AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
186Cevap
1000 liralik cikolata gofret aldıgında fiyatlar uygun demişti reis. Diyecek birsey yok hamdolsun milletimiz arkasında.
Abla aşk olsun sen de Reis imizin aldığı maaşı mi kıskanıyorsun 😅
Kimde en ufak hakkım varsa çoluğundan çocugundan çıksın çürüyerek gebersin
Kendine baya bir cömert davranmış. Aynı cömertliği ağzından hiç düşürmediği milleti için de görmek isteriz. Zaten bu milletvekillerinin de anlaştığı tek konu , milletvekili maaş zammı olur.
Allah belanızı versin hala doymadınız yediniz güzelim ülkeyi tez zamanda Çok yaşa de kurtulalım
AĞA ya ne sormuşlar?
cvp bağlantıda
2011’de iyi olacak sanıyorsunuz ama her şey çok kötü olacak dediğimde saçmalama diyenlere göndereceğim bunu.
Reis: Maaşına %14 zam yapıyorum
Reis: Eyv reis sağol
Söyleyemem rütük var.
Haklı adam. Zamanında da demedi mi ; fakir çalmadan zengin olamaz diye.
E bunu bile bile oy verildi ona.
RTÜK bakmıyo zaten dizilere falan onların kabahati daha fazla...
Gerçekten ifade özgürlüğümüz kısıtlı
@JennieBp canları cehenneme boş ver
Şu kadarcık kaldı ülkeden kaçmama..
hadi len, kaçacak olsaydı osaydı 17-25 aralıkta kaçardı, 15 temmuzda kaçardı. REİS önce Allah'a sonra halkına güveniyor. Sizin gibi abdnin, israilin, pkknın popon yalamıyor.
@demetimişte19 nE
Ne istiyorsunuz? Cumhurbaşkanı asgari ücretle mi geçinmeli? Trilyon olsa tamam da Cumhurbaşkanı için 100 bin normal , özel sektörde ceo görevi üstlenenler bile 70 bin TL alırken ülkenin başı olan Cumhurbaşkanı için 100 bin TL gayet normal.
Yazılımcılar alıyor 70 bin lira
Benim 20 bin lira maaş olan kuzenim önlisans mezunu.. sen düşün
Ben lisans mezunu işsiz kaldım hayat böyle tercihlerin doğru olmazsa bakakalirsin
Gb...
Ne diyoj bacım ya
@TryCatchException ne dediğimi açık anlaşılır bir şekilde yazmışım zaten , buna rağmen anlayacak kapasiten yoksa yapabilceğim bir şey yok.
geçen gün zam geldi ama minik minik geldi diyorlardı. eee koskoca cihanın cumhurbaşkanı, maaşı enflasyon karşısında ezilsin mi? hepi topu on bin dolar “mayış” alıyor garibim. yazık gerçekten.
çok geç kalınmış ti doğrusunu yapıyor hakkı ya alacak istediği zammı yapacak kim ne diyebilir kim karisabilr buna g. yiyen karışın da görkem ne yapıyorlar
Bence hak ediyor fazlasıyla neticede milletvekilleri de Imamoğlu da zamdan yararlanacak seçilmiş insanlar sonuçta... Yalniz halk aç sefil karnını doyuramıyor.
rakam gayet normal. bu gün bir fabrika müdürü ya da direktörü bile 30- 40 K maaş alıyor. vip ya da ceo lar 60 80 K alıyor. Türkiye'nin en tepesindeki adamın ne almasını bekliyorsunuz
30k mi? Yok artık
@Yomeyamo evet neden şaşırdın ki. 50 K maaş artı audiA4 ve benzin masrafı artı yıl sonunda 100 K bonus alan çok yönetici arkadaşım var.
Vayy ne güzelmiş
@Yomeyamo hatta akadaşlarım var diyebilirim. iyi bir firmada 25 - 50 arası maaşları rahat alıyorlar.
kendi kendisine zam yapmak olgusu😅 imrendim doğrusu😅
Bu halk herşeyi hak ediyor.
Artık yazmaktan söylemekten gına geldi.
Ne yapsa hak ediyor bu millet. İyi yapıyor.
Şenol Güneş in aylığı 2.500.000 TL ydi. Milli takımı yönetirken. 100.000 TL nedir ki?
yok bugün de sövmeden tamamlamak istiyorum yarım saat kaldı 12 ye
meydanlarda ve sandıkta söyleyeceğimi söyleyeceğim ama umarım artık koyunlar akıllanmıştır.
Statü sahibi, devlet memuru ve yükseks gelirli erkek modeli.
Karılar olarak bayılırsınız, idealinizdeki erkek asdf
Devletin en başındasın zaten tüm imkanlar sınırsız şekilde sana açık hala maaşının derdine mi düşüyorsun
Yüz değilde ikiyüz elli alması lazım. Kendisine bağlı bürokratlar 130.000 TL maaş alırken o gerimi kalsın?
maası ile gecinse 1 milyon yapsın :)
ama oglunun ustune olan vakıfların topladıgı maaslar milyar milyar :)
ALLAH hesabını sorar inşallah siz kendinizi bilin.
