Sizce işlerinden şikayetçi olan motokuryeler haklı mı?

Hava şartları çok kötü olduğunda zaten sipariş verilemiyor. O kadar kötü olmadığında da zaten biz evden çıkmayalım diye uygulamadan sipariş veriyoruz, yoksa çıkıp alırız. Bu kadar beğenmiyorlarsa garsonluk ya da amelelik falan yapsınlar bence.
Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Sizce işlerinden şikayetçi olan motokuryeler haklı mı?
Cevapla