Gündem 26 Aralık oldu, bırak kar'ı soğuk bile yok neden sizce? Nicki-umarsiz Takip Et Xper 5 Yaş: 30 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Eskiden hemen hemen bütün Türkiye beyaza bürünürdü şu an soğuk bile değil Güncellemeler+1 yıl Kimse yok sanırım 26 Aralık oldu, bırak kar'ı soğuk bile yok neden sizce? Cevapla Sizce Soruları Beğen Paylaş Takip Et
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Gündem konusunda 26,6b cevap paylaştı. Bence mevsimlerden 0 0 Yorumla
SekstingPadişahı Takip Et Yoda Yaş: 31 , eic 100% +1 yıl 1987 İstanbul/Emirgan kışı diye bir fotoğraf gördüm 10 gün önce falan internette... Şimdi fabrikalar o kadar fazla ki, dünyamız ısınıyor ve bu bizi öldürüyor, sadece farkında değiliz... 0 0 Yorumla
Cihat4245 Takip Et Bilge Yaş: 30 , eic 100% +1 yıl Motorla işe gidiyorum kardeşim havalar iyi böyle Allah allah 😄 1 2 Yorumla Nicki-umarsiz +1 yıl Allah yardımcınız olsun Yorumla Cihat4245 +1 yıl Sağolasın Yorumla
uyanmakzorundayiz Takip Et Yoda Yaş: 24 , eic 100% +1 yıl Gündem konusunda 1,3b cevap paylaştı. Orası neresi burası Van soğuk karda yağdı az 0 0 Yorumla
boşişlermüdüri Takip Et Xper 6 Yaş: 23 , eic 100% +1 yıl Hep Amerika'nın oyunları 1 20 Yorumla Nicki-umarsiz +1 yıl Nickinin hakkını veriyorsun 😂 Yorumla boşişlermüdüri +1 yıl Ne kadar tanıyorsun ki beni Yorumla Nicki-umarsiz +1 yıl 'Nickinin hakkını veriyorsun' demiştim. Hakkında bir yargıda bulunmadım ve tanımıyorum da Yorumla boşişlermüdüri +1 yıl Mehmet Karahanlı sadakatin taktir ediyor. Sende Amerika'nın oyunları Yorumla Nicki-umarsiz +1 yıl Yüklem özne uyuşmazlığı var Yorumla boşişlermüdüri +1 yıl Ksjddjdjdj umrumda değil Yorumla Nicki-umarsiz +1 yıl Mesaj iletilmemiştir öyleyse 😂 Yorumla boşişlermüdüri +1 yıl Eeeee gülüm ne yapalım Urfa'da Oxford vardi da ben mi gitmedim Yorumla Nicki-umarsiz +1 yıl Ama oxford'ta Urfalı var 😂 Yorumla boşişlermüdüri +1 yıl Eeeeeeeeeeeeeeeeee Yorumla Nicki-umarsiz +1 yıl Yani Oxford okumak için kapına gelmesine gerek yok, kendin gidebilmeyi hedeflemen lazım 😌 Yorumla boşişlermüdüri +1 yıl Sen gittin galiba Yorumla Nicki-umarsiz +1 yıl Yok gitmedim, hedefinde Oxford yoktu Yorumla Nicki-umarsiz +1 yıl Hedefimde* Yorumla boşişlermüdüri +1 yıl Hee senin hedefin Nişantaşı üniversitesi Yorumla Nicki-umarsiz +1 yıl Yok ben bitirdim ünivimi okurken eğlendim öğrendim, şimdi ise meylerini fazlasıyla topluyorum 😌 Yorumla Nicki-umarsiz +1 yıl Meyvelerini, bugün ne oldu ya eksik yazıyorum 😂 Yorumla boşişlermüdüri +1 yıl Eeee paşam basın göğe erdi mk Yorumla Nicki-umarsiz +1 yıl Evet MK Yorumla boşişlermüdüri +1 yıl Aferin canım benim 😘🤩🤩🤩 Yorumla
constellationnn Takip Et Bilge Yaş: 27 , eic 100% +1 yıl ocak Şubat sert geçer 1 1 Yorumla Nicki-umarsiz +1 yıl Hersehe Şubat sert geçiyorda son 5-6 yıldır mevsim Türkiye aleyhine dönmüş Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Bence mevsimlerden
1987 İstanbul/Emirgan kışı diye bir fotoğraf gördüm 10 gün önce falan internette... Şimdi fabrikalar o kadar fazla ki, dünyamız ısınıyor ve bu bizi öldürüyor, sadece farkında değiliz...
Motorla işe gidiyorum kardeşim havalar iyi böyle Allah allah 😄
Allah yardımcınız olsun
Sağolasın
Orası neresi burası Van soğuk karda yağdı az
Hep Amerika'nın oyunları
Nickinin hakkını veriyorsun 😂
Ne kadar tanıyorsun ki beni
'Nickinin hakkını veriyorsun' demiştim.
Hakkında bir yargıda bulunmadım ve tanımıyorum da
Mehmet Karahanlı sadakatin taktir ediyor. Sende Amerika'nın oyunları
Yüklem özne uyuşmazlığı var
Ksjddjdjdj umrumda değil
Mesaj iletilmemiştir öyleyse 😂
Eeeee gülüm ne yapalım Urfa'da Oxford vardi da ben mi gitmedim
Ama oxford'ta Urfalı var 😂
Eeeeeeeeeeeeeeeeee
Yani Oxford okumak için kapına gelmesine gerek yok, kendin gidebilmeyi hedeflemen lazım 😌
Sen gittin galiba
Yok gitmedim, hedefinde Oxford yoktu
Hedefimde*
Hee senin hedefin Nişantaşı üniversitesi
Yok ben bitirdim ünivimi okurken eğlendim öğrendim, şimdi ise meylerini fazlasıyla topluyorum 😌
Meyvelerini, bugün ne oldu ya eksik yazıyorum 😂
Eeee paşam basın göğe erdi mk
Evet MK
Aferin canım benim 😘🤩🤩🤩
ocak Şubat sert geçer
Hersehe Şubat sert geçiyorda son 5-6 yıldır mevsim Türkiye aleyhine dönmüş
Soğuk zaten mk
Harbiden ya