Yüzü kezzapla yakılan Berfin Özek, "Asla affetmem" dediği eski sevgilisi Ozan Çeltik'le dünyaevine girdi. Nikahın ardından Berfin Özek ve Ozan Çeltik çifti, evlilik cüzdanıyla poz verdi.15 Ocak 2019'da dershaneden evine gitmeye çalışan Berfin Özek'in eski erkek arkadaşını tarafından yolu kesilmiş ve yüzüne asit atılmıştı. Özek, yaşanan olayın ardından 13 yıl hapis cezası alan eski erkek arkadaşını affetmiş ve 4 ay onun ailesinin evinde kalmıştı. Haberin ayrıntılarını Buradan okuyabilirsinizBerfinin Kezzap atılmadan önceki fotoğrafı#carliabinizsoruyor
Berfin Özek, yüzüne kezzap atan eski erkek arkadaşı ile evlendi. Zarar veren biriyle evlenmeyi mantığınız alıyor mu?
Hayatının içine etmiş birisini affetti. Bu yüce gönüllülük falan değil. Ne güzel cezasını çekiyordu, belki de daha da ağır çekecekti.. Kendisiyle acaba kendisini sevdiği için mi evlendi, adını temizlemek için mi? Tarih tekerrürden ibarettir.. Bergen affetti de ne oldu? Gencecik yaşında öldü, en başında affetmemeliler.. Yahu insan en çok kendine değer vermeli, kendine değer veren birisi kendisine bu vahşeti yapanı affetmez.. Her gün yüzüne baktığında o anı hatırlayacak.. Bu adam sonrasında ondan boşanmak isterse ne olacak? Dava düştü.. Boşanmak istemesi en güzel ihtimal, her şeyi yapar bu cani.. İlerde çocukları olursa ne olacak? Berfin ne anlatacak çocuğuna, çocuğu yüzünün halini sorarsa şayet? Senin baban yüzüme kezzap attı ve bende onu affettim, evlendik.. Çocuğuna böyle mi örnek olacak? Nasıl hayatının içine eden birisiyle hayat kurabilir? Unuttu mu o travmaları? Unuttu mu o terapileri? Unuttu mu o yaşadığı sinir krizlerini? Herkes arkasında ve yanındayken nasıl affetti? Hani çaresiz olsa, kimsesi olmasa anlarım anlamak istemesem de anlarım.. Çaresiz asla değildi, herkes destek oldu ona.. Bu kadar destek görürken, bu kadar yalnız değilken hangi akılla affetti? Onu affederek kendine ihanet etti.. Bir kez daha aynı vahşete maruz kalırsa dilerim kalmaz işte bu kez kendi seçimiyle yaşamış olacak bunu.. Sonu bu kadar belliyken niye canına susadı bu kız? Göremiyor mu sonrasını? Kadınlar dik durmalı, affetmek ne ya, bu affedilir mi? Berfin'in kendisine yaptığı kötülüğü kimse yapamaz ona..
Ağzım açık okudum hatta inanamadım gittim instaya hesabını bulamadım Google'a baktım o kadr uzun süre şokta kaldım ki en sonunda ağzımın içi kurudu öyle kendime geldim Bu bir intihardır Bu cahilliktir Bu kafasızlıktırBu bencilliktir Bu değersizliktir Sen bu acıyla bu piskolojiyle mücadele ederken yanında kim vardı Hiç mi bi duraksamadın Anam babam bu kadar üzüldü benim halim perişan ben nasıl böyle bir şeye kalkıştım nasıl hayatımı mahveden bir mahlukla evlendim demedin mi Demediysen demiyorum bir şey Sadece senin için döktüğümüz gözyaşlarına üzülürüm Yazık...
