Durduk yere gelip Atatürk'e mi oy verirdin yoksa Erdoğan'a mı diye soranı mı dersin Yoksa ikiye bir alevi olduğunu mu söyleyip acitasyon yapanı mı? Ne bunlar ya
Güncellemeler
+1 yıl
Yukarı
Bu Aleviler niye böyle ya sözde kendileri ayrıma maruz kalıp kendileri de niye aynı şeyi yapıyor?
Ulusal medyayı takip et. Durup dururken, hangi yayın organı Alevilik ile ilgili manşet atıyor ve ya devamlı haber yapıyor ise, bil ki o ne Alevilerin hakkını savunma peşinde ne de haber yapma peşindedir. Tek amacı halkı birbirine düşürmektir. Düşman o'dur.
Alevi değilim. Çevremde çok alevi var. Ama insanları Alevi sunni diye ayırmakta çok yanlış. Alevi deyince hepsini kapsıyorsun. O yüzden o çıkışım. İş yerinde 3 5 tane dengesiz varsa o onların sorunu onlara göre cevaplarını verirsin. Ama topluluğa Aleviler diye yazınca o olmuyor. Benim tanıdıklarım da şeker gibi insanlar bırak saçma sapan konuşmayı , insanlar tarafından yanlış anlaşılmamak için konuşmazlar bile. Dengesiz her yerde var. Ayırmamak lazım. Bende çalıştığım yerde kendimizden olan insanlardan çok çekiyorum mesela. Ama şunlar neden böyle dersem o zaman o genellemeye aldığım hiç alakasız olan insanlar bile alınabilir. Lütfen dikkatli soru sorun.
Hayır yani onun yaptığı şeye bişey demiyorsun da benim soruma mi takildin? Ne saçma şey ya, yüreğin varsa uzun uzun bana yapılan saçma baskı ve kemalist olmadığımı söyleyerek vatan haini ne diyeceksin?
Bak şimdi mesai saati için de sana yapılanı ben bilmem. Böyle bir şey sana yapıldı mı yapılmadı mı onuda bilemem yazdın. Cevap veriyorum. Mesela farklı bir biçimde sorsaydın. Farklı cevabını alırdın. Ama takılmaya gerek yok bence. Bunu yapanlar patronlar mı orada çalışanlar mi? Şöyle söyliyim farklı siyasi görüş olması herkesin görüşünün ayrı olması normal. Ama vatan hainliği konusu çok hassas. Bana yapılsa ne varsa kafasına geçirirdim
Ayrıca yüreğim de var. Ama her alevi alevi değil her sunni her sunni değil. Ayrıştırılma konusunda hassasım. Bunu bir sunni yapsa sana sunniler niye böyle demezdin. Bu çalışma arkadaşlarım neden böyle derdin. Ama alevi olsaydın bu sunniler neden böyle derdin gibi gibi? Anladın
Siz bir tarafın avukatı değilsiniz ki ne benim ne onun? burada değil , burada olsa ne olacak onu anlamıyorum, ben sana yaşadığım olayı anlatıyorum paranoyak bir yaklaşım hissettiğim şey. Bir devlet kurumu diyelim
Kız doğru söylüyor sialarin hepsi senin işyerinde ve ya Türkiyeyi kapsamıyor zira sende ne beni nede diğer Şialari tanımıyorsun senin sorunun irkla dinle degil
@venom4499 sorunu olabilir. Yazar fikir alır. Genelleme yapmaması gerektiğini anlamıyor. Yazık. Böyle ayrışma yaptıkların dan aynı bayrağın altında bölük pörçük olduk... Sorularınızı, dine, siyasi görüşe, ırka kısacası hiç bir ayrım olacak şeylerle nitelendirip sormayın.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Alevilik bu ülkenin yumuşak karnıdır. Bahsettiğini yapanlar Aleviler değil. Kışkırtma çabası olan ülke düşmanları.
Ulusal medyayı takip et. Durup dururken, hangi yayın organı Alevilik ile ilgili manşet atıyor ve ya devamlı haber yapıyor ise, bil ki o ne Alevilerin hakkını savunma peşinde ne de haber yapma peşindedir. Tek amacı halkı birbirine düşürmektir. Düşman o'dur.
YouTube da görüyorum Alevi dedesi imiş, herif bir saydırdı Hz. Ömer'e Hz. Ebubekire..
Ağzım açık kaldı ya istersen link bile atabilirim
Kardeşim neyin kafasını yaşıyorsunuz ben bir siayim ve azerbaycandayim Atatürk ne alaka senin problemin Kürtlerle dini karistirma
Sana ne lan?
