AKP Grup Başkan Vekili Mustafa Elitaş, “Bütün emekliler yılbaşı ve yıl sonundaki enflasyon farklarından faydalanırken sadece milletvekilleri bu farktan faydalanamıyor” dedi. Tüm partilerin uzlaşmasıyla düzenleme olabileceğini dile getiren Elitaş, şöyle devam etti: “Emekli milletvekilleri, ‘Valiyle bizim aramızda 2021 yılında 3 bin lira fark varken, 2022 sonunda vali bizi geçiyor’ dediler. Dolayısıyla bütün partilerle görüşmüşler. Parlamenter Birliği bize de geldi. Biz de dedik ki ‘Hak kaybı var. 13 milyon emekli bundan faydalanıyor. Sadece 2 bin milletvekili emeklisi yararlanamıyor. Bütün siyasi partiler ortak önerge verirse, biz de buna katılırız.’“
AKP’li vekil, emekli vekil maaşlarının 2021 sonunda 16 bin lira civarında olduğunu belirterek Parlamenterler Birliği’ne tüm siyasi partilerin uzlaşması halinde ortak önerge verebileceklerini belirtti.
Milletvekili Elitaş’tan 16 bin liralık emekli milletvekili maaşı açıklaması: Hak kaybı var. Vekillerin hak kaybı için ne yapmalı?
Oreo çocuğu 2500 tl alan emeklinin maaşına mı göz diktin? Ulan kaç 10 sene hiç zam yapmasalar bile rahat rahat geçiniyorsunuz. Millet emekli 1600-2500 tl parayla geçinemiyor hala çalışıyor ah ulan ahh erkek olacaksın alacaksın eline bir makineli tüfek bunların hepsini tarayıp geçeceksin. İnşallah o meclis binası tepenize yıkılır. İnşallah aldığınız o maaşlar haksız paralar çoluğunuzdan çocuğunuzdan 100 kuşak boyunca misli misli çıkar. 85 milyonun hakkını yiyorsunuz 85 bin yıl neslinizden kan gözyaşı hastalık eksik olmaz. Bu koca gözlü Allah kuranda otu boku taş edeceğini kahredeceğini söylemiş yazmış güya hiç göremedik böylelerine bir zeval verdiğini. Allah nasıl Allahsa artık hep bunların yanında. Taksirat öbür tarafta öbür tarafta derler bir de dikmişim öbür dünyasını bu dünyada millete cehennemi yaşat taksiratı öbür dünyada görülecek de. Hassssss oradan
şu ülkeyi bana teslim etsinler, bütün partileri bu topraklardan sürerim. bildiğin parazit kan emici bunlar. bk yiyin bk zıkkımın kökünü yiyin inin artık şu milletin sırtından s. gidin çalışın bi yerlerde bi faydanız olsun ülkeye
zaten emekli olana kadar dünyaları alıyorlar birde emekliyken 8katı fazla para alıyorlar yazık ya bu insanoğlunun gözü hiç doymuyor en acınası insanlar bunlar aslında fakirler değil
Gözünüz doysun ulan gözünüz. Milletvekili maaşı memur maaşını gecmemeli ki, sadece vatan severler milletvekili olsun. Milletvekiliği bir meslek değildir çünkü. Bir görevdir, hizmettir, gönül işidir.
Boğazlarına dursun kime ne faydaları var. 50 yıldır Türkiye aynı Türkiye Siyasi olarak hiçbir yol katedemedik. İnsnalarımızın arası daha da açıldı. Milyonlarca üniversiteli öğrenci var çoğu da ay sonunu nasıl çıkarırız diye bakıyor.
Yahu öğretmen emeklisi ölsün o zaman. Ne paragöz insanlar var. Millet kan ağlıyor bunlar bi de vakti zamanında milleti temsil eden bürokratlar. Yazıklar olsun
2 yıl milletvekilliliği yapıp süper emekli oluyorsunuz ama!!! ne * var heey gidi sözde Müslümancıklar!!! Bunlan münasip yerine sokmak lazım kuruş kuruş!!! 😡😡😡😡
Yani kısaca diyor ki, memleketi yiyip bitiriyor baştakiler biz niye yemiyoruz. Siyasi partiler daha fazla yemek için önerge versin destekleyelim diyor. Doymadılar paraya
Hani Ankaralı Turgutun bir şarkısı vardı. O geldi aklıma şimdi her nedense.. "Vekilime kaymak lazım"
2
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Ben hiçbirine hatta soylarına da hakkımı helal etmiyorum. Bir kere vekil ol yedi ceddin ücretsiz birinci sınıf bedava sağlık hizmeti alsın. Haram zehir zıkkım olsun yaramasın inşallah 🤲
Kıyamamm hak kaybı var evet 1500 lira alan Nenemin hak kaybı, zehir zıkkim olsun size o hak.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
16in beğenmiyorlar millet 4binle geçinmeye çalışıyor, tayyip zaten bi imzayla kendi maaşını 100bine çıkarmış sanki o paraya ihtiyacı var, kefenin cebi var sanıyorlar ama ölünce anlicaklar diğer tarafa bi bez parçasıyla gidildiğini
Ana Sayfa > Gündem > Sorular > Milletvekili Elitaş’tan 16 bin liralık emekli milletvekili maaşı açıklaması: Hak kaybı var. Vekillerin hak kaybı için ne yapmalı?