Bakan Dönmez'den kış saati uygulaması açıklaması Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Fatih Dönmez, kış saati uygulamasıyla elektrikten 6 milyar TL tasarruf sağlandığını açıkladı. Dönmez, Türkali-2 kuyusunun rezervuar testinde günlük 650 bin metreküp gaz akışına ulaşıldığını ifade etti
Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı, kış saati uygulaması ile 6 milyar tasarruf edildi dedi! Kış saatinden memnun musun?
Hangi politikacıyı dinleseniz hepsi tasaruf ediyoruz bu kadar milyar kazanç elde ettik diyor ama fiyatlar sürekli artıyor. İnanmıyorum politikacılara hepsi yalan makinası. Peki utanmaz bakan neden sürekli fiyat artışına gidiyorsunuz madem 6 milyar tasarruf ettin? Kendi yalanlarınla kendini eleveriyorsun.
Gelişmiş ülkelere baktığımda çevre politikası sağlam ve önemseyen partilerin desteklendiğini görüyorum. Bizde de bunun zamanı geldi de geçiyor bile. Dünya içinde Türkiye nin kaynakları varolabilir. Dünyayı korumadan ülkemizi, ülkemizin doğal kaynaklarını korumadan Dünya yı kurtaramayız...
Bunlar geldiğinde vardı zaten. Sonra herseyi yeniden bi ben buldum kafasında oldukları için kaldırdılar. Seneler sonra aaa faydası varmış diye yeniden çıkardılar. Matematikleri bu kadar.
Karanlıkta işe okula gidiyor insanlar, karanlıkta geliyor. Milletin psikolojisi bozuldu... Dünyada 1 akıllı biz miyiz uygulama yapmayarak tasarruf eden?
Çok tasarruf etmek istiyorlar ise, garantili yatırımları bıraksınlar. Milletin "A.." sına küfredenlerinmihalelerini iptal edip, affettikleri vergileri toplasınlar