Allah Allah'ın indirdikleri den yüz çeviren kavimlere kendilerinin dışında bir düşman musallat ettigin o düşman o milletin elinde avcundakilerin bir kısmını alır.
E koskoca cumhurbaşkanı alıcak tabi fenomenler post başına o parayı alıyor aylık 500 bin 1 milyon kazanan fenomen youtuberlar varken cbnin bu oarayı alması şaşırtmamalı
Biz de alalim bize de versin 50 bin maaş bi tek onun mu cani var adam bu işten bütün dünyalığını yaptı hani bize
@GtaViceCity ne alaka sen cb ol sende o parayı al
Bi cb mi insan biz de 100 degil 50 bin alalim ne var yani. Cb ise cb kral kesilmesin basimiza
Tebrik ediyorum spor yorumcuları 2 saatlik program için o parayı alıyor CB için çok az bence
Ülkeyi de üstüne yapsin, gikiniz ona da cikmaz sizin. Neyine yetmiyecek bi para ki ulkenin yarisini asgari ucrete mahkum etmişken hem de
2 kere market alışverişine kendi çıktı hemen zam yapmış kendine
20 sene bir adama taparlarsa olacağı bu olur.
Oh olsun.
Gram acımıyorum.
Hepsine müstahak.
Adam çok fakir oğlunun gemicikleri kendisinin bilmem kaç odalı yazlıkları vs onuda anlamak lazım
az yaa valla adama acıyorum nasıl geçinecek o parayla çoluk çocuk okut fakirhanen de mutfak masrafı elektrik falan nasıl ödeyecek üzülüyorum yav
Hani bize? Varsa yoksa kendilerine.
Halk kırılıyor parasızlıktan.
Bismıllahırrahmanırrahım dıyorum
Borc istesem alırmıyım
Hic sanmiyorum😂😂
Faiz verırım azcık
Eh! Bir sansini dene o zaman😀
Wan minit dedi kapadı
Sen de daha Davos'a gitme😂😂😂
Valla bir şey söylemek isterdim ama hukukçu olarak başıma gelecekleri biliyorum işimi kaybetmeye göze alamam :)
İstanbul Barosunda pkk afişleri astınız konuşun bir şey olmaz
Baktı ki kaybedecek son günlerimi rahat geçireyim demiş 😂
Ha ha
WHJWPWMWPAMPSMDPMSPSMSÖDMXMDMMDMDMMSPWLWLLWMSMDMMXMMXMXMMX
En azindan o paralarla oy verenlerinin kafasina cay, makarna falan atar.😂
Bu millet bunu hakediyor. İnşallah daha da kötü günleri göreceğiz. Allah belamızı verecek.
Hakkıdır alsın helali hoş olsun o almayacak ta hainler mi alsın
Bu adamın yaptıklarını anlatacak kelime bulamıyorum artık
her zaman sehit haberi aldiginiz uzman cavuslar hala sozlesmeli.
Yetmiyordu adam ne yapsın yani alla alla kolay mı saray geçindirmek
Abla mantıklı yorum yapıp müebbet yemek istemiyom.😒
Kendisi elektrik su kira ödüyor mu eğer ödüyor ise çok az yapmış bence düşünmeli biraz daha
Bence bu durum göze getirme para konusunda sende ülke başkanı hükümet yönet bu durum konusunda eleştiri laf sözü etme..
Kirayı, masrafları falan çıkınca elinde bir şey kalmıyordur. :(
Dilimde tüy bitti söyleye söyleye... artık söylemiyorum.
Çok hoş :D :D. Bende +1000 lira zam almıştım :D mutlu olduydum :D :D
Yani ne gazete ne site resmi ve denetlenen bir site değil ban pek doğru gibi gelmedi umarım yalandır
Ben artık bir şey söylemek istemiyorum her şey ortada bu devranda birgün dönecek herkes rahat olsun
yanisen olsna kendine mi daha çok zam yapardın başkasına mı öyle düşün :D
Ulan yeter artık yav ne Chp ne akp tek çıkış yolu MHP
Devletin kasası Erdoğan'a açık koca Türkiye bir oldu bir avuç aileyi ve yandaşlarını doyurmak için canla başla çalışıyor, elbet gün gelir bunların hesabı da sorulur.
Yav 1.5 milyon tl alsın isterse ama yolsuzluk yaptırmasın
Keşke aylık 3 milyon TL maaşı olsa ama şu ülkenin hayrına çalışsa bir şeyleri düzeltse dokunmaz. 3 milyon maaşları olsun gözleri doysun ama yolsuzluk yozlaşma olmasın
Çatır çatır yesin, kiskananlar catlasın, cekemeyenler anten taksin 😂
Adam Alacak Tabi Ben Başkan Olsam Daha Fazla Alırdım
Başını alırdın
Keşke ülke yıkılsa dolar 50 TL olsa insanımız hak ediyor umarımda ekmek bulamadığımız dönem olur
Bunu bile savunacaklar bir insan şeref yoksunu olmasın abi tiksindim iyice 🤮🤬
Son maaşları ne de olsa
İtibardan tasarruf olmaz reisime az bile o maaş en az 150 bin lira olmalı ama gelde bunu sizin gibi koyun olmayanlara anlat anlatabilirsen
Yi la yi bu kadar eşeği nerde bulucan başka 😄