Kuryelerin kötü hava koşullarında sipariş verilmesine tepki göstermelerini haklı buluyor musunuz?

Geçen gece aniden regl oldum hem ağrım çok vardı hava da yağmurluydu yakınlarda da marketler açık değildi ben de ped sipariş verdim kurye böyle trip atar gibi pedi kapıdan fırlattı gitti sanki lütfedip getirdi parasını almayı biliyor ama, siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?
Kuryelerin kötü hava koşullarında sipariş verilmesine tepki göstermelerini haklı buluyor musunuz?
Cevapla