Hiç bir şey olmam. Olamam dememeyi öğrendim. Geçmişime bir bakıyorum da. Oldukça hızlı değişiyoruz. Karakter elbette kalıyor. Ancak sizi ne kadar tanıyorum biliyor musunuz? Bana gösterdiğiniz kadarı ile. Gerisi mi? Bilmiyorum. Koca bir karanlık... Hepimiz biraz karanlığız... Hayatta böyle aslında, karşılaştıklarımız, çarpıştıklarımız ile zorlanıyoruz. Yeni engelleri aşıyoruz. Ve de, arkanıza dönüp baktığınızda iyi ve kötü şeyler bırakıyoruz... Bu sorgulama oldukça iyi aslında, yaşamın kalan yüzde 50 sini kurtarma adına. Keşke' ler baş gösteriyor. Bir kısmını kurtarıyorsunuz. Peki ya gelecekteki ler. İşte onların da kararını yaşadıklarınız, okuduklarınız, bilginiz, çevreniz, imkanlarınız ile veriyorsunuz... Ben her şeyimi kaybettiğim de, sınırlarımı kaldırdım. Ve, o derini bir kez gördüm. Ben o an mazlumun da, ağanın yanıma geldiği bizi burdan bir şekilde çıkar denilen adam olurdum... Ve eminim tek derdim sadece ordan çıkmak olurdu. Bir şekilde... Hoş geldiniz. Burası Türkiye...
. . #Neşeliadam '' Hayat ciddiye almak için çok kısa... ''
Koğuşun ağası olurdum ama insanlara uşağım gibi davranmazdım. Yani ben oranın ağası olursam kimse sessiz ve yalnız kalamaz. Herkesle konuşur, dertleşirdim.
~orayı güzelleştirmek için çabalardım ve tabi oradakileri anlamak içinde🌷
Koğuş ağası olmasamda mazlum falan olmayacağım kesinnn! Hazır içerdeyken bir suç daha işleyebilirim benden uzak durmaları onların iyiligine olurdu 🤷♀️😅