
Oğlan daha 22 yaşında, yapmadığı pislik kalmamış.
Kıyafet denemek için girdiği kabinde giyinen adam ve arkadaşına saldırıp, kendisini sakinleştirmeye çalışan konuyla alakasız vatandaşı bıçaklamak,
kendisine yan yan baktı diye kafe sahibi ve çalışanlara saldırmak, akabinde eve gidip balkondan silahla kafeyi kurşunlayıp parkta kendi halinde oturan vatandaşı yaralamak,
hastanede görevli hemşireye “canımı yakarsan o iğneyi popona sokarım” diyerek hakaret etmek,
kız arkadaşının ağzını burnunu kırıp, tepki gösteren vatandaşları arabayla çiğnemek, 6 kişiyi hastanelik etmek.. vs...
Bu çocuk Annesi hakim, Babası savcuı olduğundan mı acaba her suçtan sonra serbest bırakılıyor. Adaletin bakanlığı var, kendisi yok bu ülkede diye boşuna mı söylüyorum ben? CNN Türk'ün haber linkini paylaşıyorum:
https://www.cnnturk.com/turkiye/gorkem-sertac-gocmen-suc-makinesi-cikti
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar