sefil yaşamlarimizi aşıp maddi manevi daha insani bir yaşama ulaşamıyoruz?
İşte böyle ahlaksız, vicdansız , egoist bir toplum olduğumuz için oluyor bunlar hep.
İşte bu yüzden ne bugün, ne de yarın o hep arzulanan huzur ve refah toplumu olamayacagiz.20 Yorumla
+1 yılSavaş halindeki bir milletin kadınlarını bel altı esprileri konusu yapmak alçakça ve aşağılık bir tavır olur. Evimi açar bakarım onlara diye yazıyor basiretsiz, onların sevgilileri eşleri kardeşleri olan Ivan, İgor, Dragoya da karın ve bacın bakacak ilgilenecek sanırım. Ukraynalı kadınlar hayat kadını değildir. Eğitimli cesur kadınlardır.
20 YorumlaBen şayet ne kadınları ne de adamları kabul ederdim. Sadece çocuklara kapım açık. Bu arada Ukraynaya acımayın. Acınacak bir durum yok ortada iki ülke bilerek ve isteyerek savaşmayı tercih ettiler. Biz Özgürlük ve bağımsızlık için yüzbinlerce şehit verdik bu güne masa üstünde bir imza ile gelmedik. Tek bir kurşun sıkmdan ve tek bir şehit vermeden alınan bağımsızlığın elbette bir gün hesabı sorulur.
20 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yıl1. Si o espiri değil 2. Si her insanda biraz ırkçılık ari kalma çabası vardır. 3. Bir suri arabi ile slavı bir tutamayız. Birçok insanın aksıne biz gibi ırkçı insanı insan oldugu için sevmeyen tipine şekline bakan insanlar için bir slav kadını veya erkeği ile bir afkan suri erkegi bir mi? Bunun savaşla alakası yok savaş olmasada seve seve almayı isterdim ben slavları türkiyeye geneli güzel allah özene bezene yaratmış bir suri afkanı bırak bir türk kadını veya erkeğinden güzel ve yakısıklılar ister sapıklık deyin ister be derseniz deyin bir slavla evlenip dünyaya güzel güzel çocuklar getirmek varken bir türk kadını ile niye evlenelim eger gelirlerse evlenmek tanışmak için fırsat dogacak çünkü. Kadınlarda italyanlara ispanyolara bayılıyor ya da durr durr koreliler var geçlerin aşkı şimdi bir ispanyol italyan kore erkegi ile türk erkegi bir mi gelseler istemez misiniz böyle düşünün.
03 Yorumla- +1 yıl
Ne diyon a*k
Cevap sahibi+1 yıl@Berivann6 sen mozanbikli misin?
Haklı bence, yani bu şekilde tepki göstermeleri çok iğrenç yani savaş var ölüm var bunları düşünerek değil kadınları düşünülerek mültecileri kabul edelim diyen adamlar benim gözümde adam değil affedersin ondan bir b. ok ile olmaz😪😪
30 YorumlaUkraynalılar her yönden daha iyi işte niye tepki gösteriyorsunuz. Ülke Level atlar daha iyi olurdu.
Afganlar Surilerin musallat olmasından iyidir. Bunları ülkeden gönderip daha iyilerini alsınlar diye dua edin
https://www.kocaelibarisgazetesi.com/haber/7419857/kocaelide-afgan-uyruklu-sahis-kiz-cocuguna-tecavuz-edip-basini-tasla-ezdi00 YorumlaHaklı degilmi sözde herkes kadın herkes anne bor sürü insan var canından evladından yerinden yurdundan barkından olan yazık günah degilmi İslamiyet zalimin karşısında mazlumun yanında olmayı emreder rica etmez. sizler nasıl rahat uyuyorsunuz bilmem ama benim gerçekten uykularım yok.. ALLAH C c yardımcıları olsun AMİN. insallah öyle bir duruma düşmeyiz ama dustugumuzde o espirileri yapanlar kendi karilarini yollasinlar..
10 YorumlaGündem konusunda 665 cevap paylaştı. Ukraynalı insanlara acımayan insanlar olabilir vicdansızdır anlarım ama mültecilerin ülkeye kabul edebilmesini kimse desteklememeli herkes ölürse vatanında ölsün keşke burada yaşayacağına Suriyelile de vatanında ölseydi. Mültecilere merhamet ya da sempati duyan insanları anlamıyorum anlamayacam.
