Yapılan % 30 zam ile milletvekili maaşı 73 bin 379 TL'ye, emekli milletvekili maaşı 51 bin 970 TL'ye yükseldi.
#kafamıngüzelligi

Yapılan % 30 zam ile milletvekili maaşı 73 bin 379 TL'ye, emekli milletvekili maaşı 51 bin 970 TL'ye yükseldi.
#kafamıngüzelligi

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
45Cevap
Hayır hak etmiyorlar
en basta Kemal Kilctaroglu, partiden aldigi maasi hak ediyormu? Kac secim oldu, kac secim kaybetti, partiden Atatürk Maskelerini cikart, milletten alacagi oy orani % 23 den, % 2 lere düser ama tikir tikir maasini aliyor, agalar gibi SIYASETIN kaymagini yiyor.
Bence calisana ülkesine katkisi olana maas ödenmeli..
Telefon faturasında makam arabasının benzinine kadar devletin karşıladığı yerde bu parayı alanında bu parayı onlara reva görenin de 80 miyim kul hakkı uzerindedir
Hani müslümanlar ya nasıl gidecekler acaba o kadar kul hakkiyla ki hamuduyla götürdükleri yanında bu maaşlar devede kulak maalesef
Keşke bu paralara tamah edip bı tek bunla kalsalar milletten calmasalar
Haram zehir zıkkım olsun şu an mecliste olanlar bi halta yaramıyo ülkeyi el birliğiyle batırdılar destek oldular göz yumdular. Kesinlikle hak etmiyolar memur o kadar almıyo bunlar ne hakla bu zammı aldı max 35 bin almalılar. 73 nedir ya
Zehir olsun inşallah 🤲🤲🤲
Aynen öyle
Hak ediyorlar tabi. Yol paraları yemek paraları bile yok. O kadar güç sarfedip boks dövüş yapıyorlar. Ağız dalaşları kavgalar. Zor meslek ekmeklerini taştan çıkarıyorlar.
Tabi ki hak ediyorlar. Bir de tüm market alışverişlerinde %75 indirim verin. Hatta kuaför ücretlerini kaldırın. O adamlara yazık ya ev nasıl geçindirecekler.
Emekliler niye o kadar alıyo ya hani aktifler bahane buluyo şuna buna harcıyoz diye de yazık. Okumayın milletvekili olun çocuğum olursa milletvekili yapcamövnbömvcbncb
Gayri söylenecek bir söz kalmamıştır. Milletin feryatlarina kulaklarini tikayip başıni kuma gömen ve milleti temsil ettiklerini iddaa eden bu güruha ne desem boş. Eğer aldıkları o paralari hak ettiklerini düşünüyorlarsa şayet geceleri başlarini yastıklarina rahatça koyup vicdanlari huzurlu bir şekilde yatabilirler.
Neden mecliste yemekler çok ucuz diye yaygara çıkaran muhalefet, maaşlara neden laf etmiyor? Bu kadar pata çok neden demiyor? Üstelik hiçbir iş yapmıyorlar. Kamuya zarar, millete zarar, devlete zarar. Sayısız seçim kaybetmiş hala parasının peşinde. Ne yazık ki hala CHPye veya ortaklarına oy veren geriz. kalılar var ülkede.
Meclis tv izlemeyen netten bu konu hakkında kim ne demiş diye bakmadan konuşunca sadece sen grizekalı oluyorsun.
Bi bak bakim karar kimlerin oyuyla geçmiş
Adaletsizlik tabii ki, ne zor şartlarda çalışan insanların emeğine de saygısızlık olduğunu düşünüyorum..
Yuh ya 73 bin nedir. Akşama kadar kavga ediyorlar aldıkları maaş bak, memur da yerlerde sürükleniyor.
Hiç şekilde hak etmiyorlar ne yaptıkları var
Millet açlıktan ölsün onlar zevkini sürsün
Böyle bi dünya mı var ya
Laik'in ve Demokrasi isteğinin sonucudur bu. Şimdi gelipte kimse sövüp şov yapmasın herkes bunu destekliyor
Meclistekilerin komple değişmesi lazım eski kafalar ülkenin iyiliği için hiçbir şey yapmıyorlar yan gelip yatıyorlar bizim vergilerle maaş alıyorlar ben şahsen hiçbirine helal etmiyorum
Millet vekili emeklisi olmak için ne olması gerekiyor şartlar ne?
