Muhtar olmak için neden bu kadar yırtınıyorlar?

Bazı yerlerde böyle.
Konvoylar falan oluşturuyorlar ısrarla oy istiyorlar.
Alacakları Max asgari ücret. Birde bu azalar ve ihtiyar heyeti mi ne, ne işe yarıyorlar
Muhtar olmak için neden bu kadar yırtınıyorlar?
Cevapla