10 Yorumlabunları gerçekten bende çok duyuyorum utanç verici bir şey. Madem o kadar meraklılar Ukraynalı kadınlara gitsinler Ukrayna için gönüllü olarak savaşsınlar böylelikle orada eğer ölmeyip kalırlarsa kahraman gibi ağırlar Ukraynalı kadınlar kendilerini.
21 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılO kadar iğrenç insanlar var ki. Resmen oksijeni boşa tüketiyorlar. Bunlardan ne evlat, ne eş, ne erkek, ne de insan olur. Karaktersizliktne başka bir şey değil. adına da espri diyorlar.
50 Yorumla
+1 yılNe Suriye, ne Afganistan, ne Ukrayna ne de İsviçre... Dünyanın hiçbir yerinden hiçbir yabancıya sığınma, mülteci ya da adı her neyse hakkı verilmemeli...
Konuya insani olarak bakınca, hangi sebeple gelmiş olurlarsa olsunlar, en çok bizim insanımız zarar görüyor.
Konu siyasi değil belki ama bu konuda Zafer Partisi'nin politikasını sonuna kadar destekliyorum.
Zafer Partisi Türkiye'deki tüm sığınmacı ve kaçakları ülkelerine göndermeyi vaadediyor ve bence bu çok kıymetli ve önemli bir vaat00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılPolonya kapıları açmışken hangi kadın kaba saba erkeklerin kadın cinayetlerinin bir numara olduğu cinsel açlığın afrikası tek dertleri uçkur olan erkeklerin oluşturduğu Türkiyeye gelir?
Yabancılar Türklerden nefret ediyor düşman olarak görüyor. Türk erkeklerindense Arap erkekleri tercih ediyorlar hem zenginler hem eğlence var işte.35 Yorumla- +1 yıl
Nefret etmekte haklılar Arapların da farkı yok Türk abazan erkeklerınden
Cevap sahibi+1 yılEvet ama tercih ediyorlar işte para var.
Cevap sahibi+1 yılKadın mülteci anca beklerler polonyaya kaçıyor hepsi zaten.
- +1 yıl
Buraya gelirseler ya tecavuz ya ölüm bu açççç Abaza tc erkeklerı doymaz bunlar Hayvana bıle tecavuz eden kansızlarlar hepsının cuku koparılsın yedırılsın onlara
Cevap sahibi+1 yılGelmeyecekler Türk düşmanları hepsi adım dahi atmazlar
+1 yılDurumu firsata cevirmek isteyen ahlaksız pis varlıklar işte ne beklenir ki ukraynadan kadın gelse senin şu mağradan çıkma tipine bakacakdı yavrum he
koyun can derdinde kasap et derdinde30 YorumlaGrzekali bir milletiz ya yeminle ülke acından ölüyor hâlâ mülteci alma peşindeler ulan toplama kampı mı ülke aynısı bize olsa azarbaycan dan başka bizi kabul eden olmaz
30 Yorumla
+1 yılBirileri can derdine düşmüşken birileri et derdindeler belliki... insanların zor durumlarından faydalanmaya çalışmak çok tiksindirici... bu zihniyette olanların nefes alması bile ağır geliyor bana..
30 Yorumla
+1 yılUkraynalı kadınlar geldin köyü onların üstüne tapularım
18 Yorumla- +1 yıl
Uhaaa eski atmış bana 🥺
- +1 yıl
Yio ben eksi atmadım slckdşd
- +1 yıl
Haa adamsın o zaman 💅
- +1 yıl
Kadınım 💅🏻
- +1 yıl
Çuk romantiksin ama ben erkeğim 🙄
- +1 yıl
Nası ya ben seni adam sanıyordum 🙄
- +1 yıl
Bana adam diyemezsin 😠
youtube.com/shorts/WJi4gr2ciTI?feature=share - +1 yıl
😂😃
Böyle bir açıklama yapılıyor olması bile utanç verici
Keşke gelişmiş bir ülke olabilsek
Cinsellik arzusu niye böyle tavan yapıyor bu türk erkeğinin
Gidin biraz bilime yönelin
İki cümle kurmayı öğrenin
Çıkın şu magranizdan
Rezil olduk her yerde her zaman61 Yorumla- +1 yıl
Cidden abazan erkekler yüzünden arada senin gibi düzgün olanlar da kaynıyor, üzülüyorum
+1 yılNamusa göz diken haysiyetsizlere burdan sesleniyorum gün gelip sizinde namusunuza göz dikilince ne yapacaksınız herkes can derdin haysiyetsiz insanlar ise bel altinin derdinde... utanç verici
20 YorumlaGündem konusunda 753 cevap paylaştı. Bunun şakası bile iğrenç. Yazık insanlar can derdinde, bu pislikler uçkur derdinde.