İnsanın celladina aşık olması bu demek yazık cidden çok yazik bu kadınin sosyal çevresi yok mu nasıl bir şey olamamış gibi bu yaratığı arkadaş çevresiyle tanıştıracak yüzünü taninmaz hale getiren yaratığın nasıl karısı olacak nasıl sevecek nasıl dokunacak nasıl öpecek nasıl bir şey olmamış gibi gözlerinin içine bakacak her aynaya baktığında ona nefret kusması gerekirken o gidip karısı oluyor cidden aklım almıyor bu yaratıkla evlenmekle hayatının belki de en talihsiz bir kararını vermiş oluyor bu kadını daha çok zor günler bekliyor valla çok üzgünüm
Sırf evde kalırım kimse beni almaz diye evlenmiş resmen, şaka gibi ya evlenmek bu kadar önemli mi? Evlenme ne olucak yani şaka gibi atıyorum evlenicegim adam bana Tokat atsa ve ya küfür etse affetmem asla. Hele bu şaka gibi hayatını yaktı yüzüyle beraber. Daha neler eder bu psikopat
Tipini sk ga vat herifi Yazık Ya güzelim Kızı ne hale Getirmiş Allah'ından bul Kızın bununla evlenmesine gelecek Olursam bu it pişman olmuş olabilir yoksa böyle itle imkanı yok evlenilmez umarım yaptığın pislikten pişman olmuşsundur Ya İnsan oğlu neden böyle vahşi ya Basklarina zarar veriyor ama Kendisine dokunmuyor tabi canım kendisine zarar verir mi kendi canları tatlı
Sitede az önce de gördüm bu soruyu az önce okuduğumda da üzüldüm şimdi okuduğumda da üzüldüm. Enteresan ama var demekki bir sebebi. Ama bu evlilikten mutluluk ve huzur beklemek saçma. Böylesine hasta ruhlu bir adamla birlikte olmak elbetteki kan vahşet ve cinayeti getirecek
Akılıma gelen şimdi bu kezzabı atan erkek arkadaşı onüç yıl ceza aldı ya bunu yatmamak için bu yola baş vurdu, cezaevinde ona akıl vermişlerdir evlen şikayetini geri alsın cezaevinden çık bir zaman evli kalır sonrada anlaşamıyoruz dersin boşanırsın, benim akılımdan geçen bu vede yaşatacak insanlar bunun böyle olacağını görecekler, ben empati yapıyorum da asla bunu yapanla aynı çatı altında kalmayı düşünmezdim, bu bayan sonradan çok pişman olacak ama o zamana kadar iş işten geçmiş olacak.
Ya siz canım misiniz acaba? Kız belli ki başkasıyla evlenemeyecegini düşünüp mecburen bununla evlenmiş. İki ay sonra baltayla kesmeye kalkar zaten merak etmeyin. Bekar kalsa sanki siz alacaksınız da bu kızı, gelmiş yok kızlar kötü sever yok şu yok bu diye zirliyorsunuz.
Merhaba, ben bu kız hakkında çok araştırma yaptım, röportajlarını ve katıldığı proglamları izledim. Şu an nasıl şoka girdim anlatamam. Bildiğin soruyu okuyunca ifadem değişti. O çocuk olduğuna emin miyiz ya?
Habere de baktım ama cidden şoktayım. Hatta çocuğun ailesinin evinde kaldı ama onu da sağlam psikolojiyle yapmadığını söyledi. Cidden esas detayları merak ettim.
Diyelim yanlışlıkla bir kaza eseri bu şekilde birinin yaralanmasına sebep oldun sen sorumluluk hissetmez miydin? Telafi maksatlı o kişiyi mutlu etmeye çalışmaz mıydın?
Öyle de yanlışlıkla bir insana böyle zarar veremem ki. Hani anlamadığım o fazla iyimser bakamıyorum ben iyi niyetle sahip çıkmayım da eski Türkiye değil ortalık kafam bir türlü bu evliliğe iyi niyetle yatmadı
Evliliğin hangi niyetle yapıldığını iyi niyetle yapılıp yapılmadığını bende bilmiyorum. Ama mesela birinin böyle yaralanmasına sebep verseydim o kişiye kaybettiklerini geri vermek için elimden geleni yapardım. Eğer karakteri benim için uygunsa yüzünün bu şekilde olması beni rahatsız etmezdi
Ulan haysiyetsiz gülerek poz veriyor bi de 2 3 ay sonra bırakacak ya da öldürecek kızın haline bak içim acıdı, psikolojisi normal değil kızın ama bazı şeyleri aklım almıyor yorum yapmak kınamakta istemiyorum.
Belki yüzüne atılan kezzaptan daha kötüsünü yapmıştı adama. Mesela kadınlar bir erkeği taciz iftirası ile linç ettirip, itibarını bitirip, hapse attırıp, ailesini dağıtmayı çocuk oyuncağı zannediyor. Birbirlerine gülerek anlatıyor. O 6284 iftira mağdurları hapisten çıkınca, cezaları bitince seyredin olayları.😎
Bergen geldi aklıma. Ne yaşadığını bilemeyiz insan şiddet gördüğü ve psikolojik olarak manipüle edildiği birinin yanında farkında olmadan farklı düşüncelerle kalabiliyor işin özünü de o insandan uzak kalınca kendine geldikçe anlıyor. Çokta güzel bir kızmış hayatının geri kalanıda güzel geçer umarım.
Nasıl cesaret etmiş aklım almıyor. Böyle bir vahşiliği yapan başka neler yapmaz ki? Ölüme yürümek gibi bir şey. Allah akıl fikir versin ne diyeyim başka...
İnşallah hayatının bundan sonrası güzel olur. Allah onun yaşadığı acıları kimseye yaşatmasın yaşamadığımız şeyleri bilemeyiz kim bilir bu kararı hangi psikoloji ile verdi