AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
186Cevap
Örümcek beyinli angutlara yeni kemik çıktı
2 hafta gevelerler artık
Adam Tarım kooperatife bir alışverişe gitti. Baktı bu böyle olmucak zam yapıyım kendime dedi. 😂😂😂
Abla avukata verecek paran vardır inşallah 😁😁
@HadesBresny öğrenciyim abi ya bende para ne gezer
O zaman Silivri soğuktur😁 askerliği orada yaptım bilgin olsun hani😂
@HadesBresny bundan sonrası Allah'a emanet artık 😂😂
Temiz elbise getirecek birini ayarla 😁😁
@HadesBresny evden götürürüm bisiler 😂😂
10 yıl aynı şeyi mi giyecen😂
@HadesBresny yok canım okadarda değildir herhalde ,
2053 2071 vs sürerse 😂😂😂
@HadesBresny bence 2023😂😂
Ağzın bal yesin babalar😊😊 inşallah
Anasınin ak sütü gibi helal olsun bugün bir şirkette CEO dediğimiz insan bilen 150 bin lira maaş alıyor adam devlet yönetiyor millet yönetiyor
çok doğru söylüyorsun. REİS gece-gündüz durmadan millet için çalışıyor. bir bakmışsın sabah batı anadolu şehrinde öğleden sonra da doğu anadolu şehrinde, ertesi günde yurt dışında. ülkemizin dış ticaretini artırmak için dünyayı geziyor. çok övdükleri ahmet necdet sezer ''istemem, yan cebime koy'' diyordu sanki.
@demetimişte19 kesinlikle katılıyorum ama bu kimsenin umrunda olmuyor maalesef
bu siteye üye olanların çoğu maalesef sol görüşlü, muhalif tipler. sadece bu site değil; çoğu forumları ele geçirmişler nerdeyse. bizim mücadelemiz bu zihniyettekilerin sayıca bizden üstün olduğu bu mecralarda da Hakkı savunmak yönünde olmalı.
@demetimişte19 ne yazık ki öyle ama sorunu yok yıllardır alıyorlar sandıkta cevabı sana yazdım ama görmedin sanırım
Dış ticareti artirmak mi. Ithalati kastediyorsun herhalde. Doları sürekli yukseltmekten başka yaptığı yok.
Aç herif gözü doymuyor ki asla
(Çal) ış (maya) devamke
Buz dağının sadece görünen yüzü
Güle güle harcasin reisimiz. Başka bürokratlar birkaç yerden maaş alıp 100 bine yakın maaş alıyorlar. Cumhurbaşkanın maaşı düşük olur mu hiç
Adamın yaptığı ış hıçte kolay değıl. Hakı olanı alıyor. Sıfır huzur ve hep streslı.
Ya bu ne kadar saçma bi düşünce cidden oha yani ya bu kadar da kör olmazsın ya
Madem o kadar stresli ve huzursuz bırakabilir cb liğini
Ama işine gelmiyor bırakmıyor sizin gibi koyunlar da ona destek çıkıyor
@gizlikullanıcısk Evet bızım mıletımız kadar kendı başbakanını karalayan kolay bulunmuyor. Ne yapsada yaramıyor
Yaramıyor değil kardeşim dön bi bak piyasaya ya Allah’ını kitabını seviyorsan bi bak ya kendi ürettiğimiz malda bile ne kadar vergi var millet zar zor geçiniyor ya eminim senin durumun iyiyse bile etrafında zor geçinen insanlar vardır dön bi bak ya bu yaranamamak değil bi sor kendine neden böyle bu ekonomi diye
Ayrıca o Başbakan değil Cumhurbaşkanı
@gizlikullanıcısk Yurtdışında yaşıyorum. Şunu tum samımıyetımle soyluyorum, hayat her yerde çok zor. Ikı ışte çalışıyorum ve ınan kı oyle super bır mıktar almıyorum
Yurt dışında yaşıyosan yurt içindeki konuları bilmeden burdan geçinmeden konuşma derim bence kelin halinden kel anlar ben şu an seni anlayamam sana yorum yapamam sen de burada yaşayamadan beni anlayamazsın öğrenciyim bi yurt bile bulamadım ben de bu yaşta kendimi geçindirebilmek için çalışıyorum hayatın her türlü zor olduğunu biliyorum ama neden daha kolay hale getiremiyoruz ben bunu sorguluyorum
@gizlikullanıcısk Instagramda sayısız vıdeoya denk gelıyorum, yurtdışınde hayat şoyle boyle dıye. Her ulkede geçım zor. Cok ama cok çalışmaşıyız. Sorun devletde değıl artık kabul edelım
Dolar olmuş 9 buçuğa yakın devlette değil suç kabul edelim? Daha 128 milyon doların açıklamasını bile yapmadı ya boş yapma Allah için
@gizlikullanıcısk Senınle tartışmaya gırmıcem. Herşeyde Erdoğan demekten vazgeçın. Gır 2 ya da 3 ışe kendı gıderın neyse ona gore yaşa
Yazık kafana ciden
@CharlieChaplin21 kafanı s2yim
@TryCatchException iyi misin broo sen
Ben senin zihnini içini dikim
@CharlieChaplin21 sana demedim kıza dedim mobilden seni etiketlemiş
Ahahaha bende nerden çıktı bu amssskkk çomarı diyecektim tam
@CharlieChaplin21 :Ddd
yarasın da ne gerek var maasa. tum parasini bankaya koysa sade vadesi 5 milyon falan yapar en az.
