Uzmanlar insalik icin gecesini gündüzüne katip emek veriyor, insan hayati kurtarmak icin calisiyor, birde bunlar cikiyor. Bu komplo teorisi üretenlerin inanin bana ruh sagliklari iyi degil, korona ciktiginda asisi olsaydi bugün o 5 milyon insan ölmeyecekti, dünyaya yayilmadan bitecekti. Ama maalesef ahzirda asi olmadigi icin, bundan sonra asilarla, mesafelerle, maskelerle önümüzdeki bence 10 yil yasamak zorundayiz. Cünkü korona savasi artik yenmek icin degil, kontrol altina almak icin, ölümleri azaltmak, ekonomileri kurtarmak icin olacak.
uzaktan kontrol edilme degil mesele takib edilmede degil, mevzu simdi asiyi yapiyor ve seni 5 sene sonra hasta edip kendi ürettigi ilaca mahkum edebilirler. cocuklar dogar dogmaz asi manyagi yapılıyor sonuc? bir sürü hastaliklari ic organ hastaliklari saglikli bir insan istemiyorlar bagimsiz olmasin kimse ve devamli para ödesin kölelestirmek
Ekimde olmasada skmde yok olacaksiniz asililar sizin yuzunuzden hayatim bitti Allah elbet hesap soracak her seye komplo teorisi diyip dalga gecen kendini zeki sanan bir numarali aptal andavallar