İşsizlik artık moralimi bozuyor, ne olacak bu halimiz?

16 sene okuduk kötü bir bölümde değil (mimarlik) devlete alım yok. İş yok. Başka şehirde iş olsa verilen maaş ev kirama yetmiyor. Artık evde durmaktan psikolojim bozuldu. Kendimi yetersiz hissediyorum. Sosyal çevrem kalmadı. Toplum içinde konuşacak kadar özgüvenin bile kalmadı. Aile evinin psikolojik baskısı ne olcak bizim bu halimiz. Cidden mücadele ruhum vs kalmadı kapana sıkışmış gibi hissediyorum.

İşsizlik artık moralimi bozuyor, ne olacak bu halimiz?
Cevapla