
Aniden sağdan soldan çıkıveriyorlar. Canlarına susamış gibiler. Normal küçük motorlarda öyle , bazılarında kask yok. Havalar ısındı motorlar çoğaldı, ben onlara değil onlar bana çarpacak diye korkuyorum 😦

Aniden sağdan soldan çıkıveriyorlar. Canlarına susamış gibiler. Normal küçük motorlarda öyle , bazılarında kask yok. Havalar ısındı motorlar çoğaldı, ben onlara değil onlar bana çarpacak diye korkuyorum 😦
Herkes kurallara uysa motokuryeler öyle olmaz. Önünde adam pat diye duruyor dönüş yapıyor. 2 teker hemen durmuyor. Önümüze kıran var sıkıştıran var. Hızlı gelsin diyen var.
Hava güzelleşti motor kurye ler çok kuralsız ve süratle sağdan soldan yola saldırıyorlar, araba kullananlarda öyle yapınca çarpışma oluyor, ama düz şeritte giderken aniden sağdan soldan geçen motor lar insanı korkutuyor. Bu sorudan sonra hemen bir motora çarpmış kaza gördüm… üzücü , iyi sürüşler
Onların hayatını biz araba sürücüleri daha çok önemsiyoruz.
Bence olmalı. Çok tehlikeli şeyler yapıyorlar ve sonrada kaza yapmiş motor bir yerde kendisi bir yerde ölümle sonuçlanan kazalar görüyoruz.
İnşallah 🙏🏻
Cevap
6Cevap
Bence de cezası olmalı
6. Dakikaya dikkat. Onlar en çok saygı bekleyenler ama asla göstermeyenler. Kaldırımlarda bile sıkıntılar.
Olmalı ve her an bir yerden çıkıyorlar. Geçen gün neredeyse bana çarpıyordu biri sıyırdı resmen
sahildeki bisiklet yolundan da tek teker gidiyorlar geceleri
Linç edilebilirim ama, sürüş kurallarından nasibini almamış bir çoğu...
Kural bilen yok bu yüzden kaza çok oluyor
Her seferinde haklidirlar ama
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?