2017’de yayınladığı "It’s Okay to Cry" isimli şarkısında trans birey olduğunu duyuran Sophie Xeon, En İyi Dans ve Elektronik Albüm dalında Grammy’e aday gösterilen ilk trans birey oldu.
SOPHIE adıyla bilinen deneysel pop sanatçısı Sophie Xenon'un yapım şirketi, sanatçının trajik bir kaza sonucu hayatını kaybettiğini duyurdu. Xenon'un dolunayı izlemek için yükseğe tırmandığını ve daha sonra dengesini kaybederek düştüğü belirtildi.
Güncellemeler
+1 yıl
Sorum vitrinde!!
Ünlü müzisyen Sophie Xeon genç yaşında hayatını kaybetti, ne düşünüyorsunuz?
Kim bu? İlk kez ismini duyuyorum. Transa benziyor biraz. Keşke ben ölseydim de bu b*ktan hayattan kurtulsaydım. Ama Allah zenginleri öldürüyor. Fakire daha da çektiriyor
Pek yetenekli birisine benzemiyor. Chester ın ölmesine tek üzülmüştüm. Onun gibileri zor çıkıyor. Rahmetli gibi dolu şarkıcı var. Geçen daft punk dağıldı. O daha çok üzmüştü... Ölseler bu kadar üzülmezdim
Tanrı var olabilir. Ona inanıyorum. Deistim. Dinler insan uydurması gibi geliyor. İnsanları sanki daha kolay yönetip manipüle etmek için ortaya çıkarılmış bir araç gibi. Özellikle şu anki siyasetçiler eski hükümdar bunu çok iyi kullanmış. Din adını verince halkın savaşlarda ölüme giderken, ucunda din yokken b*k yoluna gidiyorlarmış. Bu da onlara inanç motivasyon vb şeyleri veriyor. P zor durumlara göğüs gerebiliyorlarmış. Olurda gerçekten tanrı yollasa bu ilkel aklımızla hatalar bulabileceğimizi sanmıyorum
Yakın arkadaşlarım harici kimseye söylemiyorum. Müslüman olarak biliyorlar zaten. Ölsem cenaze namazım kılınır. Eskiden dindar olduğum için Allah lafını çok kullanırdım. Telaffuzu vb şeyleri hoşuma gidiyor. Benim derdim Allah ile değil, derdim dinle. Allah yok demiyorum var olabilir. Bunu bilemem ben. Ama İslam gibi dinler insan uydurması. Allah yollamışsa da insanlar değiştirmiştir. Hiçbir insana güvenmiyorum. Üstüne dolu mantıksızlık bulmuştum vaktinde. İnanmama nedenlerim onlar. Allahla gram alakası yok
Size anlayış gösterecek bir çevre kurma imkanınız yok mu? Bunu çevrenizdeki insanlara açsanız? Herkes hormon kullanmıyor. Yabancı forumlardan gördüğüm kadarıyla ailesi destek olmayanlar harici genç yaşta hormon kullanan sayısı baya az. Ondan ne desem bilemiyorum. Kolay gelsin zordur. Kimse seni anlayamaz. Çekmeyen bilemez. Ben mesela biseksüelim. Toplum baskısı yüzünden hetero gibi davranıyorum. Sizin gibi birisinin karşılaşacağı baskıyı hayal bile edemiyorum
Allah ın gönderdiği kutsal kitaplar biliyorsun onların hepsi değişti maalesef sadece tek değişmeyen kutsal kitabı Kur An I Kerim dır bu kitabın kıymet kopmayana kadar değişmeyegi ilgili bir ayet vardır zaten. Ki bilim de Kur An I Kerim gerçekliğini inkar etmiyor Kur An I Kerim in ayetleri bilim tarafından doğruluğu tasnik edildi. Peki şu an arkadaşların seni Müslüman olduğunu zannediyorlar dedin bu yaptığın Münafıkliga giriyor dostum :) neden söymemiyorsun onlara gerçekleri? Ne derdin var ki bu dinle?
Memuriyette ve aile ilişkilerinde sıkıntıya neden oluyor. Günahkar birisi olarak bilsinler çokta umrumda sanki. Ve onu doğrulayan Müslüman bilim adamları onu yalanlayan o kadar fazla araştırma da var. Bunlar bizim inancımıza bakıyor. O değişmediğine inanmak bile bizim bir inancımız, Allah tarafından gönderildiğine inanmakta aynı şekilde
😔 Bir çözümünüz var mı maddi durumunuzu düzeltmekten başka? Bunu hep düşünüyorsunuzdur. Sizin durumunuzu yaşayanlarla sohbet ediyor musunuz? Onlar yardımcı olabilir belki de
Twitter ve reddit gibi yerlerden bulabilirsin. İngilizcen varsa özellikle redditi tavsiye ederim. Orada çok senin gibi insan var. Twitterda da aynı şekilde. Biz ne desek boştur senin için
Ölüm ne zaman gelecek belli değil. Aslında bir gün sevdiklerimize son kez sarılıcaz son olduğunu bilmeden. Keske bunun bilincinde yaşayabilsek. O zaman dünya daha güzel barış içinde olurdu.
Doğuştan iki cinsiyetli olan bir köy duymuştum ikisi ile beraber yaşamak bence ruhsal bunalıma sebep olabilir kendinize hangi cinse daha yakın hissediyorsanız o yönde bir care aramalısınız
@loststrawberry Asıl senin gibi hakaret eden insanlar iğrenç. iğrenc olan ben değilim. Tanımadığım trans biri ölmüş neyine üzüleyim. Igrenc birini ariyorsan kendine ve erkek oldugu halde kadinmis gibi davrananlara bak
Lütfen saygili ol. Kimse istediği cinsiyeti seçemiyor bu elimizde olan bir şey değil bende erkeğim ama bedenim kadin özentilik ayri bir şey! Doğuştan olan bir şey
Peki cinsiyetine saygı duyuyorum. Ama bu sarkıcıyı tanımıyorum ve ölmesi beni ilgilendirmiyor. Bunu belirttim. Kimsenin de bana hakaret etmeye hakkı yok