Aslında ifade yanlış. Yaz bittiğinde saatleri geri alırsak normal saate geçmiş olacağız, yani kış saati diye bir şey yok. Kış bittiğinde saatleri 1 saat ileri alarak normal saatten yaz saatine geçiyoruz. Şimdi saatleri geri almak (yaz saati uygulamasının sona ermesi) iyi olur, çünkü işe gidenler ve öğrenciler karanlıkta kalkıp evden çıkıyor. Ayrıca, saatler geri alındığında işyerlerinde harcanacak elektrik, yaz saati devam edince sabahları evlerde harcanıyor.
Bence kış saati uygulaması biran önce gelmeli , bu ne ya çocuklar karanlıkta okula gidiyor ya da insanlar karanlıkta işe gidiyor, sırf bir adam istedi diye bu uygulamadan çıktılar Avrupa’ya bakın onlar halen saat uygulaması yapıyor adamlar aptalmı böyle bir şey yapıyor?