Fena sinir oldum Allah bşn belanızı versin geberin asgati ücretli sürünüyor bu millete müstahak buna oy verirler yine.
millete iban dağıtır kendine 16.000 tl zam yaptırır.
Milletin don alacak parası yok, israf, haram
Hapse girmeye niyetim yok
Ne alaka nmfdbnf
Yazıp yazıp sildim. Allah var gam yok.
Eflasyon %19 bence az yapmış 😂😂
Yazık geçinemiyor galiba. Yapsin yapsin
durmak yok (çal) ışmaya devam..
Bu oran herkese uygulanır diye umut edeyim.
% 100 yapsa kim ne diyebilecek? başkanlık sistemi sonuçta, normaldir
Az bile koskoca Tc Cumhurbaşkanı ne bekliyorsunuz çalıştığım şirketin ceosu kara ortak
Allah daha çok versin. Gözlerini doyursun ne diyelim.
Söze gerek var mı? Çalışsın. Ülke sorunlarını çözsün... Ülkeyi adaletle yönetsin. Helal olsun.
Merkel gibi olsun örneğin...
Çay içerken bunu okumam bir tesadüf müdür?
Çayıma zam yapıp 1 bardak daha koyuyorum şu an dfsaf
Tez zaman da gebersin.
Hiçbir şey söylemek istemiyorum
100 bin kere Allah öhömm neyse
Bu şartlar altında az bir maaş daha fazla almalı. (!)
Yakışır reisime 100bin az olmuş kdkdjrk
Maşallah reis hani bize
Bir şey diyemiyorum aşırı sinirlsndim
e dolar arttı normaldir
Sorun yok bunda aslında
Memura işçiyede aynı zammı verecek mi acaba?
bu millete her şey müstehak hiç aldirmam
Allah, daha çok versin 😁
Alsın o parayı!!!😡
Anladınız siz.
Onu bunu bilmem ama dünyanın sonu geliyor.
TL değeri yok istediğin kadar al artık 😅
Enflasyonun altında zam almış 😃
Yine mi ya? Doymadı bir türlü ☹️
Ins yakin zamanda geberip gider cok istiyorum 🙏🙏🙏
Allah bela. sini versin tez zamanda başka bir şey demiyorum
Amin Allah'ım amin bide fiyatlar çok Uygun diyor bende 100 bn TL kazansam bende fiyatlar uygun derim
Fazla mal göz çıkartmaz diyor adam. hem belki de maaşıyla geçinemiyor hemen gözünüze batıyor arkadaş 😂
İğne ucu kadar para götürme pozisyonu olduğunda hiç affetmiyor, 2023 te bu çile son bulacak inşallah.
Hayırlı olsun. Hak ediyor adam ülke yönetiyor az bile. #DavanDavamızReis
Biz sectik, krallar gibi yasasin yakisir reise. Lale devri guzeldi ama birde sonu vardi.
Keşke bende kendime zam yapabilsem. Akp liler gelip cumhurbaşkanı tabii ki yapacak diyecekler şimdi
Anca kendilerinin maaşını arttırırlar
Haram olsun diyebiliriz en fazla başka ne diyelim
Valla. Ne diyeyim be. Artık ülke diye bir şey kalmamış erdoğanım hala neyin derdinde
Haram bro hem milletten geçin hemde millete bakma güzel firir maşallah 👏👏👏
ben daha fazladir saniyordum. merkez bankasinda bir muhendis bile 50 civari maas alirken ilginc
Paşam o maaşla 2 kişilik aile ini nasıl geçindireceksin ya üzüldüm ha durumuna.
ülke cumhurbaşkanı kaç para alacaktı? asgari ücret mi?
her şeye zam geldi ya geçim sıkıntısına düşmesin..
ERDUVAAN ERDUVAN ERDUVAAANNNN
Onun asgari ücreti 100 bin zor geçiniyor
Az bile olmuş hakediyor yani
Sende avucunu yalamak zorunda kaliyon
@HırçınSabrina Ben niye avcumu yalıyom ne alaka bu millet sayesinde oluyor benim sayemde değil
Hakediyor diyorsun o senden fazla aliyor sen tebrik ediyorsun
@HırçınSabrina Senin anlama kıtlığın mı var ben onu tebrik etmiyorum ben çomar bir kitle var g. otun de don olmayan nefesi kokan borç içinde yüzen cebinde 5 kuruş parası olmayan ama Tayyibin g. otunu yalamaya devam eden kitleyi tebrik ediyorum diğer yandan ben Tayyibin g. otune k.. oyuyum ülkenin anasını belledi iyicene gitmek de bilmiyor neyse iyicene sinirlendim ana avrat düz gidecem gidiyorum da buraya yazmayım bari
Allahından bulsun inşallah
Memurlara da iyi bir zam gelir umarım :))
Aminnn :))
@Bay-X-09 Verecekleri zam miktarı max 500 tl olacak :(
aynen :/