Buna ancak dergahta sarıklı şeytana tapan koyunlar inanır.. Yani hayretler içindeyim yangın var cayır cayır adam ateşten değil yangın diyor... Doğru ya yangını hep buz çıkarıyor çok soğuk olduğu için.. Buna inanan köyünün da beynine...
Evet, hakli.! Zamaninda bizim gozumuzun icine baka baka ne demisti Albayrak; dolarla mi maas aliyorsunuz? Butun bu sistemin tek sorumlulari bizleriz, onlar degil!