Annesi Hakim, Babası savcı kendisi suç makinası Görkem Sertaç Gökmen tahliye edildi. Ne dersiniz bu işe?

Annesi Hakim, Babası savcı kendisi suç makinası Görkem Sertaç Gökmen tahliye edildi. Ne dersiniz bu işe?
İstanbul Bakırköy'de araba içinde kız arkadaşını döven, buna tepki gösteren vatandaşların üzerine arabasını öldürme kastıyla sürüp yaralanmalarına neden olan suç makinası Görkem Sertaç Gökmen tahliye edildi.
Oğlan daha 22 yaşında, yapmadığı pislik kalmamış.
Kıyafet denemek için girdiği kabinde giyinen adam ve arkadaşına saldırıp, kendisini sakinleştirmeye çalışan konuyla alakasız vatandaşı bıçaklamak,
kendisine yan yan baktı diye kafe sahibi ve çalışanlara saldırmak, akabinde eve gidip balkondan silahla kafeyi kurşunlayıp parkta kendi halinde oturan vatandaşı yaralamak,
hastanede görevli hemşireye “canımı yakarsan o iğneyi popona sokarım” diyerek hakaret etmek,
kız arkadaşının ağzını burnunu kırıp, tepki gösteren vatandaşları arabayla çiğnemek, 6 kişiyi hastanelik etmek.. vs...
Bu çocuk Annesi hakim, Babası savcuı olduğundan mı acaba her suçtan sonra serbest bırakılıyor. Adaletin bakanlığı var, kendisi yok bu ülkede diye boşuna mı söylüyorum ben? CNN Türk'ün haber linkini paylaşıyorum:
https://www.cnnturk.com/turkiye/gorkem-sertac-gocmen-suc-makinesi-cikti
Annesi Hakim, Babası savcı kendisi suç makinası Görkem Sertaç Gökmen tahliye edildi. Ne dersiniz bu işe?
Cevapla