5000 pirim günü veya 25 yıl hizmet şartı var mı?
Normal emekli maaşı kadr maaş alsınlar, 55 yaşından önce emekli olamasınlar bir de en az 6000çalışma günü prim ödemezlerse emeklilikleri yansın
Şak diye kesecen , bi kamyon yük mü taşıyolar.. zaten bi dünya para alıyorlar, bazıları yıllardır meclisten geçiniyor
Aslında onların emekli maaşı normal olabilir anormal olan halkın maaşı.
İnce 😄
Hayır sadece tanıdıkları olduğu için o koltuktalar zaten
Oda biseymi emekli hakkini sadece 2 senede kazaniyorlar
Bu koyunlara hakk hakk sürünsün sesi çıkmayan bu millet.
Hadi maaşlarını anladım, anlamadım o ayrı ama emekli maaşı neden bu kadar yüksek?
Bi an sadece emekli maaşı diye okudum bence milletin vekil diye seçtiği milletle aynı maaşı almalı
Haram zehir zıkkım olsun ne is yapiyolar ki o kadar parayı hakedecek
Halka kaşığın ucuyla, kendilerine kepçeyle her zaman olduğu gibi..
Evet hakediyolar aslında zamı az buldum düz 90-100 civarı olmalı
Hak etmiyorlar asker polis daha fazlasını hakkediyor
Bence bizimkileri artırmalılar millet aç susuz ama bazı kişiler keyiflerine bakıyor adalet yok ki
Milletin derdine derman olabiliyorsa helal olsun ama oturdukları yerden bıraz Zor
Oturdukları yerde yoruluyorlar tabiki de 70 küsür alırlar, kira ödemeleri yok, makam araçları var evleri villa, ha birde dokunulmazlığı var bunların halk ne yapsın haksız, Hep haksız halk. Millet seçiyor milletten daha iyi yaşıyorlar bırakın yesinler, sen ben mi yiyelim. Kıçımızı doğrultarak, ayıp millet ayıp eleştirmeyin ayıp vallahi
Bizde açlıktan geberelim verdiğimiz paralar haram zaten
Çoğu toplantılara bile katılıyor. Yedikleri içtikleri haram hepsinin
Katılmıyor*
Egitim, hukuk v. b. butun sistemimiz Amerika, Avrupadan devşirme ama nedense paşalarin maas oranlari Muz Cumhuriyetinden geliyor.
Çok çalışıyorlar. Bu maaşın yanında bir de onlara taze taze kaymak lazım
Bi mik yaptıkları da yok eleştirirler birbirlerini o kadar
Bence tüm maaşlar baştan güncellenmeli millet vekili en fazla 25 bin almalı emekli olanlara 10 bin yeterli en baştan tüm maaşlar güncellenmesi gerek
Ekin ekin millet hey herkes buraya gelsin makara var insana güzel tuzak yapılır hey millet Allah akıl fikir versin
Bence millet vekili 50 emeklisi 25 alsın🙄 barajı geçen mecliste yer alıyor. Sağlamın yanımda çürük de var hepsi aynı para bu da kötü
Memleket açlıktan kırılıyor insanlar evine ekmeği zor götürüyor
Yiyip içip yatsınlar orada
Hiç deme
Etmiyorlar ama yapabilecek bişi yok, ayrıca onlar ediyorsa herkes hak ediyor.
Ne yapsin cok calisiyo enflasyon var onlari da vurdu tabi
Halk düşük zekalı oldukça daha da fazlasını hak ediyorlar.
tabi ki bak etmiyoar ama kurmuslar bir duzen yaşıyorlar
Yataş bile bu kadar uyku parası vermezdi
Akp ve MHP milletvekilleri hak ediyor.
Şaka len. Hemen kulaklarım çılgınlamaya başladı.
Hepsinin allah belasini versin acccc kopekler
Salla başı al maaşı yazık
Milletvekili olacam en iyisi
Sence ne kadar maaş hak ediyorlar..
Bunları doyuramadık ülkenin yiyici tayfası i..
milleti iyice delirtmek icin yapiyorlar
Haram olsun. Bogazlarinda kalsın
bizim için çalışıyorlar ne yauww
Zıkkım yesinler
Oy verirken bunları düşünün..
Bir de ne iş yaptiklarini bilsek keşke
Asla hak etmiyorlar özellikle hep hiç hak etmiyor
Haram zıkkım olsun
Paralara bak be
Bence hakediolar