90 YorumlaGündem konusunda 501 cevap paylaştı. Eskiden beri ülkemizde söylenen bir yalan var ne kadar dürüst iyi olduğumuz VS. tarzında.
Ama gördüğüm kadarıyla sadece bu örnekte değil birçok konuda Avrupadan ahlak konusunda da çok geride kaldık.
3 kağıtçı ahlaksız bir toplum olduk.30 Yorumla
+1 yılErkek mültecileri alsınlar da bizim şu abazaları bir yamultsunlar daa
40 YorumlaAçıklamana tamamen katılıyorum, içler acısı ne yazık ki...
40 Yorumla
+1 yılEvet hoş değil bu düşünce fakat keşke suriyeliler ülkeye istenmediği zamanda aynı tepkiyi gösterebilselerdi
20 Yorumla
+1 yılSu katilmamis hayvanlar... maymunu sempazeyi al iki insan icine cikar bunu soyleyen insnalardan daha ahlakli daha medeni olurlar...
20 Yorumla
+1 yılUlu Önder Mustafa Kemal Atatürk ve Silah arkadaşları olan atalarımızın canları pahasına aldıkları bu güzel vatanımızda Hiçbir mülteciyi istemiyoruz. Herkes kalsın vatanını savunsun. Özelliklede O pislik Suriyeli ler.
20 Yorumla- Gündem konusunda 1,4b cevap paylaştı.
+1 yılNormal zamanda kıskançlıktan bir birine giren kadınlar şu espri konusunda birlik oluyor keşke her zaman hem cinslerinize bu kadar sahip çıksanız...
150 Yorumla
+1 yılyuzdr yuz katiliyorum cok duydum oyle diyenleri gelsinler kadinlari guzel. bilmem ne cok utanc verici ve tiksindirici bir sey kafaniza yazik bunu dusunenler onlar savasta siz hala namussuzluk oesindesiniz allah sizede yasatirsa gorururum ben sizi
20 Yorumla
+1 yılzaten mevcut halimiz hep karı kız derdinden kaynaklanıyor, çüklerinden yukarısını görmekten acizler awk
20 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılSuriyeli, afganlar da 1000 erkek geldiyse sadece 50 tanesi kadındı. Hatta afganlar da hep erkek geldi hapisten yeni çıkanlar, savaştan kaçanlar. Aynı durum değil. Ukraynanın çoğu erkeği savaşıyor. Kadına çocuğa kimse laf etmemişti ki sorun yaptığımız savaştan kaçıp kendi ülkesinden daha rahat yaşayıp üstüne dilenen, tacizde bulunan, halkı huzursuz eden mültecilerdi
00 Yorumla
+1 yılHayatları iki bacak arasından ibaret olan vasıfsız insanlar
60 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBunu diyenler insan olamaz ve gebersinler millet savasla uğraşıyor bizm gereksizler gene karı derdinde birde bunlara baba diyen vardır evde sizin sifatiniza sıçm
30 Yorumla- Gündem konusunda 913 cevap paylaştı.
+1 yılİlber Ortaylı ''Bu milletin bel kemiğinde problem var'' dediğinde çok doğrus söylemişti
30 Yorumla
+1 yılOnları çok düşünüyorlar madem gitsinler onların yerine savaşsınlar.
30 Yorumlabu muhabbeti , şakaları, hatta şakadanda öte cidden böyle beklentisi olan asalak guruplar var, kişiler var.
Mültei, yani sığınmacı, acı çeken, ailesini yurdunu kaybetmiş, bizim asalaklarda sanıyorlarki kucağımıza kadınlar geliverecek.10 Yorumla
+1 yılHelal. Kadin bedeni üzerinden yorum yapan kişilikler kadar kötü biri olamaz. Nedir bu beden olayı. Millet canı ile uğraşıyor.
10 Yorumla
+1 yılÜlke önce kendine bakabilsin böyle diyen erkekler önce kendi kadınlarına baksınlarda. Ülke olarak zaten sonu pekte iyiye gitmiyor.
10 Yorumla
+1 yılBütün ipini koparan buraya gelirse yandık valla olan turkiyeye oluyor
21 Yorumla- +1 yıl
Her milletten insan geldigi için karşımıza * insanlar çıkıyor, hayatımıza alınca uğraş dur 🤷🏻♀️
- Devamını Gör (155)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 