Motorsiklet sürücüleri için trafik kuralı yoktur gibi bir kaide mi var?

Var mı? Ben mi bilmiyorum? Ölüme koşanlar derneği kursunlar bence aralarında. Bu ne abi. Hepsi cellat gibi. Eskiden üzülüyordum motorsiklet sürücülerine yeterince saygı duyulmuyor diye ama artık gram içimde bir sempati kalmadı. Araç kullanmaya başladım başlayalı canımdan bezdirdiler. Bir tek ben mi böyleyim. Bir tane it yüzünden kaza yaptım yani. Normal mi bu? Buradan burada ki duyar kasacak motorsiklet sürücülerine de sesleniyorum. Gidin başka yerde kasın o duyarı nolur. Hepinizden nefret ediyorum çünkü şu an.
Motorsiklet sürücüleri için trafik kuralı yoktur gibi bir kaide mi var?
Cevapla