"Faiz sebeb enflasyon sonuc " modelinden vazgecip tum dunyanin yaptigi ortodoks ekonomi modeline gecileceginin sinyalini verdi muhalefetin de secim vaadi buydu...

"Faiz sebeb enflasyon sonuc " modelinden vazgecip tum dunyanin yaptigi ortodoks ekonomi modeline gecileceginin sinyalini verdi muhalefetin de secim vaadi buydu...

Faiz sebep enflasyon sonuç odaklı model bizim ülkede işlemez; dışa bağımlı bir ülkede sadece üretim üzerinden doları kontrol edebilmek ütopyadan öteye gitmez.
Bunu anlamadı, devam etti; sonuçlarını görüyoruz. Ortodoks modele dönülmesi ve güven ortamının yaratılması tek çözüm yolu
Önceki bakanlara göre umut verse de ben düzeleceğini pek düşünmüyorum. Özellikle miras ve servet vergisi kısmı beni çok mutsuz etti. Açık açık arkadan dolaş, yasal iş yapma diyorlar.
Dunyanin her yerinde durust insanlar kaybediyor sistemin acigini kullananlar kazaniyor... gercekten nebatiden sonra cok iyi oldu en azindan bir guven veriyor
Demirtaş hocanın yorumunu gördüm. 3 yol gösterip beklentilerini söylemiş. Tamamen bakana bırakırlarsa yapılabilir birseyler ama sorunu oluşturan ve düzelten kişiler aynı olamaz. Ekonomi yönünden suni bir rahatlama olabilir.
Turkiyenin ne petrolu ne dogalgazi var olsa da bize yetecek kadar cikar ihrac edicek duzeyde bulunmaz... bu açık kapanip da avrupa standartlarina gelmemiz imkansiz milyonlarcada multeci var... onlari da avrupaya salamayiz bir kac sene sonra zaten turkiyeye alisacak avrupaya da gitmek istemicekler o zaman sorunlar baslicak
Cevap
2Cevap
Bence olabilir
😂😂 ne yani Tayyip Bey'in modelini niye rafa kaldırıyorlar fetöcü olabilirler mi
Hata oldugunu anladilar diye yorumluyorum da bakalim belli de olmaz😅
Yetkiyi ve etkiyi gordugumuz icin daha da soylemez diye dusunuyorum... secimin ikinci tura kalmasi iktidari da dusunmeye sevk etmis... darisi chp basina
Yani insan şaşıyor gercekten nasil beceremediler diye... m. ince haklıymış bu secimi de kazanamadiysa hocbir secimi kazanamaz yeni bir parti olmadikca heni bir lider iktidar istedigi her secimi kazanir
M. ince zaten chp basina gecmek icin cok ugrasti hatirlarsan kk rakibiydi... ama kk oyle bir kendi taraftarlariyla doldurdu ne yaptiysa olmadi en son parti kurdu ayrildi... vay sen niye parti kurdun oylari boluyorsun diye adami linclediler... oy bolse ne olucak secimi yine kazanamadila
Hatası oydu bırakmıyacaktı CHP'yi mesela şimdi partide olsaydi çok rahat başa geçicekti onun yerine imamoglunun ufak cakalliklariyla uğraşılıyor. M ince çok iyi gözlem yapıyor ama harekete geçicek yeterlilik yok. seçimden çekilmesi bile komikti arkasındaki birliğide kaybetti bu saatten sonra kimse onu ciddiye almaz
Ben tam tersini dusunuyorum... chp oy veren gencler bence kk uzaklasti inceye yaklasti... itibar suikasti daha konuşulmadı bile konusulunca
Ya adam da makina degil basina gelemyen kalmadi biraz dinlenmesi normal ama ben m. ince siyaseti birakacagini düşünmüyorum... umit ozdag ise milliyetci oylari alicaktir mecliste olmasa bile ana muhalefet unusuru olucaktir... multeci meselesinde etkili bir siyaset yapti...
Bu ülke düzelmez artık umudumu kestim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?