Aleviyimde ondan bari korkak olma açık hesapda yaz sonra kayboluyorsunuz
Ya senden niye korkayim ya...
Tamam tamam inandım
Sen kimsin senden korkacağım
Sen şimdi bunları söyleyerek ne çıkarmaya çalışıyorsun?
Soruma cevap versene?
İş yerinde böyle saçma sapan şeyler konuşan Aleviler var da
Alevi değilim. Çevremde çok alevi var. Ama insanları Alevi sunni diye ayırmakta çok yanlış.
Alevi deyince hepsini kapsıyorsun. O yüzden o çıkışım. İş yerinde 3 5 tane dengesiz varsa o onların sorunu onlara göre cevaplarını verirsin. Ama topluluğa Aleviler diye yazınca o olmuyor. Benim tanıdıklarım da şeker gibi insanlar bırak saçma sapan konuşmayı , insanlar tarafından yanlış anlaşılmamak için konuşmazlar bile. Dengesiz her yerde var. Ayırmamak lazım. Bende çalıştığım yerde kendimizden olan insanlardan çok çekiyorum mesela. Ama şunlar neden böyle dersem o zaman o genellemeye aldığım hiç alakasız olan insanlar bile alınabilir. Lütfen dikkatli soru sorun.
Hayır yani onun yaptığı şeye bişey demiyorsun da benim soruma mi takildin? Ne saçma şey ya, yüreğin varsa uzun uzun bana yapılan saçma baskı ve kemalist olmadığımı söyleyerek vatan haini ne diyeceksin?
Bak şimdi mesai saati için de sana yapılanı ben bilmem. Böyle bir şey sana yapıldı mı yapılmadı mı onuda bilemem yazdın. Cevap veriyorum. Mesela farklı bir biçimde sorsaydın. Farklı cevabını alırdın. Ama takılmaya gerek yok bence. Bunu yapanlar patronlar mı orada çalışanlar mi? Şöyle söyliyim farklı siyasi görüş olması herkesin görüşünün ayrı olması normal. Ama vatan hainliği konusu çok hassas. Bana yapılsa ne varsa kafasına geçirirdim
Ayrıca yüreğim de var. Ama her alevi alevi değil her sunni her sunni değil. Ayrıştırılma konusunda hassasım. Bunu bir sunni yapsa sana sunniler niye böyle demezdin. Bu çalışma arkadaşlarım neden böyle derdin. Ama alevi olsaydın bu sunniler neden böyle derdin gibi gibi? Anladın
Kendisi sürekli ben aleviyim diyip durduğu için?
Ama kendisi burada yok öyle değil mi?
Tama olarak bu söyleyen hangi pozisyonda ve ne iş yapıyorsunuz
Siz bir tarafın avukatı değilsiniz ki ne benim ne onun? burada değil , burada olsa ne olacak onu anlamıyorum, ben sana yaşadığım olayı anlatıyorum paranoyak bir yaklaşım hissettiğim şey.
Bir devlet kurumu diyelim
Kız doğru söylüyor sialarin hepsi senin işyerinde ve ya Türkiyeyi kapsamıyor zira sende ne beni nede diğer Şialari tanımıyorsun senin sorunun irkla dinle degil
@venom4499 sorunu olabilir. Yazar fikir alır. Genelleme yapmaması gerektiğini anlamıyor. Yazık. Böyle ayrışma yaptıkların dan aynı bayrağın altında bölük pörçük olduk... Sorularınızı, dine, siyasi görüşe, ırka kısacası hiç bir ayrım olacak şeylerle nitelendirip sormayın.
Sorunum yok, lakin anlamak istemiyosunuz
Demem o ki sırf ben senin gibi 2 Sünni terörist oldu diye bütün Sünnilere terörist demem yani o kadar ırkçı kafasında diyilim
@venom4499 Ben işyerindeki durumdan bahsettim ve çevremde gördüklerimden
O zaman sorunda çevrendeki lerden bahset zira benim neremeki Türkiye siyaseti falan
@venom4499 o zaman sen de soruda kast edilen kişiyi anla, her lafın hesabını mi vereceğim Aliyev'in uşağı
Aliyev'in uşağı olduğu nerden çıkarttın zira senin konuşma tarzın ırkçı kafasında bide korkaga bak gizli yapmış kendisini geç bunları geç
@venom4499 ya kalk git
Tamam tamam fetullah kafalip
oy verme sorusunu soranın aklını...
Cidden sinir oldum ya, bir de diyor ki kemalist olmayanlar vatan hainidir bana göre