Moto kuryelerin trafikte ki slalom yapar gibi gitmelerinin cezası yok mu ya?

Moto kuryelerin trafikte ki slalom yapar gibi gitmelerinin cezası yok mu ya?

Aniden sağdan soldan çıkıveriyorlar. Canlarına susamış gibiler. Normal küçük motorlarda öyle , bazılarında kask yok. Havalar ısındı motorlar çoğaldı, ben onlara değil onlar bana çarpacak diye korkuyorum 😦

Moto kuryelerin trafikte ki slalom yapar gibi gitmelerinin cezası yok mu ya?
Cevapla