Kötü kış şartlarında internetten sipariş vermek, motokuryelere haksızlık olmaz mı?

Sonuçta onlar zaten bütün gün trafikte riskli bir görev yapıyorlar ve ağır kış şartlarında bu riskleri daha fazla artıyor.
En azından kar kalkana kadar bu internet siparişlerine biraz ara versek iyi olmaz mı?
Kötü kış şartlarında internetten sipariş vermek, motokuryelere haksızlık olmaz mı?
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaş ne çok temel insani düşüncelerden uzak boş kafalı insanlar varmış. Keşke böylelerinin en yakınları karda çalışırken bir kaza geçirip o acıyı taa en derinlerine kadar hissetseler. Böyle insanlarla ayni toplumun üyesi olmak bile bir eziyet. Bunlardan olsa, olsa dost değil düşman olur topluma.
Güncellemeler
+1 yıl
Valilik kararıyla İstanbul da motokurye hizmetleri durdurulmuş. Vali bey sorumu mu okudu acaba 😄
Kötü kış şartlarında internetten sipariş vermek, motokuryelere haksızlık olmaz mı?
Cevapla