Bahçeli kebapçılar bölücü işsizlik ondan oluyor demiş, bugün de canım kebap çekmişti ne yapacam ben şimdi 🤷?

Bahçeli kebapçılar bölücü işsizlik ondan oluyor demiş, bugün de canım kebap çekmişti ne yapacam ben şimdi 🤷?
Bahçeli kebapçılar bölücü işsizlik ondan oluyor demiş, bugün de canım kebap çekmişti ne yapacam ben şimdi 🤷?
Cevapla