17 yaşındaki bir kız iddialara göre alkol almış 2 bardak ve 2 bardak alkolün içinde enerji içeceği de varmış.
Alkol aldıktan 30 dakika sonra fenalaşan kız hastaneye kaldırıldı tüm müdahalelere rağmen kurtarılamadı 🥀

17 yaşındaki bir kız iddialara göre alkol almış 2 bardak ve 2 bardak alkolün içinde enerji içeceği de varmış.
Alkol aldıktan 30 dakika sonra fenalaşan kız hastaneye kaldırıldı tüm müdahalelere rağmen kurtarılamadı 🥀


Sağlıksız beslenme, stres ve de en önemlisi 🙄
+9999999
Cevap
5Cevap
Neden olcak sağlıksız beslenmeler corona aşıları yüzünden
Aşı vurdurmamislar ailecek.
Gerilemedi zaten vardı halısahalarda çok var kalpten ölen çocuklar damarlar da yeterince genişlemediği için o yaşta yakalayınca öldürüyor işte
E yazmissin alkol + enerji diye. Kriz yaşının düşmesi gibi genel bir olay için gecersiz bu olay.
Geçen sene de benim eski ortaokulumda 12 yaşında kız derste yere yığılıp ölmüştu hastanede.
Enerji içeceği ile alkol karışımı niye içer ki insan alkolü sek içseydi.
vardır elbet başka sağlık sorunlarıda tek başına öldürmez bence
İçtiği şeyler tetiklemiş zaten kalp çarpıntısı yapar üstüne alkolle almayın diye belirtmişler.
Aşıdan
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar