Gasp- hırsızlık = aylık 8 bin TL toplam yatilacak hapis 2 yıl
Arsa kavgası anlasmasizliğindan toplam ceza
= 9 ay aylık 9.500 TL karşılığında yatarmısınız
Arsa kavgası anlasmasizliğindan toplam ceza
= 9 ay aylık 9.500 TL karşılığında yatarmısınız
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Paranın değeri yok TR de. 9500 dediğin rakam TL bazındaysa zaten düşünülemez. Euro veya Dinar olursa düşünülebilir:D
Euro veya TL ile maaş alırsam neden hırsızlık veya arazi sorunu olsun ki 😂
TL yazmış ya dolar olacaktı soryy
TL ile de maaş almıyorsan da artık ben ne diyim
Ben TL ile maaş almıyorum şahsen
Anladım işsizsin:(
Yoo aksine isim var görünürde işsizim ama kazancım günde 18 saat çalışan bir insanın kazancından kat kat fazla
Günde 18 saat çalışan birinede allah kolaylık versin. Ha 18 saat çalıştırıp hala hakkınıda yiyorsa o insanın allah çıkarsın ya ne diyim kardeş. Sanada hayatta başarılar. At hırsızlığımı yapıyon bacım? At hırsızı gibi tipin var
Amin Allah kolaylık versin emekçi insanlarımıza hakları ne burada nede diğer dünyada kimsede kalmaması dileğiyle.
Teşekkür ederim aynen at hırsızıyim at gibi kızlara ancak bakarım o konuda haklisinda ne bilim mango kafalilari alıp satıyorum
Heee anladım ben sen baya p*z*v*ngsin yani
Polemik yapmak istemiyorum. Haklısın boş beleş ne bulsam satarım, şu an mesaide değilim
Harikasın🥰
Çok ariyormusunuz bu soruları? Millette can atıyordu zaten ayçiçek yağı 102 lira olmuş senin yerine yatmayı hapislerde. Allah'ım ya.
Yok canım çok aramıyorum sadece milletin nasılsa ihtiyacı olduğunu görmek için düştüğümüz hal işte
2. sini belki yapabilirdim. Hem 9 ay sadece, hem de maaş daha iyi.
Yarın gel mahkum olarak işe başla
😂😂
O para az daha çok olsaydı düşünülürdü
Kaç istiyorsun
Evet en azından ailem rahat eder ben hapiste olsam da bir şey değişmez zaten
Özgürlüğümü hiçbir şeye değişmem.
aylık 9.500 e kim niye yatsın çalıssa zaten kazanılmayacak rakam değil :)
No özgürlük gibisi yok
Yatmam tabiki
yatmam aga
mal miyim
Yatarım yahu kafa dinlerim en azından mis