
https://youtu.be/ScjweegpdrQ

Kör olduklarını düşünüyorum Net Dışarda hiç mi görmüyor sunuz İnsanların durumunu ne hadi onları geçtim kendinizi bile mi tuzu kuru olanlar anlamaz ama kendisinin de zorluk içinde olup ekonominin iyi olduğunu savunan da zeka geriliği görürüm
Kör olduklarını düşünüyorum Net Dışarda hiç mi görmüyor sunuz İnsanların durumunu ne hadi onları geçtim kendinizi bile mi tuzu kuru olanlar anlamaz ama kendisinin de zorluk içinde olup ekonominin iyi olduğunu savunan da zeka geriliği görürüm
Dayı dua etsin başka bir şey sokmamışlar ağzına 😂
Cevap
7Cevap
Iyi yapmışlar! Bu okumamış bilgisiz ve her halta inanan kuzu beyinli adamlar bir ülkenin zenginliğini ve ekonomisini cebinde ki telefona göre ölçüyor! Sor bakalım vatandaşa cebinde ne kadar para var? Haftada kaç defa et yiyiyor veya evi arabası var mı diye! Eğer bunlar yoksa zengin veya durumun iyi falan değildir...
Şükretme anlayışından kurtulmak lazım. Şükür güzel bir kavram ama her zaman fayda sağlamıyor. Şu an şükretmek yerine; neden bu durumdayız diyebilmek lazım. Ülkede problem olmadığını söyleyen kesimin en büyük problemi bu maalesef. Sebebi de bana göre cehalet..
Tjrjr komedi lan 😃 telefon sokmuşlar dedin yanlış anladım djdj
Neyse 😃
Tamam tamam djdj
Ay pis o telefon kız allahtan sadece ağzına sokmuşlar hsjjdjd
😂
Sjajshs tam benlik hareket olmuş.
Ancak böyle anlar bu Man kafalar. 😅
İyi yine telefon sokmuşlar hahahahshshs
Ülkede problem olması için ortada ülke olması gerekir ben bir ülke göremiyorum.
Bu gidişle işimiz çok zor.
Darısı tüm yobazlara amin.
Kör olduklarını düşünüyorum
Rahatladım valla iyi yapmışlar
bence mükemmel bir hareket olmuş..
Müthiş 👏🏻👏🏻
Ahahaha iyi olmuş
İyi yapmışlar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?