Niye ceza cekiyor ki? Ölum boyle insanlik dusmanlarina hirsizlara gaspcilara insan haklarini hice sayanlara farzdir. Sen evinde esinle uyuyosun yatak odana hirsiz giriyor sende o sira uyaniyorsun hirsizla gozgoze geliyorsun evinde karin var namusun var yabanci bi it oglu it odanda adami öldurdun neden ceza alasin? Ceza nedir bi insani uslandirmak icin uygulanan eylemdir bu adamin ne sucu var simdide ceza verilecek canım sacma yorumlar yapmayin. Nefsi mudafadan ceza verilmemeli
2
4 Yorumla
Soran
+1 yıl
Gasp suçu, ve öldürmeye gerek yok. Dövsün istediği gibide işkence etsin ama can alma vatan hainliği hariç hiçbir şeye verilmemeli.
Nasil gerek yok dovup polise teslim edince o suclu cezalandiriliyormu? Sartli tahliye ediyorlar hemen ve o bunu bildigi icin baskalarinida gasp etmeye devam edecektir burada adalet yok bura turkiye boyle gaspci hirsiz tecavuzcu hayvanlar agir cezalar hatta hic ceza almadigi icin bukadar suc orani isliyorlar bu Qrospu cocuklarinin katli vaciptir.
Bilemiyorum bana pek öyle gelmiyor. Ha ceza olarak ne olabilirdi dersen Sovyet hapishanelerini gibi uygulama yapmak gerekirdi. Buna en yakın örneği 80'de Diyarbakır ceza eviydi.
37 gün bile çok. Adamın telefonu gasp edilmeye çalışıyor üstüne 1 aydan fazla demir parmaklıklar arasında kalıyor. Adalet hala yetersiz. En baştan ceza almaması gerekirdi
Ana Sayfa > Gündem > Sorular > Bursa'da telefonunu gasp etmeye çalışan hırsızı öldüren Enes Kör, 37 gün sonra tahliye edildi. Sizce adalet yerini buldu mu?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Niye ceza cekiyor ki? Ölum boyle insanlik dusmanlarina hirsizlara gaspcilara insan haklarini hice sayanlara farzdir. Sen evinde esinle uyuyosun yatak odana hirsiz giriyor sende o sira uyaniyorsun hirsizla gozgoze geliyorsun evinde karin var namusun var yabanci bi it oglu it odanda adami öldurdun neden ceza alasin? Ceza nedir bi insani uslandirmak icin uygulanan eylemdir bu adamin ne sucu var simdide ceza verilecek canım sacma yorumlar yapmayin. Nefsi mudafadan ceza verilmemeli
Gasp suçu, ve öldürmeye gerek yok.
Dövsün istediği gibide işkence etsin ama can alma vatan hainliği hariç hiçbir şeye verilmemeli.
Nasil gerek yok dovup polise teslim edince o suclu cezalandiriliyormu? Sartli tahliye ediyorlar hemen ve o bunu bildigi icin baskalarinida gasp etmeye devam edecektir burada adalet yok bura turkiye boyle gaspci hirsiz tecavuzcu hayvanlar agir cezalar hatta hic ceza almadigi icin bukadar suc orani isliyorlar bu Qrospu cocuklarinin katli vaciptir.
Bilemiyorum bana pek öyle gelmiyor.
Ha ceza olarak ne olabilirdi dersen Sovyet hapishanelerini gibi uygulama yapmak gerekirdi.
Buna en yakın örneği 80'de Diyarbakır ceza eviydi.
Basina yahut cok sevdigin birinin basina gelmedigi icin bilmiyorsun agir cezalar olmadigi surece asla bu ulkede suc orani dusmez
Gaspçı bıçak çekerse nesfi müdafaa gereği öldürebilirsin onu 37 gün boşuna yatmış
Olayın detayına bakmak lazım sadece hırsızlık değil Nefsi Müdafaa da olabilir
Olayların detayını bilmiyorum.
Çalan kişi saldırdı mi vs kendini mi korudu bilmeden konuşmak saçma
Kardeşim aynını yaşasan böyle düşünmeyecektin sen birdaha düşün hakkı mi haksızmı o anki aksiyon olayda neler olduğunu bir tahmin et
Oldu benim malımı çalsın ben hapsa göreyim saçmalama iyi olmis bir pislik temizlenmiş
37 gün bile çok. Adamın telefonu gasp edilmeye çalışıyor üstüne 1 aydan fazla demir parmaklıklar arasında kalıyor. Adalet hala yetersiz. En baştan ceza almaması gerekirdi
37 Gün çekmiş işte kral?
Ölene üzülmedim.
İyi oldu